eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleBudowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5
w Opolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000828874

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Barlickiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-083

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.leska@mosir.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.opole.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5
w Opolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1add074-5062-4d7f-9210-3bc1f38a87ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025186/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz dokumentacji wynosi 150 MB.
Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone
złożenie oferty, dokumentu przez Wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się
poprzez kliknięcie w link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty, dokumentu będąc nie
zalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomość otrzymuje Wykonawca na adres email wskazany w formularzu w ikonę „Złóż
ofertę”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania
dokumentu, oferty przez Platformę Przetargową

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje na temat ochrony i przetwarzania danych osobowych zawarte są w II rozdziale SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje na temat ochrony i przetwarzania danych osobowych zawarte są w II rozdziale SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.231.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj”
związane z realizacją zadania pn.: „Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie
od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
500 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:
W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał (zakończył) należycie dwa
zamówienia, polegające na: jedno zamówienie, którego zakresem była budowa
kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o
wartości brutto wymiany nawierzchni nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto oraz jedno
zamówienie, którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska sportowego do piłki
nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00
zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na
rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy
ta robota budowlana została wykonana należycie i prawidłowo ukończona, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem
zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające
7
im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
oraz stosowne kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi. (Uregulowane
art.12 Prawa Budowlanego Dz.U. 2024 poz. 725 z późn. zm.). Wskazana osoba powinna
posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do piłki nożnej o
nawierzchni syntetycznej.
Wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia - na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania
w zakresie: architektury, konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej.
UWAGA:
1) w przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy
Wykonawców(konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne
doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu
przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie,
jaki rzeczywiście dany podmiot wykonywał. Doświadczenia nie realizuje się poprzez sam
udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności realizowane w jego ramach;
2) jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie,
że roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej
i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego
należy w wykazie robót podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału
w postępowaniu;
5) Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub
zawodowej: warunek musi być spełniony samodzielnie przez co najmniej jednego z
Wykonawców występujących wspólnie – nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie)
wyżej wymienionego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację
zamówienia.
6) Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada
wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w
szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne
przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację
zamówienia.
7) Wykonawca składający ofertę musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej(deliktowej i kontraktowej)w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł
2) wykaz robót budowlanych zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ, należycie wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
wraz z podaniem ich rodzaju, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz
załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje
lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie Wykonawcy lub inne dokumenty.
Wykaz ten ma zawierać - jedno zamówienie w którego zakresem była budowa kompletnego boiska sportowego do piłki nożnej o
nawierzchni
z trawy syntetycznej o wartości brutto wymiany nawierzchni nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto – oraz jedno zamówienie,
którego zakresem była przebudowa/modernizacja boiska sportowego do piłki nożnej o nawierzchni
z trawy syntetycznej o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto
3) potwierdzenie posiadania 1 osoby na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie obowiązujących przepisów oraz stosowne kwalifikacje do
kierowania robotami budowlanymi. Wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie w realizacji budowy boiska sportowego do
piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej.
4) potwierdzenie posiadania osób na stanowisku Projektanta, posiadających uprawnienia do projektowania w zakresie: architektury,
konstrukcji, instalacji elektrycznej i sanitarnej.
5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych:
1) Autoryzację producenta nawierzchni, wystawioną na Wykonawcę z określeniem nazwy instytucji,
2) Gwarancja producenta na oferowaną nawierzchnię,
3) Aktualny atest PZH(lub dokument równoważny) dla nawierzchni z trawy, maty prefabrykowanej shockpad oraz
wypełnienia (granulatu EPDM z recyklingu),
4) Kompletny raport z badań systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana, granulat EPDM z recyklingu),
potwierdzające minimalne wymagane parametry sztucznej trawy, rodzaj surowców z których zbudowana jest sztuczna trawa
oraz spełnienie wymagań FIFA Quality Concept for Football Truf (Manual 2015 z określeniem wszystkich elementów
systemu nawierzchni (trawa, mata prefabrykowana i granulat EPDM z recyklingu) wykonane przez autoryzowane
laboratorium (np. Labosport, ISA Sport, Sportslabs, Ercat)-. Szczegółowy zapis wymagań określa Opis Przedmiotu
Zamówienia wraz z załącznikami do OPZ stanowiącymi Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Kompletny raport z badań nawierzchni (trawa, granulat EPDM z recyklingu) na zgodność z normą PN-EN 15330-1:2014 w
celu potwierdzenia pozostałych parametrów, poza minimalnymi wymaganiami, dotyczącymi nawierzchni z trawy
syntetycznej.
6) Raport z badań niezależnego instytutu, potwierdzający możliwość przeprowadzenia recyklingu materiałowego oferowanej
trawy syntetycznej,
7) Kompletny raport niezależnej jednostki upoważnionej do badań na podstawie akredytacji, potwierdzającej uzyskanie
wymaganej klasyfikacji ogniowej w zakresie reakcji na ogień min. Cfl oraz wydzielanie dymu S1.
8) Sprawozdanie z badań na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (WWA)
potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH dla granulatu EPDM z recyklingu;
2. Dokumenty należy złożyć wraz z ofertą w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym/podpisem zaufanym/ elektronicznym podpisem osobistym(zgodnie z rozdziałem X SWZ).
3. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są
niekompletne, Zamawiający na podstawie art. 107 ust.2 ustawy PZP wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w
wyznaczonym terminie.
4. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5. Wykonawca dostarczy próbkę systemu sztucznej trawy na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Próbka systemu sztucznej trawy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo
winno być załączone do oferty.
2.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do SWZ) oraz oświadczenie z art. 117
(załącznik nr 7 do SWZ).
3. UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają
poszczególni Wykonawcy.
4.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy
zawartych we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.umopole.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.