To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-03
Lubicz: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę
Numer ogłoszenia: 178050 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73859 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym (pokrycie zasięgiem 100 % województwa kujawsko-pomorskiego) propagującej kształcenie przez całe życie. Kampania polega na przygotowaniu 2 różnych spotów 30 sekundowych oraz ich emisji co najmniej 295 razy. Spoty powinny być emitowane dwa razy dziennie, w dni powszednie, przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych w telewizji regionalnej. Spoty mają przedstawiać korzyści płynące z uczenia się przez całe życie. Scenariusz 30 sekundowych przykładowych spotów powinien być przekazany w formie pisemnej wraz z formularzem ofertowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka projektu Charakterystyka rynku pracy w ostatnich latach wymaga od potencjalnych pracowników nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Cechą charakterystyczną naszego społeczeństwa jest niechęć do nauki w formach szkolnych, przez całe życie. Wiązać się to może z niedoinformowaniem społeczeństwa w omawianym obszarze. Osoby aktywne zawodowo, również nie widzą powodów, dla których należy się kształcić przez całe życie. 1.1 Cele Celami regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej są: - uświadomienie mieszkańcom województwa kujawsko - pomorskiego dużego znaczenia podnoszenia i uzupełniania kwalifikacji, - przybliżenie korzyści płynących z kształcenia ustawicznego, - promocja kształcenia przez całe życie (ustawicznego). Kampania powinna wpłynąć na przełamywanie stereotypów związanych z kształceniem ustawicznym, skutkować podniesieniem odsetka osób dokształcających się. Powinna przekazywać jasny sygnał - osoby kształcące się ustawicznie mają większą wartość, zarówno na rynku pracy jak i w społeczności lokalnej. 1.2 Grupa docelowa Odbiorcami kampanii w telewizji o zasięgu regionalnym są wszyscy mieszkańcy województwa kujawsko - pomorskiego znajdujący się w kręgu osób mogących kształcić się ustawicznie (zasadniczo są to osoby 18+ pracujący, bezrobotni, nieaktywni zawodowo). 1.3 Zakładane rezultaty a) Przygotowanie i wyprodukowanie dwóch zróżnicowanych spotów telewizyjnych po 30 sekund o charakterze informacyjno-promocyjnym w zakresie objętym projektem. Kopie dwóch wyprodukowanych spotów zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z prawami autorskimi na kasecie BETACAM oraz płytach CD-R,DVD-R. b) Kampania informacyjno-promocyjna ma obejmować emisję co najmniej 295 spotów w okresie nie później niż od 25.06.2009r. do 31.01.2010r. Emisja spotów musi odbyć się w telewizji regionalnej, która obejmuje swoim zasięgiem 100% terytorium województwa kujawsko - pomorskiego. Kampanie należy przeprowadzić tak, aby dotrzeć do grupy docelowej projektu. Spoty telewizyjne powinny być emitowane dwa razy dziennie w dni powszednie przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych. c) Na potwierdzenie wykonania emisji spotów Wykonawca przedstawi raport z wykonania usługi - niezależnej firmy przeprowadzającej monitoring mediów(składanym co najmniej raz na trzy miesiące począwszy od czerwca 2009 r.). W raporcie tym mają znaleźć się informację na temat: liczby wyemitowanych spotów, osiągniętego zasięgu, osiągniętego wskaźnika GRP. Raport ma być sporządzony na podstawie ogólnodostępnych badań. Koszty raportu pokrywa wykonawca. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę. Wykonawca przygotuje propozycję zawierającą dwa różne spoty i przedstawi je Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w terminie co najmniej 7 dni przed emisją. Wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie kampanii w telewizji. 3. Termin wykonania zamówienia Realizacja wszelkich działań objętych zamówieniem(produkcja i emisja) odbywać się będzie od 01.06.2009r. do 31 .01.2010r ( przy czym emisja spotów najpóźniej 25 czerwca 2009r). Również do dnia 31 stycznia 2010r. do zamawiającego wpłynąć musi końcowy raport o przeprowadzonej kampanii obejmującej cały okres realizacji. 4. Dodatkowe informacje Wykonawca przy realizacji zleconych zadań musi kierować się zapisami umieszczonymi w dokumentach Plan komunikacji PO KL oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL, których wersja elektroniczna dostępna jest na stronie www.efs.gov.pl ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 159200.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr: WND-POKL.09.03.00-04-007.08 w ramach Działania 9.3. Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Telewizja Polska S.A. oddział Bydgoszcz, ul. Kujawska 7, 85-031 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 159200.00
- Oferta z najniższą ceną: 159200.00 oferta z najwyższą ceną: 179793.68
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wisła w latach 2025-2027
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- TPm-33/25 Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii medialnej dotyczącej rozpropagowania założeń, celów i korzyści wynikających z uczestnictwa w badaniu w ramach projektu "Biomedyczne (...)"
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.