eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Remont elewacji od strony podwórza budynków przy ul. 3-go Maja 2 i 4, Grodka 3, Pl. ¦w. Micha³a 5, Pi³sudskiego 2 w Sanoku.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-08-01

Sanok: Remont elewacji od strony podwórza budynków przy ul. 3-go Maja 2 i 4, Grodka 3, Pl. ¦w. Micha³a 5, Pi³sudskiego 2 w Sanoku.
Numer og³oszenia: 178203 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Sanoka, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 4652800, 4652833, fax 013 4630890.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.zetorzeszow.pl/umsanok/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont elewacji od strony podwórza budynków przy ul. 3-go Maja 2 i 4, Grodka 3, Pl. ¦w. Micha³a 5, Pi³sudskiego 2 w Sanoku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont elewacji od strony podwórza budynków przy ul. 3-go Maja 2 i 4, Grodka 3, Pl. ¦w. Micha³a 5, Pi³sudskiego 2 Sanoku.

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 1800 PLN (s³ownie: tysi±c osiemset z³otych PLN) 2 Wadium nale¿y wnie¶æ w terminie do dnia 28.08.2008 do godz. 900 3 Za dzieñ wp³acenia wadium przelewem pieniê¿nym przyjmuje siê dzieñ uznania rachunku zamawiaj±cego. 4 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: - pieni±dzu - wadium nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z dopiskiem wadium-remont budynków przy ul. Rynek 9 i 10 w Sanoku, - porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pó¼n. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy: 1.wykonali w ci±gu ostatnich piêciu lat co najmniej jedn± robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia 2.spe³niaj± wymogi okre¶lone w SIWZ 3.spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych 4.nie podlegaj± wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Spe³nienie w/w warunków oceniane bêdzie na podstawie z³o¿onych przez wykonawcê o¶wiadczeñ i dokumentów.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: WYKAZ O¦WIADCZEÑ DOKUEMNTÓW, JAKIE MA Z£O¯YÆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIENIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU: 1 O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (za³. nr 2). 2 Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 3 Aktualne za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 6 Informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawionej nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert; 7 Sprawozdanie finansowe albo jego czê¶æ , a je¿eli podlega ono badaniu przez bieg³ego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowo¶ci równie¿ z opini± odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego czê¶ci, a w przypadku wykonawców nie zobowi±zanych do sporz±dzania sprawozdania finansowego, inny dokument okre¶laj±cy obroty, oraz zobowi±zania i nale¿no¶ci - za okres nie d³u¿szy ni¿ ostatnie 3 lata obrotowe, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to - za ten okres. 8Polisê, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. 9 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robót budowlanych stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, dat i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie za³. nr 3. 10 Wykaz osób i podmiotów, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci. 11Wykaz niezbêdnych do wykonania zamówienia narzêdzi i urz±dzeñ , jakimi dysponuje wykonawca. 12Dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia budowlane ( bran¿a drogowa, sanitarna i elektryczna ) do kierowania robotami budowlanymi okre¶lone przepisami Prawa budowlanego oraz za¶wiadczenie z w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego potwierdzaj±ce ich przynale¿no¶æ do tej izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej, aktualnego na dzieñ sk³adania ofert. 13 Dowód wniesienia wadium. Wszystkie dokumenty winny byæ z³o¿one w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê. W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, ka¿dy z nich musi z³o¿yæ dokumenty wymienione w punktach od 1 do 13.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.pl/umsanok/

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta 38-500 Sanok, ul. Rynek 1 pok. nr 7.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Urz±d Miasta 38-500 Sanok ul. Rynek 1 pok. nr 7.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 20 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.