To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-04
Elbląg: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu
Numer ogłoszenia: 17822 - 2009; data zamieszczenia: 04.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 898 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 7, ul. Lotnicza 12, Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 642 75 60, faks 0-55 642 75 60.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu. przedmiot główny: CPV: 45.42.11.00 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów CPV : 25.23.41.00 - 1 Nazewnictwo wg CPV: okna z tworzyw sztucznych 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na Wymianie stolarki okiennej w Gimnazjum nr 7 w Elblągu. Przedmiary robót przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. Rysunki przekazywane są wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia jako ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. Przedmiot zamówienia określają wymienione przedmiary i rysunki poglądowe (ZAŁĄCZNIKI: nr 6 i nr 7), które będą udostępnione w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - sekretariat Gimnazjum nr 7. ZAŁĄCZNIK NR 6 i Załącznik nr 7 do SIWZ wraz z SIWZ udostępniony jest również na stronie internetowej Zamawiającego www.gimnazjum7.w.activ.pl 3. Zamawiający wymaga udzielenia pisemnej gwarancji: na okres 60 miesięcy. 4. Zainteresowany udziałem Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie budowy. 5. Zamawiający informuje, że roboty wykonywane w Budynku będą realizowane w obiekcie czynnym, w którym będzie prowadzona częściowo działalność edukacyjna (w dniach od 2 do 15 lutego - ferie zimowe). Roboty muszą być prowadzone z zachowaniem przepisów bhp i nie mogą kolidować z bieżącą działalnością szkoły. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu rzeczowego robót. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonywania niektórych robót. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu realizowanych robót do wysokości środków posiadanych w budżecie 9. Wykonawca zobowiązany jest na czas prowadzenia w/w robót do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców. 11. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 6471 - Kodeksu Cywilnego. 12. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców, należnych im za wykonane roboty. 13. Zakres zamówienia: 13.1. Ogólny zakres robót: - prace demontażowe, - dostawa i montaż okien z PCV, - prostowanie, poziomowanie i ponowne przykręcenie istniejących parapetów zewnętrznych; - uzupełnienie zaprawą odległości między parapetem wewnętrznym a ościeżnicą okna; - uzupełnienie tynków na ościeżach, - malowanie tynków na ościeżach, 13.2. Parametry stolarki - okna zespolone o współczynniku przenikania ciepła max (U = 1.0 W/m2K) - profile: prosty 5- komorowy, okna białe Ilości robót do wykonania określają przedmiary robót stanowiące ZAŁĄCZNIK Nr 6 do SIWZ i rysunek poglądowy stanowiący ZAŁĄCZNIK Nr 7 do SIWZ. 14. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest uporządkować teren oraz zapewnić utylizację zdemontowanych okien. Zamawiający obliguje Wykonawcę do wykonania obmiarów wymienianych okien na miejscu budowy. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wynikającego z art. 22 ust. 1-3 , Ustawy Prawo Zamówień Publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych oświadczam, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (ZAŁĄCZNIK NR 2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 25.23.41.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 25509.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 31.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Forest JK Joanna Kondys,, ul. Wojska Polskiego 491, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 25509.00
- Oferta z najniższą ceną: 25509.00 oferta z najwyższą ceną: 65297.084
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Modernizacja infrastruktury POZ w Serokomli w celu poprawy dostępu do świadczeń
- Rozbudowa i przebudowa ZSP w Kurnosie Drugim
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.