eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OstrołękaDzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce



Ogłoszenie z dnia 2024-11-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ostrołęka - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce

1.3.) Oddział zamawiającego: MOSiR w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145903876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. gen. Józefa Hallera 10

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 519-161-311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariusz.czuba@mosir.ostroleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mosir.ostroleka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednostka budżetowa wedlug statutu Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrołęce http://www.hostelfortis.ostroleka.pl/mosir-bip/statut-mzos-tiit/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawa sztucznego lodowiska z zadaszeniem w Ostrołęce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32ac573f-e9ed-4f90-b855-097e8612dbac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00606462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1020861/0/0/0/1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1020861/0/0/0/1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej open Nexus dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1020861/0/0/0/1. Funkcjonalność platformy gwarantuje złożenie przez Wykonawcę w postępowaniu zaszyfrowanej oferty wraz załącznikami, w sposób uniemożliwiający Zamawiającemu zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system. terminu składania ofert. Szyfrowanie ofert odbywa się automatycznie przez system.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny realizowany wobec osób biorących udział w zamówieniu publicznym zapytaniu ofertowym

Szanowni Państwo zgodnie z art. 13 i art. 14 RODO informujemy, że:
1. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych następuje przez poniższych współadministratorów:
1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka, reprezentowany przez Dyrektora.
2) Dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrołęce z siedzibą przy ulicy Gen. J. Hallera 10, kod pocztowy 07 - 410 Ostrołęka.
2. Współadministratorzy wyznaczyli Inspektora Ochrony Danych w osobie Pan Ryszard Moskalik.
Z Inspektorem Ochrony Danych może Pani/Pan skontaktować się we wszystkich sprawach związanych
z przetwarzaniem swoich danych osobowych, w szczególności w zakresie wykonywania przez Panią/Pana przyznanych Pani/Panu na mocy RODO uprawnień. Z IOD można skontaktować się:
1) wysyłając e-mail na adres: iod@mosir.ostroleka.pl;
2) osobiście w siedzibie administratora.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na następujących podstawach:
1) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – w celu zawarcia z Panią/Panem umowy na realizację zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
2) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze dotyczącym dokumentowania wszczęcia i przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego, a wynikającym w szczególności z ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych;
3) art. 6 ust. 1 lit. e) RODO – w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi, również w oparciu
o zasadę jawności i gospodarności finansów publicznych.
4. Współadministratorzy posiadają dane osobowe od podmiotów biorących udział w zamówieniu publicznym lub zapytaniu ofertowym.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
1) wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, ponieważ:
a) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw:
- z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych; z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych.
b) zapytanie ofertowe jest jawne, zgodnie z wymaganiami przepisów wynikających z ustaw:
- z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych; z dania 27 sierpnia 2009r. o Finansach publicznych.
2) ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić wyłącznie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z przepisami prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane:
1) na stronie Biuletynu Informacji Publicznej;
2) w ramach odpowiedzi na zapytania o informację publiczną;
3) podmiotom, którym Współadministratorzy, na podstawie przepisów prawa mają obowiązek je udostępnić, w szczególności: policji; sądowi; prokuraturze.
7. Współadministratorzy nie mają zamiaru przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, jak również nie będą wykorzystywać danych do celów innych niż te, dla których zostały pierwotnie zebrane.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
1) 4 lat liczone od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego;
2) jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, dane przetwarzane będą przez cały czas trwania umowy.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo:
1) dostępu do danych osobowych – (jednakże Współadministratorzy mogą żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania,
w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);
2) do sprostowania danych osobowych – (skorzystanie z uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub zapytania ofertowego);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.ZP.26.73.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 185389,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Dzierżawa lodowiska demontowalnego wraz z jednokrotnym montażem i demontażem oraz niezbędną infrastrukturą w
terminie od 10.01.2025 r. do 28.02.2025 r.
2. Demontowalne , sztuczne lodowisko o powierzchni 375 m2 (15m x 25m), w którego skład wchodzą w szczególności: - agregat chłodniczy o wydajności chłodniczej zapewniający właściwe funkcjonowanie lodowiska o wymiarach 15m x 25m - system chłodniczy do tafli lodowiska o powierzchni 375 m2 - samoprzymarzalne bandy lodowiska o wymiarze 1200mm x 2400mm wykonane ze stali cynkowanej ogniowo, wyłożone białą płytą, oraz płytą okopową z listwą poręczową, wyposażone w dwie furtki wejście - wyjście oraz wjazd dla rolby - wytworzenie fali lodowiska o grubości co najmniej 3,5 cm - czynnik chłodniczy w ilości niezbędnej do właściwego funkcjonowania lodowiska
3. Wyposażenie dodatkowe: - suszarka na łyżwy - chodnik gumowy o gr. 6mm szer. 1,0m - 100m2- pingwin do nauki jazdy na łyżwach - 2 szt.- delfin – 2szt.
4. Hala aluminiowa 20x30m wys. ściany 2.5m, wys. w kalenicy 5.8
Konstrukcja hali musi być dostosowana do wymagań przepisów prawa w zakresie bezpieczeństwa tego typu konstrukcji:- hala dostosowana do obciążenia śniegiem dla 3 strefy śniegowej- hala dostosowana do obciążenia wiatrem o prędkości występującej w 1 strefie wiatrowej
5. Lokalizacja lodowiska.
Stadion Miejski w Ostrołęce, 07-410 Ostrołęka, ul. Wincentego Witosa 1
dz. nr. 40008/10
6. Zamawiający zobowiązuje się do wypoziomowania terenu pod halę i płytę lodowiska w odchyłce poziomowanego terenu 1 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45331231-4 - Instalowanie urządzeń mrożących

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-10 do 2025-02-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa wartość brutto - wartość 60%, termin realizacji 40 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Każdy z Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu na wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązany
jest do przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu składania ofert następujących dokumentów:
1. Nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek wskazanych w
pkt. 5 SIWZ.
2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy Ogłoszenie nr z dnia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
3. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia o zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
4. Zaświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.
5. Wykaz wykonanych zamówień wraz z referencjami (lub innymi dokumentami) sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/create/proceeding/step1/1020861/0/0/0/1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-06 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.