Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-31
Włocławek: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnodostępne przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kruszynie
Numer ogłoszenia: 177791 - 2008; data zamieszczenia: 31.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Włocławek, ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 042 23134266 w. 307, fax 054 2324275.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.wloclawek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.gmina.wloclawek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnodostępne przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Kruszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o wymiarach 22x44 m do piłki ręcznej i dodatkowej funkcji dwóch boisk do piłki siatkowej o wymiarach 9x18. Powierzchnia boiska wynosi 968 m2. Zaprojektowane boisko będzie posiadało syntetyczną nawierzchnię wraz z naniesionymi liniami oraz opaską z kostki brukowej i ogrodzenie z furtką i bramą wjazdową.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 5000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, spełniający wymagania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymogami ustawowymi; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pkt 1-41. Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy (własny lub wyrażający pisemnie gotowość współpracy ) minimum 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej + aktualny wpis na listę członków właściwej Izby (art. 12 Ustawy - Prawo budowlane z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 zpz), wraz z kserem tych uprawnień i wpisu do Izby, potwierdzonych przez przedstawiciela wykonawcy. 2. Wykaz wykonanych min. 2 zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dot. wykonania boisk z nawierzchnią sportową syntetyczną poliuretanową wraz dostarczeniem i montażem nowego sprzętu sportowego dla boisk: piłki ręcznej, koszykowej i siatkowej oraz fakt należytego wykonania zadań potwierdził odpowiednimi dokumentami. (Zamawiający rozumie przez ten zapis min. 2 zrealizowane w/w boiska ze sprzętem sportowym o łącznej wartości min. 800 000,00 zł ). 3. Wykonawca powinien posiadać polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na min. 500.000,00 zł.. 4. Wykonawca powinien posiadać przychód ze sprzedaży towarów i usług za ostatni rok obrotowy minimum 500.000,00 zł. . 5. Wykonawca winien udzielić rękojmi na okres 36 miesięcy ( 3 lata) licząc od daty odbioru oraz gwarancji - zgodnej z kartami gwarancyjnymi producentów wbudowanych, nowych materiałów zamontowanych urządzeń. 6. Wykonawca posiada lub dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. koparko-spycharka0.15 m3, koparka gąsienicowa 0.60 m3, drobny sprzęt budowlany( zagęszczarki, stopa wibracyjna), samochód skrzyniowy5-10 t, walec statyczny samojezdny, układarka mas poiluretanowych , natryskarka .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych. 3. Kosztorys ofertowy. 4. Harmonogram rzeczowo- finansowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku spółki cywilnej - wszystkich przedsiębiorców będących wspólnikami). 6. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych (w odniesieniu do osób prawnych dot. wszystkich urzędujących członków władz). 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 (udzielenie informacji o podmiocie zbiorowym). 8. Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Część sprawozdania finansowego zawierającego bilans rachunków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanej jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres ostatniego roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy za ten okres zgodnie z pkt SIWZ. 11. Wykaz wykonanych min. 2 zadań porównywalnych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, tj. przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z pkt SIWZ. 12. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych, o których mowa w pkt 11 zgodnie z pkt SIWZ . 13.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z pkt SIWZ. 14. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: uprawnienia budowlane w zakresie branży budowlanej w specjalności drogowej + aktualny wpis na listę członków właściwej Izby wraz z kserem tych uprawnień i wpisu do Izby(art. 12 Ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.( tekst jednolity-2006 r. Dz. U. Nr156, poz.1118 z późniejszymi zmianami), o których mowa w pkt 13 zgodnie z pkt SIWZ. 15.Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z pkt SIWZ. 16. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 17.Dowód wniesienia wadium, 18. Wykaz sprzętu 19.Przedstawienie dokumentów dot. oferpowanej nawierzchni: ważną aprobatę techniczną ITB( pełną) lub rekomendację ITB(pełną), atest higieniczny PZH, autoryzację producenta oferowanej nawierzchni poliuretanowej, uprawniającą do jej sprzedaży i montażu. Autoryzacja musi zawierać potwierdzenie dostarczenia przez producneta wszystkich niezbędnych oryginalnych materiałów do wykonania oferowanego konkretnego rodzaju nawierzchni sportowych, w przypadku wygrania przez Wykonawcę przetargu- kartę techniczną wydaną przez producenta wraz z parametrami technicznymi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, 87-800 Włocławek pok.nr 2 - parter w godz. 7.30-15.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Włocławek ul. Królewiecka 7, pok nr 5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.08.2008 roku godz. 9.15- sala konferencyjna w siedzibie Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Budowa kontenerowej stacji transformatorowej wraz z przyłączeniem jej do sieci elektroenergetycznej SN wraz ze złączami kablowymi do ładowania autobusów elektrycznych.
- Zakup, dostawa i montaż dwóch urzędomatów na potrzeby Starostwa Powiatowego przy ul. Cyganka 28 i Stodólna 68.
- Przebudowa dróg w Nadleśnictwie Włocławek
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych"
- Wykonanie projektów technicznych
- "Zakup oświetlenia w Sali widowiskowej C.K. "Browar B.""
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Dobrodzieniu
- Modernizacja infrastruktury sportowej przy Szkole Podstawowej nr 51 w Bytomiu
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji w Publicznej Szkole Podstawowej nr 9 w Opolu.
- Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
- Modernizacja kompleksu sportowego " Moje boisko - Orlik 2012" w Dobrzeniu Wielkim
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.