eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiczprzeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-03

Lubicz: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę
Numer ogłoszenia: 178050 - 2009; data zamieszczenia: 03.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73859 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym (pokrycie zasięgiem 100 % województwa kujawsko-pomorskiego) propagującej kształcenie przez całe życie. Kampania polega na przygotowaniu 2 różnych spotów 30 sekundowych oraz ich emisji co najmniej 295 razy. Spoty powinny być emitowane dwa razy dziennie, w dni powszednie, przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych w telewizji regionalnej. Spoty mają przedstawiać korzyści płynące z uczenia się przez całe życie. Scenariusz 30 sekundowych przykładowych spotów powinien być przekazany w formie pisemnej wraz z formularzem ofertowym Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Charakterystyka projektu Charakterystyka rynku pracy w ostatnich latach wymaga od potencjalnych pracowników nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Cechą charakterystyczną naszego społeczeństwa jest niechęć do nauki w formach szkolnych, przez całe życie. Wiązać się to może z niedoinformowaniem społeczeństwa w omawianym obszarze. Osoby aktywne zawodowo, również nie widzą powodów, dla których należy się kształcić przez całe życie. 1.1 Cele Celami regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej są: - uświadomienie mieszkańcom województwa kujawsko - pomorskiego dużego znaczenia podnoszenia i uzupełniania kwalifikacji, - przybliżenie korzyści płynących z kształcenia ustawicznego, - promocja kształcenia przez całe życie (ustawicznego). Kampania powinna wpłynąć na przełamywanie stereotypów związanych z kształceniem ustawicznym, skutkować podniesieniem odsetka osób dokształcających się. Powinna przekazywać jasny sygnał - osoby kształcące się ustawicznie mają większą wartość, zarówno na rynku pracy jak i w społeczności lokalnej. 1.2 Grupa docelowa Odbiorcami kampanii w telewizji o zasięgu regionalnym są wszyscy mieszkańcy województwa kujawsko - pomorskiego znajdujący się w kręgu osób mogących kształcić się ustawicznie (zasadniczo są to osoby 18+ pracujący, bezrobotni, nieaktywni zawodowo). 1.3 Zakładane rezultaty a) Przygotowanie i wyprodukowanie dwóch zróżnicowanych spotów telewizyjnych po 30 sekund o charakterze informacyjno-promocyjnym w zakresie objętym projektem. Kopie dwóch wyprodukowanych spotów zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z prawami autorskimi na kasecie BETACAM oraz płytach CD-R,DVD-R. b) Kampania informacyjno-promocyjna ma obejmować emisję co najmniej 295 spotów w okresie nie później niż od 25.06.2009r. do 31.01.2010r. Emisja spotów musi odbyć się w telewizji regionalnej, która obejmuje swoim zasięgiem 100% terytorium województwa kujawsko - pomorskiego. Kampanie należy przeprowadzić tak, aby dotrzeć do grupy docelowej projektu. Spoty telewizyjne powinny być emitowane dwa razy dziennie w dni powszednie przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych. c) Na potwierdzenie wykonania emisji spotów Wykonawca przedstawi raport z wykonania usługi - niezależnej firmy przeprowadzającej monitoring mediów(składanym co najmniej raz na trzy miesiące począwszy od czerwca 2009 r.). W raporcie tym mają znaleźć się informację na temat: liczby wyemitowanych spotów, osiągniętego zasięgu, osiągniętego wskaźnika GRP. Raport ma być sporządzony na podstawie ogólnodostępnych badań. Koszty raportu pokrywa wykonawca. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę. Wykonawca przygotuje propozycję zawierającą dwa różne spoty i przedstawi je Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w terminie co najmniej 7 dni przed emisją. Wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie kampanii w telewizji. 3. Termin wykonania zamówienia Realizacja wszelkich działań objętych zamówieniem(produkcja i emisja) odbywać się będzie od 01.06.2009r. do 31 .01.2010r ( przy czym emisja spotów najpóźniej 25 czerwca 2009r). Również do dnia 31 stycznia 2010r. do zamawiającego wpłynąć musi końcowy raport o przeprowadzonej kampanii obejmującej cały okres realizacji. 4. Dodatkowe informacje Wykonawca przy realizacji zleconych zadań musi kierować się zapisami umieszczonymi w dokumentach Plan komunikacji PO KL oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL, których wersja elektroniczna dostępna jest na stronie www.efs.gov.pl ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 159200.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr: WND-POKL.09.03.00-04-007.08 w ramach Działania 9.3. Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Telewizja Polska S.A. oddział Bydgoszcz, ul. Kujawska 7, 85-031 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 159200.00
  • Oferta z najniższą ceną: 159200.00 oferta z najwyższą ceną: 179793.68
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.