To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-15
Poznań: Wydrukowanie i dostarczenie 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu i 300.000 szt. druków opłaty paszportowej.
Numer ogłoszenia: 177446 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129194 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydrukowanie i dostarczenie 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu i 300.000 szt. druków opłaty paszportowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostarczenie wniosków o wydanie paszportu i druków opłaty paszportowej: a) 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16 sierpnia 2010 r. w sprawie dokumentów paszportowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 152, poz. 1026). Druk formatu 297 x 139 mm na kartonie 200 g offset, łamany w dwóch miejscach na krawędziach stron, nadruk jednokolorowy - czarny. Wnioski złożone w miejscu łamania, pakowane po 1.000 szt. w kartonie. b) 300.000 szt. druków opłaty paszportowej (poleceń przelewu), formatu A6 z kopią + ok. 15 mm listwa klejona na papierze białym, samokopiującym z nadrukiem dwukolorowym na oryginale i kopii. Nadruk czerwony i czarny na oryginale i kopii musi zawierać nazwę urzędu, adres, nr konta, tytuł opłaty oraz oznaczenie waluty (drukowane litery i cyfry). Komplet druku składający się z oryginału i kopii musi być sklejony wewnętrznie, z perforacją boczną z lewej strony umożliwiającą oderwane od listwy. Druki nie mają być klejone w bloczki, tylko pakowane po 1.000 szt. w kartonie.Dane do nadruku: - nazwa odbiorcy: WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI AL. NIEPODLEGŁOŚCI 16/18 61-713 POZNAŃ - nr rachunku odbiorcy: 70 1010 1469 0000 3922 3100 0000 - tytułem: OPŁATA PASZPORTOWA - waluta: PLN 2. Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie do dostarczenia wzoru składu drukarskiego wniosku paszportowego oraz druku opłaty paszportowej w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego przy użyciu technicznych środków łączności (telefon, e-mail, fax) - w celu potwierdzenia, że oferowane druki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ 3. W przypadku jeżeli dostarczone wzory druków, o których mowa w pkt. 2 nie potwierdzą spełnienia wymagań Zamawiającego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Tym samym do dostarczenia wzorów druków zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd. 4. Wzór druku wniosku oraz wzór druku opłaty paszportowej znajdują się odpowiednio w załączniku nr 5 i 6..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERDRUK D. DELIPACY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERDRUK D. DELIPACY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- INTERDRUK Sp. z o.o, ul. Twardosławicka 82A, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40560,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26568,00
Oferta z najniższą ceną: 24699,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43419,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- DRUK I DOSTAWA WYDAWNICTW ORAZ MIESIĘCZNIKA "TWÓJ DORADCA ROLNICZY RYNEK" NA RZECZ DOLNOŚLĄSKIEGO OŚRODKA DORADZTWA ROLNICZEGO Z SIEDZIBĄ WE WROCŁAWIU
- Usługi druku i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Opolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.