eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaPrzebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia medycznego i sprzętu medycznego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-10

Ostrołęka: Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia medycznego i sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 178627 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126709 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce, Al. Jana Pawła II 120A, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7652122, faks 29 7604569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, modernizacja pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji wraz z zakupem wyposażenia tj. zakup wyposażenia medycznego i sprzętu medycznego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia medycznego i sprzętu medycznego dla przebudowy, modernizacji pomieszczeń budynku D pod potrzeby Przychodni Specjalistycznych, Rejestracji, Szatni i Części Administracji. Inne uwarunkowania: 1. Podane w opisie wymiary należy traktować jako materiał pomocniczy. 2. Podane w dokumentacji przykładowe nazwy handlowe materiałów i ich producentów nie stanowią nakazu ich stosowania. Nazwami handlowymi posłużono się w celu opisania parametrów jakościowych danego wyrobu. 3. Wszystkie elementy wymienione powyżej mogą być zastąpione przez inne, równoważne, posiadające wszystkie wymagane atesty, certyfikaty i pozwolenia. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji projektowej, spoczywa na Wykonawcy. 4. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed wyceną. 5. Zamawiający zaleca dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej pomieszczeń. Termin dokonania wizji należy uzgodnić z dwudniowym wyprzedzeniem z osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ i umowy - Ogólne wymagania i opis przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w dokumentacji opisowej zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ i umowy, lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach technicznych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych normalizacji i systemów odniesienia technicznego od wskazanych w opisie na zasadzie art. 30 ust. 4 Pzp. Wartości zamówienia jest mniejszej niż kwota 209 000 euro.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konkret Dagmara Fik, Marcin Mazurkiewicz Spółka Jawna, ul. Dworcowa nr 15a, 86-200 Chełmno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 545910,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 564266,65

  • Oferta z najniższą ceną: 564266,65 / Oferta z najwyższą ceną: 564266,65

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.