Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Żnin: Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żninie
Numer ogłoszenia: 176919 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Oświaty, ul. 700-lecia 36, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3020778, fax 052 3020778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.znin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Żninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku głównego Szkoły Podstawowej nr 2 w Żninie obejmujący: -rozbiórkę galerii o dł. 18.00 m na północnej ścianie budynku, ( od ulicy Wandy Pieniężnej) -postawienie na balkonie lekkiej ścianki działowej kończącej galerię od strony części mieszkalnej oraz wymurowanie filara podpierającego balkon, -demontaż ściany z elementów szklanych o wym. 17,25 x 2,34 m -wymurowanie słupków międzyokiennych z cegły kl. 150 - 9 szt. -montaż 8 szt. okien PCV o wym. 1560 x 2100 wraz z parapetami, -zamurowanie 2 szt. otworów drzwiowych zewnętrznych w części piwnicznej, -demontaż krat okiennych i wymiana 7 szt. okien drewnianych na okna PCV o wym. 1620 x 1020 wraz z parapetami zewnętrznymi, -docieplenie ściany północnej budynku o pow. 679,10 m2 ( od ulicy Wandy Pieniężnej ) płytami styropianowymi gr. 12 cm - system ATLAS ( wg projektu technicznego ), -wykonanie powłoki malarskiej zewnętrznej akrylowej wg kolorystyki w dokumentacji technicznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, tj. - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - wykonali w okresie 5 lat min. 5 zleceń o porównywalnym zakresie i wartości, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Urzędu Skarbowego wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie potwierdzające, że oferent nie zalega ze składkami na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału ZUS wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, prac porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, zakresu, daty i miejsca realizacji oraz Zamawiającego - warunek min. 5 zleceń, - załącznik nr 3,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.znin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Oświaty 88-400 Żnin ul. 700-lecia 36.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Oświaty 88-400 Żnin ul. 700-lecia 36 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻNINA
- Świadczenie usług pocztowych przez Wykonawcę na potrzeby Urzędu Miejskiego w Żninie
- "Przygotowanie i dostarczenie własnym transportem posiłków przeznaczonych do żywienia zbiorowego".
więcej: przetargi w Żninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.