Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Lubicz: przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę
Numer ogłoszenia: 73859 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie , Gronowo 128, 87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6784118, -25, -66, faks 056 6784118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsgronowo.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym w ramach projektu pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym (pokrycie zasięgiem 100 % województwa kujawsko-pomorskiego) propagującej kształcenie przez całe życie. Kampania polega na przygotowaniu 2 różnych spotów 30 sekundowych oraz ich emisji co najmniej 295 razy. Spoty powinny być emitowane dwa razy dziennie, w dni powszednie, przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych w telewizji regionalnej. Spoty mają przedstawiać korzyści płynące z uczenia się przez całe życie. Scenariusz 30 sekundowych przykładowych spotów powinien być przekazany w formie pisemnej wraz z formularzem ofertowym. Szczegółowy opis zamówienia: 1. Charakterystyka projektu Charakterystyka rynku pracy w ostatnich latach wymaga od potencjalnych pracowników nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Cechą charakterystyczną naszego społeczeństwa jest niechęć do nauki w formach szkolnych, przez całe życie. Wiązać się to może z niedoinformowaniem społeczeństwa w omawianym obszarze. Osoby aktywne zawodowo, również nie widzą powodów, dla których należy się kształcić przez całe życie. 1.1 Cele Celami regionalnej kampanii informacyjno-promocyjnej są: - uświadomienie mieszkańcom województwa kujawsko - pomorskiego dużego znaczenia podnoszenia i uzupełniania kwalifikacji, - przybliżenie korzyści płynących z kształcenia ustawicznego, - promocja kształcenia przez całe życie (ustawicznego). Kampania powinna wpłynąć na przełamywanie stereotypów związanych z kształceniem ustawicznym, skutkować podniesieniem odsetka osób dokształcających się. Powinna przekazywać jasny sygnał - osoby kształcące się ustawicznie mają większą wartość, zarówno na rynku pracy jak i w społeczności lokalnej. 1.2 Grupa docelowa Odbiorcami kampanii w telewizji o zasięgu regionalnym są wszyscy mieszkańcy województwa kujawsko - pomorskiego znajdujący się w kręgu osób mogących kształcić się ustawicznie (zasadniczo są to osoby 18+ pracujący, bezrobotni, nieaktywni zawodowo). 1.3 Zakładane rezultaty a) Przygotowanie i wyprodukowanie dwóch zróżnicowanych spotów telewizyjnych po 30 sekund o charakterze informacyjno-promocyjnym w zakresie objętym projektem. Kopie dwóch wyprodukowanych spotów zostaną przekazane Zamawiającemu wraz z prawami autorskimi na kasecie BETACAM oraz płytach CD-R, DVD-R. b) Kampania informacyjno-promocyjna ma obejmować emisję co najmniej 295 spotów w okresie nie później niż od 25.06.2009r. do 31.01.2010r. Emisja spotów musi odbyć się w telewizji regionalnej, która obejmuje swoim zasięgiem 100% terytorium województwa kujawsko - pomorskiego. Kampanie należy przeprowadzić tak, aby dotrzeć do grupy docelowej projektu. Spoty telewizyjne powinny być emitowane dwa razy dziennie w dni powszednie przed programami cechującymi się dużą oglądalnością w godzinach popołudniowych. c) Na potwierdzenie wykonania emisji spotów Wykonawca przedstawi raport z wykonania usługi- niezależnej firmy przeprowadzającej monitoring mediów(składanym co najmniej raz na trzy miesiące począwszy od czerwca 2009 r.). W raporcie tym mają znaleźć się informację na temat: liczby wyemitowanych spotów, osiągniętego zasięgu, osiągniętego wskaźnika GRP. Raport ma być sporządzony na podstawie ogólnodostępnych badań. Koszty raportu pokrywa wykonawca. 2. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w telewizji o zasięgu regionalnym pt. Nigdy nie jest za późno na naukę - daj sobie drugą szansę. Wykonawca przygotuje propozycję zawierającą dwa różne spoty i przedstawi je Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji w terminie co najmniej 7 dni przed emisją. Wyłoniony w drodze przetargu Wykonawca odpowiedzialny będzie za przeprowadzenie kampanii w telewizji. 3. Termin wykonania zamówienia Realizacja wszelkich działań objętych zamówieniem(produkcja i emisja) odbywać się będzie od 01.06.2009r. do 31 .01.2010r ( przy czym emisja spotów najpóźniej 25 czerwca 2009r). Również do dnia 31 stycznia 2010r. do zamawiającego wpłynąć musi końcowy raport o przeprowadzonej kampanii obejmującej cały okres realizacji. 4. Dodatkowe informacje Wykonawca przy realizacji zleconych zadań musi kierować się zapisami umieszczonymi w dokumentach Plan komunikacji PO KL oraz Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach PO KL, których wersja elektroniczna dostępna jest na stronie www.efs.gov.pl ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków oparta będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Zamawiający odrzuca ofertę, jeśli zajdą przesłanki, o których mowa w art. 89 ustawy Pzp..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych przez Zamawiającego warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa wyżej następujące dokumenty: 3. Formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ 4. Zaparafowany przez Wykonawcę wzór umowy (załącznik nr 4 do SIWZ) jako znak akceptacji warunków, na których Zamawiający zleci wykonanie zamówienia publicznego. 5. Plan emisji spotów. 6. Scenariusz dwóch różnych 30 sekundowych spotów w formie pisemnej (scenopis)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - wartość merytoryczna - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsgronowo.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie
Gronowo 128
87-162 Lubicz
pokój nr 204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie Gronowo 128 87-162 Lubicz pokój 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, nr WND-POKL.09.03.00-04.007/08 w ramach działania 9.3 Upowszechnienie formalnego kształcenia ustawicznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaplanowanie i realizacja kampanii informacyjno-edukacyjnej Dzielnica Wisła w latach 2025-2027
- Rozwój społeczności energetycznych w regionie wieluńskim
- TPm-33/25 Usługa przygotowania i przeprowadzenia kampanii medialnej dotyczącej rozpropagowania założeń, celów i korzyści wynikających z uczestnictwa w badaniu w ramach projektu "Biomedyczne (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.