eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce OpolskieDostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich



Ogłoszenie z dnia 2025-04-10

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Zakład Karny

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa samochodu ciężarowego (o DMC do 3,5) do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1b5b6e-3c24-469d-9243-9ee20c63ef12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105068/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Zakup pojazdu ciężarowego do 3,5 tony typu Furgon

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd1b5b6e-3c24-469d-9243-9ee20c63ef12

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl , w zakresie dotyczącym składania ofert oraz oświadczenia składanego na podstawie art. 125 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. W pozostałym zakresie dotyczącym niniejszego postępowania komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w postaci e-mail: katarzyna.hildebrandt@sw.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać dostęp do konta na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania
z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone
w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy
e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień
i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy
do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania
z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: katarzyna.hildebrandt@sw.gov.pl
12. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
13. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone
w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając
z platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
14. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na platformę e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DKw.2232.5.2025.KH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Stan pojazdu Fabrycznie nowy, niebędący przedmiotem ekspozycji lub prezentacji (wypożyczenia), w pełni sprawny, wolny od wad fizycznych, prawnych; nieobciążony prawami osób trzecich; w stosunku do pojazdu będącemu przedmiotem zamówienia nie może toczyć się żadne postępowanie sądowe, egzekucyjne lub administracyjne
2. Rok produkcji 2024 lub 2025 rok
3. Typ nadwozia Furgon
4. Kolor nadwozia Srebrny, grafitowy, odcienie szarości
5. Strona ruchu Ruch prawostronny (kierownica po lewej stronie)
6. Długość całkowita pojazdu Nie mniejsza niż 5 900 mm - L4
7. Wysokość pojazdu Nie mniejsza niż 2 600 mm - H3
8. Przestrzeń ładunkowa Wysokość nie mniejsza niż 2 000 mm; zabudowana podłoga i boki (wyłożenie boków przedziału ładunkowego w pełnej wysokości); zaczepy do mocowania ładunku zgodne z aktualnymi normami bezpieczeństwa
9. Rozstaw osi
Nie mniejszy niż 2 650 mm
10. Silnik Wysokoprężny; moc silnika nie mniejsza niż 95 Kw; pojemność silnika nie mniejsza niż 1 900 cm3; dopuszczalna możliwość manualnej regeneracji filtra DPF
11. Układ napędowy Przód/tył
12. Skrzynia biegów Min. 5 biegowa manualna
13. Drzwi Pojazd 4 drzwiowy:
- drzwi tylne w przestrzeni ładunkowej – podwójne;
- drzwi przesuwne przestrzeni ładunkowej - z prawej strony.
14. Układ hamulcowy Tarczowy na 4 koła, sterowany hydraulicznie, wyposażony w co najmniej:
- układ zapobiegający blokowaniu kół pojazdu podczas hamowania;
- asystent siły hamowania;
- rozdział siły hamowania na przednią i tylną oś pojazdu;
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy;
- układ zapobiegania poślizgowi kół przy ruszaniu pojazdu.
15. Układ kierowniczy - wspomaganie układu hydrauliczne lub elektryczne;
- regulowana kolumna kierownicy (góra dół, przód tył);
- kierownica skórzana, wielofunkcyjna umożliwiająca obsługę co najmniej
radioodtwarzacza i zestawu głośnomówiącego telefonu komórkowego;
16. Podwozie/koła - komplet 4 kół – felgi stalowe z ogumieniem letnim (z fabrycznej oferty producenta
pojazdów);
- koła jezdne na poszczególnych osiach z ogumieniem bezdętkowym;
- opony fabrycznie nowe, homologowane (nie dopuszcza się opon bieżnikowanych);
- opony nie mogą być starsze niż 78 tygodni od daty produkcji;
- pełnowymiarowe koło zapasowe, bieżnik nie może być kierunkowy - koło zapasowe
identyczne z pozostałymi kołami (felga + opona).
17. Kabina - potrójna (3 osobowa);
- fotel przedni: kierowcy z regulacją wysokości;
- materiały obiciowe siedzeń w kabinie oraz wszystkich elementów wykończenia
wnętrza kabiny pasażerskiej znajdujących się poniżej linii szyb muszą być w kolorze
ciemnym, łatwym do utrzymywania czystości;
- dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera;
- przegroda pomiędzy przestrzenią ładunkową, a kierowcy;
- klimatyzacja automatyczna z regulacją temperatury, intensywności nawiewu oraz
możliwością pracy w systemie zamkniętym
18. Bezpieczeństwo
i technologia - poduszki powietrzne co najmniej czołowe i boczne dla kierowcy i pasażera;
- czujniki parkowania przednie i tylne;
- kamera cofania montowana na linii fabrycznej, wyświetlająca obszar za pojazdem
na kolorowym monitorze radioodbiornika;
- reflektory przednie oraz światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED;
- sterowane elektrycznie, podgrzewane lusterka zewnętrzne;
- podgrzewana przednia szyba;
- tempomat;
- elektrycznie podnoszone i opuszczane szyby;
- oświetlenie wnętrza przestrzeni bagażowej;
19. Zabezpieczenia - fabryczny centralny zamek ze zdalnym sterowaniem – 2 piloty;
- immobiliser;
20. Systemy audio
i komunikacji - radioodbiornik montowany na linii fabrycznej wyposażony w kolorowy monitor

o przekątnej min. 5 cali, zintegrowany w desce rozdzielczej pojazdu. Radioodbiornik
musi być wyposażony w co najmniej 2 głośniki i bezprzewodowy zestaw
głośnomówiący telefonii komórkowej działający w systemie Bluetooth;
- gniazdo zapalniczki o napięciu 12 V DC;
- gniazdo USB
21. Dodatkowe Zestaw podręcznych narzędzi, min.:
- podnośnik samochodowy narzędzi dostosowany do masy pojazdu;
- klucz do kół;
- wkrętak/klucz dostosowany do wkrętów zastosowanych w pojeździe;
- klucz umożliwiający odłączenie biegunów akumulatora.
Zestaw pierwszej pomocy – apteczka;
Gaśnica;
Ramki, tablice - bez napisów

4.2.6.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez wykonawców nie wykluczonych przez zamawiającego z niniejszego postępowania i nie zostaną odrzucone przez zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Lp. KRYTERIUM ZNACZENIE PROCENTOWE KRYTERIUM ( WAGA)
1 CENA BRUTTO ZA CAŁOŚĆ ZAMÓWIENIA W DANEJ CZĘŚCI 100,00%
Nazwa kryterium „cena brutto za całość zamówienia w danej części” – waga kryterium – 100 punktów (punkty podane będą w pełnych cyfrach zgodnie z regułą matematyczną)

cena najniższa oferowana brutto
Ilość punktów = ----------------------------------------- x 100 punktów
cena badanej oferty brutto
Wykonawca, który przedstawi najniższą cenę otrzyma 100 punktów, pozostali wykonawcy otrzymują odpowiednio mniej punktów, stosownie do wzoru.
WYNIK. Ocena ofert nastąpi przez ich uszeregowanie – od oferty z najwyższą liczbą punktów do oferty z najniższą liczbą punktów. Oferta z najwyższą liczbą punktów stanowi ofertę najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-22 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.