Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Szczecin: Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie - rejon I
Numer ogłoszenia: 178872 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i utrzymanie zieleni miejskiej w Szczecinie - rejon I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot umowy został szczegółowo określony w załącznikach nr 1 - 3 do umowy, które stanowią integralną część umowy. 2. W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do: 1) gospodarowania odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami); do faktury VAT za dany miesiąc Wykonawca zobowiązany jest dostarczać dokument dot. gospodarowania odpadami; 2) stosowania się do miesięcznych zleceń prac przekazywanych przez Przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej (2 miesięczne zlecenia prac będą dotyczyły odpowiednio okresów: 08.04.2014 r. - 30.04.2014 r., 01.05.2014 r. - 30.05.2014 r.). Zlecenie prac będzie zawierało m.in.: rodzaj prac, obiekt i termin wykonania. Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo modyfikacji miesięcznego zlecenia prac (zlecenia dodatkowe przekazywane faksem lub e-mailem), w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w czasie ustalania miesięcznego zlecenia prac - dotyczy to zlecania prac stanowiących przedmiot umowy, a nie objętych miesięcznym zleceniem prac; 3) prowadzenia Dziennika Prac, który będzie przedkładany Przedstawicielowi Zamawiającego na każde wezwanie Przedstawiciela Zamawiającego, w celu bieżącej kontroli wykonywanych prac oraz ostatniego dnia miesiąca realizacji zadania w celu odbioru prac za ten miesiąc; 4) sporządzenia protokołów odbioru prac (na podstawie Dziennika Prac), potwierdzanych następnie przez Przedstawiciela Zamawiającego. Protokoły należy składać w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych z potwierdzeniem daty ich wpływu w celu ich weryfikacji i akceptacji, czyli potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie okres 3 dni roboczych na weryfikację protokołów; 5) sporządzenia kosztorysów powykonawczych, na podstawie potwierdzonych przez Przedstawiciela Zamawiającego protokołów odbioru prac; Kwoty wynikające z kosztorysów powykonawczych będą stanowiły sumę iloczynów faktycznie wykonanych prac w danym miesiącu i odpowiednio cen jednostkowych brutto zawartych w załączniku nr 1. Kosztorysy powykonawcze należy składać w sekretariacie Zakładu Usług Komunalnych z potwierdzeniem daty ich wpływu w celu ich weryfikacji i akceptacji, czyli potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie okres 3 dni roboczych na weryfikację kosztorysów powykonawczych; 6) wystawiania faktur VAT odrębnie za prace wykonane w parkach i zieleńcach oraz za prace w pasach drogowych, przy czym faktury VAT będą wystawiane odpowiednio: a) za prace wykonane w parkach i zieleńcach - na Zakład Usług Komunalnych, siedziba: 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, NIP 852-00-15-259 b) za prace wykonane w pasach drogowych - na Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, siedziba: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5, NIP 852-259-60-59; 7) wykonywania prac z należytą starannością oraz stałego utrzymywania czystości na obiektach objętych przedmiotem umowy; Przedstawiciel Zamawiającego będzie prowadził kontrolę realizacji prac; Wykonawca będzie miał obowiązek niezwłocznie uwzględniać uwagi Przedstawiciela Zamawiającego; 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21 ze zmianami), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami), ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 627 ze zmianami), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Rirma Handlowo-Usługowa THOMAS Sp. z o.o., ul. Lubieszyńska 34, 72-006 Mierzyn, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200351,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 216379,92
Oferta z najniższą ceną: 216379,92 / Oferta z najwyższą ceną: 216379,92
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia uzupełniającego przy spełnieniu przesłanek ustawowych, czyli: - w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, - dotychczasowemu wykonawcy usług, - o wartości nie większej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, - powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego, - zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Dembowskiego w Szczecinie
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi, w komunalnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie, z podziałem na 2 części.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- KONSERWACJA BIEŻĄCA W BUDYNKACH SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE PRZY UL. KASZUBSKIEJ 42, UL. MAŁOPOLSKIEJ 17, UL. LIMANOWSKIEGO 1, UL. PIOTRA SKARGI 19 NA POTRZEBY SĄDU OKRĘGOWEGO W SZCZECINIE
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnych, toalet i ciągów komunikacyjnych Sądu Rejonowego w Lubinie oraz utrzymanie posesji.
- Zagospodarowanie stawu we Wtelnie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie
- Kompleksowe utrzymanie wybiegów dla psów w mieście Lublin
- Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej, koszenie rowów i poboczy dróg gm. oraz koszenie placów zabaw, terenów rekr. oraz innych terenów niezagospodarowanych na obszarze miasta i gminy Szczuczyn.
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.