Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-26
Proszowice: Dostawa szwów chirurgicznych.
Numer ogłoszenia: 177310 - 2007; data zamieszczenia: 26.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kopernika 13, 32-100 Proszowice, woj. małopolskie, tel. 012 3865105, fax 012 3865258.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzoz.proszowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet od I do VI. Pakiet I - 19 poz. Pakiet II - 3 poz. Pakiet III - 2 poz. Pakiet IV - 10 poz. Pakiet V - 3 poz. Pakiet VI - 3 poz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A) 1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami). 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat (liczony od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 4.spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B) 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ; 3.Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) B.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt III.2) B.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do oferty należy dołączyć również wymagane dokumenty i próbki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1.Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych: a) deklaracja zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego); b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ); c) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa ) pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie; d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 2. Aktualne katalogi w języku polskim. 3. Nieodpłatnie próbki po 1 saszetce do każdej pozycji, natomiast w pakiecie nr 1 poz. 6, 13, 16 po 5 saszetek do oceny walorów użytkowych oraz do sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisanym w SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca wyraża zgodę na zużycie próbek i nie będzie żądał ich zwrotu ani zwrotu ich wartości - zał. Nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spzoz.proszowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2007 godzina 11:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Kopernika 13 32-100 Proszowice SEKRETARIAT - I piętro, Budynek Główny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych . Pakiet I - 19 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet II - 3 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet III - 2 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet IV - 10 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet V - 3 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych. Pakiet VI - 3 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Walory użytkowe - 40
INNE PRZETARGI PROSZOWICE
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2025r. - cz. 6 i cz. 8
- Świadczenie dla Gminy Proszowice usługi transportowej w ramach przewozów regularnych autobusami na liniach komunikacyjnych o charakterze użyteczności publicznej w 2025r.-Proszowice-Żębocin-Jakubowice
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Żłobka w 2025r."
- Dostawa do magazynu Apteki Szpitalnej środków do dezynfekcji.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego realizowanym w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi PROSZOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nici chirurgicznych - powtórzenie
- Dostawa nici chirurgicznych
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawy drobnego sprzętu j.u. do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.