eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańWydrukowanie i dostarczenie 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu i 300.000 szt. druków opłaty paszportowej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-15

Poznań: Wydrukowanie i dostarczenie 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu i 300.000 szt. druków opłaty paszportowej.
Numer ogłoszenia: 177446 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 129194 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydrukowanie i dostarczenie 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu i 300.000 szt. druków opłaty paszportowej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydrukowanie i dostarczenie wniosków o wydanie paszportu i druków opłaty paszportowej: a) 300.000 szt. wniosków o wydanie paszportu zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16 sierpnia 2010 r. w sprawie dokumentów paszportowych (Dz. U. z 2010 r. Nr 152, poz. 1026). Druk formatu 297 x 139 mm na kartonie 200 g offset, łamany w dwóch miejscach na krawędziach stron, nadruk jednokolorowy - czarny. Wnioski złożone w miejscu łamania, pakowane po 1.000 szt. w kartonie. b) 300.000 szt. druków opłaty paszportowej (poleceń przelewu), formatu A6 z kopią + ok. 15 mm listwa klejona na papierze białym, samokopiującym z nadrukiem dwukolorowym na oryginale i kopii. Nadruk czerwony i czarny na oryginale i kopii musi zawierać nazwę urzędu, adres, nr konta, tytuł opłaty oraz oznaczenie waluty (drukowane litery i cyfry). Komplet druku składający się z oryginału i kopii musi być sklejony wewnętrznie, z perforacją boczną z lewej strony umożliwiającą oderwane od listwy. Druki nie mają być klejone w bloczki, tylko pakowane po 1.000 szt. w kartonie.Dane do nadruku: - nazwa odbiorcy: WIELKOPOLSKI URZĄD WOJEWÓDZKI AL. NIEPODLEGŁOŚCI 16/18 61-713 POZNAŃ - nr rachunku odbiorcy: 70 1010 1469 0000 3922 3100 0000 - tytułem: OPŁATA PASZPORTOWA - waluta: PLN 2. Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu, przed wyborem najkorzystniejszej oferty zobowiązany będzie do dostarczenia wzoru składu drukarskiego wniosku paszportowego oraz druku opłaty paszportowej w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego przy użyciu technicznych środków łączności (telefon, e-mail, fax) - w celu potwierdzenia, że oferowane druki odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ 3. W przypadku jeżeli dostarczone wzory druków, o których mowa w pkt. 2 nie potwierdzą spełnienia wymagań Zamawiającego oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SIWZ. Tym samym do dostarczenia wzorów druków zobowiązany będzie kolejny Wykonawca oferujący najkorzystniejszą ofertę i spełniający wszystkie warunki udziału w postępowaniu itd. 4. Wzór druku wniosku oraz wzór druku opłaty paszportowej znajdują się odpowiednio w załączniku nr 5 i 6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERDRUK Sp. z o.o, ul. Twardosławicka 82A, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40560,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26568,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24699,00 / Oferta z najwyższą ceną: 43419,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.