eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleDostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Kożlu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323714

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s-4004_zamowienia@kozle.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozle.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb6ec8d-37a9-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225778/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcb6ec8d-37a9-11ef-b37c-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się
przy użyciu Platformy dostępnej pod adresem https//:ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W sytuacji awarii lub błędów lub
niedostępności Platformy uniemożliwiających komunikację Wykonawcy z Zamawiającym poprzez Platformę, Wykonawca
zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej na adres: s 4004_zamowienia@kozle.sr.gov.pl , pod rygorem utraty prawa powoływania się na konsekwencje awarii lub błędów lub
niedostępności Platformy w toku niniejszego postępowania
2 ) 20) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: s 4004_zamowienia@kozle.sr.gov.pl (nie dotyczy składania ofert).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO została zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DR.261.4.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu do aktualnych przepisów p. poż „instalacja system”., w tym lokalne przebudowy (głównie otwory drzwiowe, poprawiające funkcjonalność budynku) zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją

Zakres robót branży instalacyjnej obejmuje m.in.
1.montaż instalacji systemu sygnalizacji pożarowej z uwzględnieniem późniejszego obniżenia czujek na sufit podwieszany
2.montaż urządzeń służących do usuwania dymu w klatce schodowej
3.Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego obejmujące jedynie posiadające piktogramy
4.Instalacja przycisków wyłącznika prądu.

Zakres robót branży budowlanej obejmuje m.in.
1.Przebudowę klatki schodowej drzwi wewnętrzne i ścianki szklane na parterze, I piętrze, II piętrze należy uwzględniając późniejszy montaż systemu kontroli dostępu „system kontroli dostępu nie jest objęty zamówieniem”.:
2.Przebudowę Stolarki w piwnica i poddaszu
3.Usunięcie przegrody/drzwi w końcu korytarza II piętro pok. 216 Windykacja
4.Zamurowanie przejścia między pokojem 215 i 214.
5.Wymiana drzwi z futryną do kancelarii tajnej pok. 118 „projektu” na spełniające minimum normę PN - EN 1627 : 2012 - klasa RC4
6.Montaż przeszklonej przegrody z drzwiami w korytarzu II piętro miedzy pomieszczeniem 211 a 210 bez konieczności spełniania norm p.poż należy uwzględnić późniejszy montaż systemu kontroli dostępu „system kontroli dostępu nie jest objęty zamówieniem.
7.Zabezpieczenie środkiem ogniochronnym drewnianych ławek lub ich wymiana o podobnym wzornictwie.
8.Przebudowa wejścia na strych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonanie przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

-nie podlegają wykluczeniu,
-spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp:
Zdolności techniczna lub zawodowa.
I Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:
a) roboty instalacyjne p.poż/elektryczne polegające na budowie/przebudowie/rozbudowie instalacji
elektrycznych/technicznych (wewnętrznych) w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury
z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie na
wartość łączną 100 000, zł. brutto, przy czym spełnienie warunku można wykazywać
w ramach maksymalnie 3 zamówień (umów)
oraz
b) roboty ogólnobudowlane wykonane w obiektach użyteczności publicznej w rozumieniu Rozporządzenia Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich
usytuowanie na wartość łączną 100 000,00 zł. brutto, przy czym spełnienie warunku można wykazywać w ramach
maksymalnie 2 zamówień (umów),
Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami, należy wykazać zakres robót, w którym Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni
kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu na stronie
internetowej prowadzonego postepowania. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku
Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
II Wykonawca wskaże osoby do wykonania niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, która spełniają następujące
warunki:
a) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika budowy, posiadająca:
- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami
budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych
b) jedna osoba, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadająca:
- uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj.: do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
Dopuszcza się łączenie ww. funkcji pod warunkiem posiadania przez jedną osobę ww. wymaganych uprawnień
budowlanych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

5 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w
dokumentach zamówienia w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych.
2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień Umowy, w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem
§ 8 ust. 3 Umowy.
3. Dopuszcza się zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących
warunków:
1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy, jest możliwa za zgodą obu Stron
umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron Umowy, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy. Okolicznościami takimi będą w szczególności:
a) działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w
procedurze opiniowania i uchwalania);
b) złożenie skargi lub wniosku do właściwych organów administracyjnych lub sądowych lub odwołania od ich
rozstrzygnięcia, o ile będą mogły mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy;
c) w przypadku gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu umowy stanowi konsekwencję okoliczności
niezależnych od Wykonawcy i nie stanowi jego i podwykonawców problemów organizacyjnych;
d) konieczności wprowadzenia zmian projektowych wynikających z niemożliwych do przewidzenia przeszkód w wykonaniu
przedmiotu umowy zgodnie z projektem pierwotnym;
2) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron
umowy. Zakres zmiany umowy będzie wynikać z wpływu siły wyższej na możliwość wykonania umowy;
3) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu lub wykładni zapisów albo pojęć użytych w umowie,
SWZ lub załącznikach do niej, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie
rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana
postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy;
4) dopuszcza się zmiany umowy dotyczące poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych i liczbowych,
zmiany układu graficznego umowy lub numeracji jednostek redakcyjnych, niepowodujące zmiany celu i istoty umowy, przy
czym wymaga to zgody obu Stron umowy;
5) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy (m.in. w razie zmiany przepisów normujących zagadnienia struktury
organizacyjnej sądownictwa powszechnego).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-18 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w Systemie elektronizacji, o którym mowa powyżej (https://ezamowienia.gov.pl).

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.