Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Słupca: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo
Numer ogłoszenia: 178022 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki , ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupca.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2948 w m. Graboszewo.Szczegółowy zakres rzeczowy robót określają: 1) dokumentacja projektowa - do wglądu w Powiatowym Zarządzie Dróg z siedzibą w Słomczycach 22, 62-420 Strzałkowo, pokój nr 5; 2) przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ, 3) opis techniczny - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ 4) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ, 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. prowadzoną działalność gospodarczą w ww. zakresie, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) wskazać do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami w zakresie niezbędnym przy realizacji robót będących przedmiotem zamówienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz wskazać kluczowych pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia, 5) wykazać się doświadczeniem zawodowym; tzn. wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, 6) wykazać się możliwością korzystania z niezbędnego sprzętu w momencie realizacji zamówienia potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, 7) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN, 8) jeśli wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia to: a) warunek określony w pkt. 1) i 2) musi spełniać każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt. 3-7) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Ocena spełniania ww. warunków określonych dla wykonawców będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w § 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wszystkie dokumenty w ofercie wykonawca musi przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) formularz oferty - załącznik nr 1, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy i o nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy - załączniki nr 2 i 3, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie specjalności mostowej ; 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pdpkt 4) posiadają wymagane uprawnienia, tj. kopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego; 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty ( np. referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 at wykonał minimum 2 prace zbliżone zakresem do robót objętych przedmiotem zamówienia. Przez pracę zbliżoną swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć robotę remontowo-budowlaną o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. 7) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem, 8) parafowany wzór umowy - załącznik nr 7, 9) oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . 10) wykaz sprzętu potrzebnego do wykonania przedmiotowych robót budowlanych zgodnego ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 6, 11) kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót), 12) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-slupca.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ulica Poznańska 20, 62-400 Słupca, wejście Oficyna B, pokój nr 13-14.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Słupcy, ulica Poznańska 20, 62-400 Słupca, budynek główny, pokój SEKRETARIAT.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana elastomerowych wkładek w dylatacjach modułowych na estakadzie Klecińskiej, estakadzie Gądowianka oraz moście Milenijnym wraz z estakadami we Wrocławiu
- Budowa obiektów mostowych na potoku Osina oraz na potoku Mrowla wraz z rozbiórką istniejących obiektów mostowych w ciągu drogi powiatowej Nr 1377R
- Modernizacja infrastruktury drogowej wraz z budową obiektów mostowych w Gminie Istebna
- Przebudowa mostu w zakresie wymiany nawierzchni z drewnianej na kompozytową na drodze Nr 1877N w m. Zamoście
- Wykonanie przekryć dylatacyjnych na wiaduktach w km 9+242 drogi krajowej nr 22d nad linią kolejową PKP w m. Chojnice
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej os. Blachownia w Kędzierzynie-Koźlu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.