eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa,,Wyposażenie medycznego Oddziału Hematologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-16

Częstochowa: ,,Wyposażenie medycznego Oddziału Hematologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
Numer ogłoszenia: 177265 - 2012; data zamieszczenia: 16.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 264716 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,,Wyposażenie medycznego Oddziału Hematologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie medycznego Oddziału Hematologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie, zwanego dalej ,,sprzętem w asortymencie, ilości oraz parametrach określonych w Załączniku Nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D oraz Nr 5, 5A, 5B, 5C, 5D do SIWZ. 2. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 1 stycznia 2012 r. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze pakiety ustalone w Załączniku Nr 2, 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.00 - Monitory 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 39.15.11.00 - Stojaki 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.41.20.00 - Termometry 33.15.77.00 - Worki ambu 38.42.31.00 - Ciśnieniomierze 32.34.22.00 - Słuchawki douszne 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 34.91.11.00 - Wózki 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.22.00 - Stoły medyczne 39.52.25.10 - Materace nadmuchiwane 39.14.31.12 - Materace 38.51.00.00 - Mikroskopy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sprzęt medyczny na Oddział Hematologii; Kardiomonitor jezdny, Defibrylator, Elektrokardiograf, Pulsoksymetr, Pompa infuzyjna 2-strzykawkowa, Stojak do pomp infuzyjnych, Inhalator elektryczny, Ssak elektryczny, Termometr bezdotykowy, Termometr elektroniczny, Resuscytator, Aparat RR, Stetoskop,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EMERGO ADAM PARDA, ul. Ostrobramska 75c, 04-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117575,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129770,64

  • Oferta z najniższą ceną: 129770,64 / Oferta z najwyższą ceną: 129770,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Sprzęt medyczny na Oddział Hematologii; Łóżko do intensywnej opieki medycznej plus materac. Łóżko wielofunkcyjne plus materac. Łóżko rehabilitacyjne/leże czterosegmentowe plus materac. Kozetka lekarska. Szafki przyłóżkowe ze składanym blatem bocznym. Wózek zabiegowy. Wózek do leków. Wózek wielofunkcyjny do higieny pacjenta. Wózek wielofunkcyjny do czynności pielęgniarskich. Wózek transportowy leżący. Wózek ortopedyczny siedzący. Wózek na brudną bieliznę. Szafa lekarska -2 drzwio

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STOLTER Sp. z o.o., GRUBNO 63, 86-212 STOLNO, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 180729,21

  • Oferta z najniższą ceną: 180729,21 / Oferta z najwyższą ceną: 180729,21

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Materace i system układania pacjenta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE ANMAR SP. Z O.O. SP.K., ul. Bławatków 6, 43-100 TYCHY, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 56216,70

  • Oferta z najniższą ceną: 56216,70 / Oferta z najwyższą ceną: 56216,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Mikroskopy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRECOPTIC Co. WOJCIECHOWSCY SP.JAWNA, ul. Arkuszowa 60, 01-934 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29570,40

  • Oferta z najniższą ceną: 29570,40 / Oferta z najwyższą ceną: 29570,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Komora laminarna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DONSERV, UL. GLOBUSOWA 38, 02-436 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 40589,99

  • Oferta z najniższą ceną: 40589,99 / Oferta z najwyższą ceną: 40589,99

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.