Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Oleśnica: Remont Sali Ślubów w budynku Urzędu Miasta Oleśnica
Numer ogłoszenia: 17750 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Oleśnicy, Rynek Ratusz, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0717982116, fax 071 7982117.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Sali Ślubów w budynku Urzędu Miasta Oleśnica.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in. wykonanie: - roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórka i budowa ścianek działowych, montaż płyt gipsowo-kartonowych - architektoniczna aranżacja wnętrz - instalacje sanitarne, elektryczne, audiowizualne, wentylacja i klimatyzacja - wyposażenie w meble i krzesła (oprócz pomieszczenia socjalnego) Zamawiający wybiera wariant obicia foteli w kolorach zielono-pomarańczowych. CPV: 45.45.30.00-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy). Gwarancja ubezpieczeniowa lub gwarancja bankowa oraz poręczenie wymienione w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy złożone jako wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności - posiadają sprzęt niezbędny do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali przynajmniej 1 zadanie lub kilka zadań obejmujących łącznie roboty o podobnym charakterze i komplikacji (remont lub budowa pomieszczeń dla potrzeb instytucji bądź firm, z wykonywaniem instalacji sanitarnych, elektrycznych, wentylacji i klimatyzacji oraz wyposażenia audio-wideo, przy czym wartość zrealizowanych zamówień powinna być zbliżona lub większa od 50% zaoferowanej ceny ofertowej) - dysponują odpowiednią kadrą, w tym osobą z uprawnieniami do kierowania pracami w zakresie branży: ogólnobudowlanej c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami finansowymi w kwocie nie mniejszej niż 500 000,00 PLN oraz wykażą za rok ubiegły obroty nie mniejsze niż: 1 500 000,00 PLN d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) Dokonali wizji lokalnej terenu gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia 2. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji zadania. 3. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów, wymienionych w SIWZ i ogłoszeniu, metodą +spełnia - nie spełnia+
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty - załącznik nr 1 2. Kopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - pełnomocnictwa (dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej) 3. Kserokopię - potwierdzoną za zgodność z oryginałem - dowodu wpłaty wadium. 4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy (w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie) - załącznik nr 2 5. Oświadczenie o dokonanej wizji lokalnej pomieszczeń gdzie będzie wykonywany przedmiot zamówienia. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 6. Zaakceptowany przez podpisanie przez Wykonawcę (pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej)) wzór umowy wraz z gwarancją - załączniki nr 6, 7 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zobowiązany jest złożyć: 7. Aktualny odpis/wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 8. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Każdy z podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) składa odpowiednie dokumenty 9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednią informację. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 11. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat prac, odpowiadających wymogom określonym w opisie warunków udziału w postępowaniu, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz charakteru, zakresu i komplikacji robót, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. opinia zamawiającego, protokół odbioru końcowego). Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument gdzie należy wyszczególnić prace wykonane przez poszczególne podmioty - załącznik nr 5 12. Wykaz podmiotów, które przewidziane są do kierowania pracami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu wykonywanych czynności oraz danymi na temat ich kwalifikacji i doświadczenia poprzez załączenie wymaganych prawem uprawnień budowlanych oraz zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - załącznik nr 4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest złożyć: 13. Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (także podmioty spółki cywilnej) każdy składa odpowiednie dokumenty. 14. Informację z banku prowadzącego rachunek wykonawcy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wymaganej wysokości 500 000,00 PLN, (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku podmiotów występujących wspólnie, łącznie muszą wykazać posiadanie niezbędnych środków lub zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. Informacja z banku powinna zawierać jednoznaczne, bezwarunkowe wskazanie zdolności kredytowej lub wielkości posiadanych środków - potrzebnych do wykonania przedmiotowego zadania 15. Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument, potwierdzające że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.olesnica.pl/article/archive/50
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na w/w stronie internetowej - bezpłatnie, oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 213, po uprzednim złożeniu zamówienia, koszt - 60 PLN.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 14:45, miejsce: Kancelaria Ogólna - pok. 11 w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa kruszyw łamanych dla Nadleśnictwa Oleśnica Ślaska
- Zakup i dostawa centrali i kardiomonitorów dla Powiatowego Zespołu Szpitali
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Miasta Oleśnicy w roku 2025
- Modernizacja budynku administracjo-biurowego przy ul. Wojska Polskiego 52 c
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Jenkowice - etap Ia, etap II oraz w miejscowości Sokołowice G. Górka - etap I
- Termomo. placówek w Oleśnicy: 1. Zadanie 1- P 1, ul. Kilińskiego 9, Oleśnica 2. Zadanie 2- SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica Moder. wod-kan: 3. Zadanie 3 -SP3, ul. Kochanowskiego 8, Oleśnica
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.