Og³oszenie z dnia 2025-03-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Druk i dostawa jednej ksi±¿ki na potrzeby Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278267
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 28 Lipca 1943 nr 17C
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-233
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mik.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mik.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa jednej ksi±¿ki na potrzeby Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3dafe374-4241-495e-9636-2ac6ca102b15
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00168197
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00092015/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 Us³ugi poligraficzne offset (druk ksi±¿ki MDDK)- czê¶æ IV
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mik.eb2b.com.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mik.eb2b.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdnewymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformietj.:1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanejprzepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej minimalnej konfiguracji: pamiêæ 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalniewersja10.0;4) W³±czona obs³uga JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny odczytuj±cy pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielko¶æ przesy³anych pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym ni¿ ,,PDF” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego oraz w³a¶ciciela Platformy, gdy¿ istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert. 2) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do
dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss),znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”. Zamawiaj±cy kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za po¶rednictwem Platformy w zak³adce „Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny bêdzie w podzak³adce „Otrzymane”. Dokumenty sk³adane na wezwanie Zamawiaj±cego, Wykonawca wczytuje w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zak³adce „Pytania/Informacje” (podzak³adka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej podzak³adce wybiera docelowy plik, który ma zostaæ wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcjê „Zapisz”. Wykonawca sk³ada ofertê poprzez dodanie w zak³adce „Za³±czniki” dokumentów (za³±czników) okre¶lonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj za³±cznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostaæ zamieszczony. Wykonawca winien opisaæ za³±cznik nazw± umo¿liwiaj±c± jego identyfikacjê. W przypadku, gdy za³±cznik zawiera tajemnicê przedsiêbiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Za³±cznik stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa”/„Za³±cznik zawiera dane osobowe”, 2)Potwierdzeniem prawid³owo z³o¿onej oferty (dodania za³±cznika) jest automatyczne
wygenerowanie komunikatu systemowego o tre¶ci „Plik zosta³ przes³any”, po ka¿dej prawid³owo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu za³±cznika. 3) O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: ymagane, badane i oceniane przez Zamawiaj±cego w przedmiotowym postêpowaniu próbki, o których mowa w SWZ nale¿y z³o¿yæ Zamawiaj±cemu, na mocy postanowieñ art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, w postaci drukowanej ksi±¿ki/ ksi±¿ek. Przesy³kê z próbk±/ próbkami nale¿y oznaczyæ poprzez podanie nazwy i nr sprawy/ zamówienia: Druk i dostawa jednej ksi±¿ki na potrzeby Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie – nr sprawy/ zamówienia: 25-ZOA-ZP/5 i z³o¿yæ za po¶rednictwem operatora pocztowego do Sekretariatu Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie, ul. 28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, osobi¶cie lub za po¶rednictwem pos³añca, z zachowaniem nieprzekraczalnego terminu wyznaczonego na sk³adanie ofert w niniejszym postêpowaniu.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1i2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych Dz.Urz. UE L
19 z4.05.2016,str.1, dalej RODO, informujê, ¿e:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ma³opolski Instytut Kultury w Krakowie z siedzib± przy ul.28 lipca 1943 nr 17C, 30-233 Kraków, Instytucja Kultury Województwa Ma³opolskiego, wpisana do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Samorz±d Województwa Ma³opolskiego pod numerem RIK7/99, NIP: 675-000-44-88, REGON: 000278 267, tel. 48124221884; e-mail: iod@mik.krakow.pl, • Pani/Pana dane osobowe bêdziemy wykorzystywaæ w nastêpuj±cych celach: - realizacji obowi±zków prawnych Administratora, zwi±zanych z realizacj± postêpowania o udzielenia
zamówienia publicznego i wynikaj±cych z przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego, w tym ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (ustawa Pzp) (podstawa prawna - art.6ust.1 lit.c RODO) - "obowi±zek prawny", - dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami zwi±zanymi z realizacj± postêpowania o udzielenia zamówienia publicznego lub te¿ w zwi±zku z potrzeb± wykazania okre¶lonych faktów, maj±cych w tym zakresie istotne znaczenie dla Administratora (podstawa prawna - art.6 ust.1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes"; terminy dochodzenia roszczeñ wynikaj±cych z umowy szczegó³owo okre¶la
Kodeks cywilny. •Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeñstwa danych, Pañstwa dane mo¿emy przekazaæ – oprócz osób udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 2 ustawy Pzp- innym podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania zgodnie z przepisami prawa,- podmiotom przetwarzaj±cym je w imieniu Administratora (np. dostawcom us³ug technicznych i podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi doradcze)- innym administratorom (np. kancelariom notarialnym lub prawnym). •Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;•obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych
jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; •w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;•mo¿e Pani/ Pan z³o¿yæ do nas wniosek o: dostêp do danych osobowych (informacjê o przetwarzanych danych osobowych oraz kopiê danych), sprostowanie danych (gdy s± one nieprawid³owe), przeniesienie danych (w przypadkach okre¶lonych w RODO), usuniêcie lub ograniczenie przetwarzania danych
osobowych na zasadach okre¶lonych w RODO i z ograniczeniami, o których mowa poni¿ej:- skorzystanie przez osobê, której daneosobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp,- w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych nie ogranicza ich przetwarzania do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Niezale¿nie od praw wymienionych wy¿ej mo¿e Pani/Pan w dowolnym momencie wnie¶æ
sprzeciw wobec przetwarzania Pani/ Pana danych, je¶li podstaw± prawn± wykorzystywania danych jest prawnie uzasadniony interes (art.6ust.1 lit.f RODO). Ma Pani/Pan tak¿e prawo wnie¶æ skargê do Prezesa Urzêdu Ochrony DO, je¿eli uwa¿a Pani/ Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³owe okre¶lenie zasad zwi±zanych z obowi±zkiem informacyjnym RODO, w tym stosowania zawarto powy¿ej oraz w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 25-ZOA-ZP/5
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia i postêpowania jest wy³onienie wykonawcy us³ugi druku i dostawy jednej ksi±¿ki w ramach zadania pn. Ma³opolskie Dni Dziedzictwa Kulturowego, w nak³adzie 3 700 szt. wraz z us³ugami powi±zanymi, w tym dostarczanie wydruków próbnych i docelowa dostawa nak³adu (transport, wy³adunek, wniesienie) do budynku siedziby Zamawiaj±cego przy ul. 28 Lipca 1943 17C w Krakowie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). Dalsze szczegó³owe warunki realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy (PPU).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ wykonania i walory estetyczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu wykonania
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia zwi±zanymi z realizacj± zamówienia oraz na potrzeby oceny w pozacenowym kryterium oceny ofert, to jest: próbek czyli przyk³adowych drukowanych ksi±¿ek o cechach i parametrach zbli¿onych do parametrów opisanych w specyfikacji ksi±¿ki stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia publicznego (szczegó³owy opis w Za³±czniku nr 1A do SWZ) to jest przyk³adów zadruku ksi±¿ek (poni¿sze rozwi±zania mog± byæ poparte przyk³adami ró¿nych ksi±¿ek, ale ka¿de z poni¿szych parametrówi uszlachetnieñ/ wykoñczeñ powinno siê znale¼æ w¶ród przes³anych przyk³adowych realizacji):
- lakier UV
- folia matowa
- ksi±¿ka z opraw± miêkk±, szycie + klejenie
Wystarczaj±ce jest z³o¿enie jednej ksi±¿ki spe³niaj±cej wszystkie ww. wymagania/ parametry. 2. Przedmiot próbki sk³adanej ma posiadaæ parametry zbli¿one do przedmiotu zamówienia w zakresie, o którym mowa
powy¿ej w pkt 1, bêdzie podlega³ badaniu na potwierdzenie zgodno¶ci oferowanych us³ug z przedmiotem zamówienia oraz bêdzie podlega³ ocenie w ramach kryterium pozacenowego „Jako¶æ wykonania i walory estetyczne”, zgodnie z Rozdz. XVII SWZ. Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ próbki – ksi±¿ki, stanowi±ce element oferty wykonawcy, niespe³niaj±ce wymagañ okre¶lonych w niniejszej SWZ (w zakresie parametrów próbek okre¶lonych powy¿ej), bêd± stanowi³y podstawê do odrzucenia oferty wykonawcy jako nieodpowiadaj±cej tre¶ci SWZ. Niez³o¿enie próbek – ksi±¿ek b±d¼ z³o¿enie takich próbek dla których niemo¿liwa bêdzie identyfikacja jej wytwórcy (drukarni, która zrealizowa³a przed³o¿one próbki) stanowi³o bêdzie podstawê do odrzucenia oferty wykonawcy jako nieodpowiadaj±cej tre¶ci SWZ (informacja umieszczon± trwale w ksi±¿ce o wytwórcy/drukarni np. nadruk w ksi±¿ce lub w razie braku takiego oznaczenia do ksi±¿ki – próbki ma byæ za³±czony dokument potwierdzaj±cy wytworzenie ksi±¿ki np. protokó³ odbioru, wzglêdnie kopia faktury. Przed³o¿one do oceny próbki winny byæ zrealizowane przez podmiot, który bêdzie faktycznie realizowa³ us³ugê druku publikacji w ramach niniejszego zamówienia publicznego. Sposób oceny próbek w kryterium „Jako¶æ wykonania i walory estetyczne” zosta³ opisany w Rozdz. XVII SWZ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami powinna byæ sporz±dzona przez wykonawcê zgodnie z tre¶ci± niniejszej SWZ, wed³ug z jej postanowieñ oraz z wykorzystaniem wzorów formularzy udostêpnionych przez Zamawiaj±cego (w przypadku wzorów formularzy udostêpnionych przez Zamawiaj±cego – nale¿y albo odpowiednio wype³niæ/ uzupe³niæ te gotowe wzorce albo gdy wykonawca nie korzysta z ww. gotowychwzorców – wykonawca winien sporz±dziæ dokumenty/ o¶wiadczenia uwzglêdniaj±c wszystkie wymagane przez Zamawiaj±cego tre¶ci/ informacje), w szczególno¶ci oferta winna sk³adaæ siê z podpisanego formularza oferty (oferta w³a¶ciwa) zawieraj±cego w szczególno¶ci: ³±czn± cenê oferty brutto, oferowany termin wykonania (stanowi±cy jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert), informacjê o podwykonawcach, a który winien byæ z³o¿ony wraz z Formularzem asortymentowo – cenowym stanowi±cym sk³adow± czê¶æ Za³±cznika nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) to jest indywidualn± kalkulacj± ceny oferty z podaniem: cen jednostkowych netto i brutto, stawki podatku VAT (je¶li wystêpuje) ustalonej zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, wyliczeniem ca³o¶ciowym ceny pozycji/ ceny oferty oraz podaniem parametrów oferowanego papieru i co z najmniej nastêpuj±cymi za³±cznikami:
1. aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania w zakresie wskazanym w SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców,
o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z tych wykonawców. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach bêd± stanowiæ wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do Formularza oferty;
2. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, w tym stosowne pe³nomocnictwo (pe³nomocnictw) w oryginale, notarialnie po¶wiadczon± kopiê lub kopiê po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em przez mocodawcê;
3. wyja¶nienia dot. zastrze¿enia tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dot.);
4. wykaz podwykonawców (je¶li dot.);
5. próbki/ próbkê, z uwzglêdnieniem odstêpstwa co do formy z³o¿enia, na zasadzie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 65 ust. 2 ustawy Pzp, zgodnie z Rozdz. IV SWZ.
Uwaga! Formularz oferty wraz za³±cznikami innymi ni¿ próbka z pkt 5 powy¿ej - sk³ada siê za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej, zgodnie z SWZ. Próbkê sk³ada siê odrêbnie, w sposób okre¶lony w Rozdz. IV SWZ i w terminie tam przewidzianym.
Wszelkie koszty zwi±zane z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty ponosi wykonawca.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. Za wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie uwa¿a siê tak¿e wspólników spó³ki cywilnej). Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1) SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 1 do Formularza oferty. Je¿eli Oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie zostanie wybrana, Zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przedzawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców. Szczegó³owe wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia zawiera SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której zamawiaj±cy dokonana wyboru wykonawcy jest dopuszczalna na zasadach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp oraz w projekcie umowy/ PPU (Za³±cznik nr 2 do SWZ) dostêpnym na stronie prowadzonego postêpowania.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-04-07 14:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://mik.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 14:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-05-06
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy informuje, ¿e w niniejszym postêpowaniu zastosowanie ma art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. oszczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.). Wraz z ofert± wykonawca sk³ada stosowne o¶wiadczenie w
zakresie podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w
zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z
2024 r., poz. 507 ze zm.). Wzór o¶wiadczenia zawiera za³±cznik nr 1 do Formularza oferty.
Termin wykonania:
1. Termin wykonania zamówienia: realizacja bêdzie przebiega³a jednorazowo – oznacza to jedno zlecenie Druku
ca³ego nak³adu tej ksi±¿ki w okresie obowi±zywania umowy – do realizacji w terminie do 17 dni roboczych od dnia zlecenia Druku (przekazania plików do druku ksi±¿ki), z uwzglêdnieniem ust. 2 i 3.Nak³ad ksi±¿ki zostanie dostarczony Zamawiaj±cemu w jednej dostawie, w opisanych wyra¼nie opakowaniach zbiorczych. Opis powinien zawieraæ informacjê o liczbie i rodzaju znajduj±cych siê w opakowaniu ksi±¿ek.
2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi pozacenowe kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdz. XVII SWZ.
3. Szczegó³owe terminy realizacji odnosz±ce siê do ksi±¿ki zosta³y okre¶lone w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowi±cym Za³±cznik nr 1A do SWZ oraz w projekcie umowy/ PPU stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Podane tam terminy wykonania przedmiotu zamówienia oznaczone dat± dzienn± (dd-mm-rrrr) mog± ulec przesuniêciu wskutek przebiegu procedury przetargowej, w tym jej wyd³u¿enia. Wówczas zastosowanie ma
proporcjonalne przeliczanie terminów i/ lub terminy wyra¿one wprost w liczbie dni, biegn±ce od chwili danego zdarzenia.
4. Wykonawca zapewnia gotowo¶æ do realizacji zamówienia w dniu podpisania (zawarcia) umowy.
5. Za dzieñ roboczy uznaje siê dni od poniedzia³ku do pi±tku, z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Ko³³±taja w Krakowie
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie obs³ugi ratowniczej k±pielisk nad Zalewem Bagry Krakowie, dla Zarz±du Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- 31/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 czê¶ci
- Dostawa, monta¿ i uruchomienie 4 (czterech) sztuk mikroskopów optycznych do obserwacji w ¶wietle przechodz±cym, w jasnym polu z kamer± oraz szkoleniem na potrzeby Wydzia³u Biologii UJ .
- Remont i przebudowa wybranych toalet budynku g³ównego Teatru im. Juliusza S³owackiego w Krakowie w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych oraz wyposa¿enia i bia³ego monta¿u(CPV 45453000-7)
- Us³uga polegaj±ca na ocenie sprawozdañ finansowych (rocznych i koñcowego) z realizacji projektu pn. "Regiony Rewitalizacji. Edycja 3.0" realizowanego w ramach Pomocy Technicznej ...
wiêcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i dostawa jednej ksi±¿ki na potrzeby Ma³opolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Druk i oprawa dwóch ksi±¿ek
- Us³uga druku i dostawy katalogu i plakatów na wystawê Konfrontacje Plakatu Studenckiego
- "Us³uga w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 czê¶ci)"
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa do siedziby Zamawiaj±cego materia³ów promocyjnych."
- Druk materia³ów poligraficznych na potrzeby promocji Miasta Chorzów - backlighty i plakaty
wiêcej: Us³ugi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.