Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Katowice: Instalacja sygnalizacji pożaru na parterze - I etap budowy w budynku biurowym Biura Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach S.A. przy Placu Grunwaldzkim 8-10
Numer ogłoszenia: 177287 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach SA, pl. Grunwaldzki 8-10, 40-950 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 786 94 01, fax 0-32 786 94 64.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsipg.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Instalacja sygnalizacji pożaru na parterze - I etap budowy w budynku biurowym Biura Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach S.A. przy Placu Grunwaldzkim 8-10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac, polegających na zabudowie: - centrali sygnalizacji pożaru POLON 4900, - optycznie rozproszeniowych czujek dymu typu DOR-4046 (adresowalnych z wbu-dowanymi izolatorami zwarć), - gniazd typu G-40, - sygnalizatora akustycznego typu SA-7K - linii dozorowo pętlowych - źródła zasilania System można wykonać na dowolnych urządzeniach posiadających obowiązujące dopuszczenia do stosowania w ochronie przeciw pożarowej obiektów i posiadających pa-rametry techniczne nie gorsze niż określone w projekcie wykonawczym lub równoważne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień pu-blicznych; b) nie podleganie wykluczeniu na podstawie przepisów art.24 ustawy - Prawo zamó-wień publicznych; c) posiadanie wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy tego wymagają; d) udokumentowanie należytego wykonania w okresie trzech lat, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z instalacją sygnalizacji pożaru. 2.Ocena spełnienia przez Wykonawców ww. warunków udziału w postępowania zo -stanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów określonych w części VII Specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia wymagań określonych w pkt VI specyfikacji, do oferty nale-ży dołączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicz-nych, zgodnie z wzorem podanym w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz stwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi do-tyczącego instalacji sygnalizacji, z podaniem jej wartości, daty wykonania i od-biorców usług oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta zosta-ła wykonana należycie (np. referencje, protokoły odbioru). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 lit b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2, za-stępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzą-du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokument sporządzony w języku obcym jest składany wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5 Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. b - powinny być złożone w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie kopii za zgodność z oryginałem winna dokonać osoba (osoby) uprawniona (uprawnione) do reprezentowania Wykonawcy, o których mowa w części XI pkt 3 specyfikacji i powinno zawierać sformułowanie: Potwierdzam za zgodność z oryginałem Imię i nazwisko osoby dokonującej potwierdzenia Datę dokonania potwierdzenia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bsipg.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach S.A. Plac Grunwaldzki 8-10 40-950 Katowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Biuro Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach S.A. Plac Grunwaldzki 8-10 40-950 Katowice Sekretariat Zamawiającego V pietro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- ZP/CZD/052/25 Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody i atrakcji wodnych na potrzeby basenów na terenie Instytutu "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w Warszawie,
- Usługa polegająca na konserwacji, przeglądach i oczyszczaniu agregatów wody lodowej, klima konwektorów, central klimatyzacyjno - wentylacyjnych oraz kratek wentylacyjnych
- Przeprowadzenie okresowej rocznej kontroli stanu technicznego 81 obiektów i pięcioletniej kontroli 168 budynków, obiektów będących w zasobach Uniwersytetu Warmińsko- Mazurskiego w Olsztynie.
- "Naprawa rur" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.