eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówdostawa artykułów z dzianiny /bieżniki, firanki, obrusy, serwetki, pościel, ręczniki/ poduszek, kołder, artykułów dziewiarskich /rajstopy, skarpetki/ do dalszej odsprzedaży dla CSP Oddział Rejonowy w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-04-06

POZYCJA 17827

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa artykułów z dzianiny /bieżniki, firanki, obrusy, serwetki, pościel, ręczniki/ poduszek, kołder, artykułów dziewiarskich /rajstopy, skarpetki/ do dalszej odsprzedaży dla CSP Oddział Rejonowy w Nowym Sączu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: p.p.u.p. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, do kontaktów: Piotr Kordek, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 619 05 73, fax 012 619 05 73, e-mail: Piotr.Kordek@poczta-polska.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów z dzianiny /bieżniki, firanki, obrusy, serwetki, pościel, ręczniki/ poduszek, kołder, artykułów dziewiarskich /rajstopy, skarpetki/ do dalszej odsprzedaży dla CSP Oddział Rejonowy w Nowym Sączu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część 1 - bieżniki, firanki, serwetki, pościel bawełniana, z wyjątkiem cory, prześcieradła, ręczniki, itp. Część 2 - pościel, prześcieradła, poszewki cora Część 3 - bieżniki, serwetki, obrusy świąteczne. Część 4 - poduszki, kołdry Część 5 - rajstopy, skarpety. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wykonawca dostarczać będzie towar na własny koszt (do wyznaczonego pomieszczenia) do niżej podanych urzędów pocztowych: - Centrum Sieci Pocztowej ORJ w Nowym Sączu przy ul. Dunajewskiego 10 (wjazd od ul. Pijarskiej) - codziennie lub rzadziej jeżeli dnia poprzedniego nie zostanie złożone zamówienie (zamówienia złożone w piątek realizowane będą w poniedziałek). - Urzędu Pocztowego Nr 1 w Gorlicach przy ul. Jagiełły 4 - jeden raz w tygodniu w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego. - Urzędu Pocztowego Nr 1 w Limanowej przy ul. Ks. Łazarskiego 9 - jeden raz w tygodniu w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego. - Urzędu Pocztowego Nr 1 w Nowym Targu przy ul. Kościuszki 2 - jeden raz w tygodniu w wyznaczonym czasie przez Zamawiającego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.11.00 - Koce Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.11.00 - Koce Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.41.00 - Ręczniki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.41.00 - Ręczniki Oryginalny kod CPV: 17.22.12.00 - Torby sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.20.00 - Torby sportowe Oryginalny kod CPV: 17.21.30.00 - Bielizna stołowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.30.00 - Bielizna stołowa Oryginalny kod CPV: 17.21.31.00 - Obrusy Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.31.00 - Obrusy Oryginalny kod CPV: 17.21.32.00 - Serwety stołowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.32.00 - Serwety stołowe Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki Oryginalny kod CPV: 17.28.11.20 - Rajstopy Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.60.00 - Rajstopy Oryginalny kod CPV: 17.28.11.30 - Skarpety Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.70.00 - Skarpety 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Część 1 - bieżniki, firanki, serwetki, pościel bawełniana, z wyjątkiem cory, prześcieradła, ręczniki, itp. Część 2 - pościel, prześcieradła, poszewki cora Część 3 - bieżniki, serwetki, obrusy świąteczne. Część 4 - poduszki, kołdry Część 5 - rajstopy, skarpety. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 3 650 zł Część 2 - 2 200 zł Część 3 - 850 zł Część 4 - 3 900 zł Część 5 - 1 700 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności co najmniej na 14 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 p.z.p. - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Powyższe potwierdza się poprzez złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ oraz w oparciu o poniższe dokumenty. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Za spełnienie powyższego warunku zamawiający uzna posiadanie na koncie środków finansowych w wysokości co najmniej wartości połowy miesięcznego wynagrodzenia za dostawy będące przedmiotem zamówienia lub zdolność kredytową do wysokości co najmniej połowy miesięcznego wynagrodzenia za dostawy będące przedmiotem zamówienia. Połowę miesięcznej wartości zamawiający będzie wyznaczał ułamkiem 1/24 wartości oferty brutto na poszczególne z części (zadań). W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część (zadanie) wartość ta będzie podlegać odpowiedniemu sumowaniu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Podpisany przez Wykonawcę wykaz wykonanych (zrealizowanych i rozliczonych) w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) dostaw polegających na dostawach art. będących przedmiotem oferty a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, roku wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te (wskazane w wykazie) zostały wykonane należycie tj. min. 2 referencje. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie min. 2 dostawy o których mowa powyżej. Powyższe dotyczy każdej z części. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-47/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 22.05.2006, cena - 3 PLN. Warunki i sposób płatności: przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 22.05.2006 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 20.07.2006. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 22.05.2006, godzina 10:00, ul. Bronowicka 44 Kraków pokój nr 213.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 29.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.11.00, 17.21.20.00, 17.21.41.00, 17.11.00.00, 17.21.21.00, 17.21.20.00, 17.21.25.00, 17.21.30.00, 17.21.31.00, 17.21.42.00, 17.21.43.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa bieżników, firanek, serwetek, pościeli bawełnianej, z wyjątkiem cory, prześcieradeł, ręczników, itp. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zał. 2A do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.20.00, 17.21.21.00, 17.21.25.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa pościeil, prześcieradeł, poszewek z cory. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zał. 2B do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.30.00, 17.21.31.00, 17.21.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa poduszek, kołder wg wykazu zał 2C do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zał. 2C do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.20.00.00, 17.21.61.20. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa poduszek, kołder. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zał. 2D do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.11.20, 17.28.11.30. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: dostawa rajstop, skarpet. 3) Zakres lub wartość: zgodnie z zał. 2E do SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.