eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieRoboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Strzelce Opolskie: Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 176740 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103164 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecki (MP), ul. Jordanowska 2, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4401703, 4401783, faks 077 4401701.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Roboty bitumiczne na drogach powiatowych Powiatu Strzeleckiego polegać będą na pięciu zasadniczych n/w zadaniach, : 1) Przebudowa drogi powiatowej 1804 O Strzelce Opolskie - Kolonowskie w m. Strzelce Opolskie ul. Osiecka 2) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1805 O Strzelce Opolskie - Leśnica - Kędzierzyn-Koźle w m. Poręba 3) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1461 O Sieroniowice - Ujazd w m. Nogowczyce 4) Przebudowa konstrukcji jezdni drogi powiatowej 1401 O Zdzieszowice - Leśnica - Zalesie Śląskie w m. Lichynia i m. Zalesie Śl. 5) Remonty nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masami mineralno - bitumicznymi Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót Wykonawca na wykonane prace udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (licząc od daty przekazania przez Wykonawcę zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego). 2. Lokalizacja inwestycji Drogi powiatowe wg lokalizacji określonej w Przedmiarze Robót 3. Zakres robót Zakres robót obejmuje opracowanie projektu organizacji ruchu dla wszystkich robót objętych umową, oznakowanie robót zgodnie z zatwierdzonym projektem, wykonanie prac zgodnie z zakresem określonym w przedmiarze robót, wykonanie wszystkich niezbędnych badań laboratoryjnych (dotyczy działów kosztorysowych nr 1 - 4) oraz demontaż oznakowania. Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres prac określony jest w: a) przedmiar robót - załącznik do SIWZ, b) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne - załącznik do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę jedynie na całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza udzielania wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego - dotyczy zadania nr 5 Remonty nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego masami mineralno - bitumicznymi. Warunki gwarancyjne. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić na całość wykonanego przedmiotu zamówienia gwarancji jakości, na opisanych poniżej warunkach. 1. Okres udzielonej gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy, z wyłączeniem utrzymania terenów zielonych dla którego okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, licząc od dnia spisania protokołu odbioru końcowego w zakresie wolnym od wad, a w przypadku stwierdzenia wad przy odbiorze końcowym od dnia protokolarnego potwierdzenia ich usunięcia. 2. Wykonawca oświadczy, że przedmiot gwarancji zostanie wykonany zgodnie z umową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i przepisami techniczno - budowlanymi. 3. Wykonawca oświadczy, iż ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji za wady zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną przedmiotu gwarancji. 4. W okresie gwarancji Wykonawca obowiązany jest do nieopłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze końcowym. 5. W przypadku ujawnienia wady Zamawiający zgłosi ten fakt Wykonawcy na piśmie. 6. Ustala się poniższe terminy usunięcia wad: a) jeśli wada uniemożliwia użytkowanie przedmiotu gwarancji zgodnie z obowiązującymi przepisami - niezwłocznie; b) w pozostałych przypadkach w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 7. W przypadku zwłoki Wykonawcy w usunięciu wad zgłoszonych przez Zamawiającego, stwierdzonych w okresie gwarancji, Wykonawca upoważnia Zamawiającego do zlecenia ich usunięcia innemu podmiotowi według wyboru Zamawiającego, na koszt Wykonawcy. 8. Usunięcie wady zostanie stwierdzone protokołem podpisanym przez Zamawiającego. 9. W przypadku, o którym mowa w pkt 7 Zamawiający nie traci gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. 10. Dokumentację powykonawczą i protokół przekazania przedmiotu gwarancji do użytkowania przechowuje Zamawiający. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za wszelkie szkody i straty, które spowodował w czasie prac nad usuwaniem wad. 12. Wykonawca, niezależnie od udzielonej gwarancji, ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu gwarancji. 13. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej (w tym podpunkcie)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE M+ Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Strzelecka 13 B, 47-230 Kędzierzyn-Koźle, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 242340,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 220051,85

  • Oferta z najniższą ceną: 220051,85 / Oferta z najwyższą ceną: 266809,82

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.