eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiZorganizowanie i przeprowadzenieszkoleń zawodowych realizowanych przez Gminę Piaski-Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - PriorytetVII. Promocja integracji społecznej, Działanie7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Piaski: Zorganizowanie i przeprowadzenie: szkoleń zawodowych realizowanych przez Gminę Piaski-Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 178891 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Piaskach , ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, tel. 81 5821020, faks 081 5821020.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie: szkoleń zawodowych realizowanych przez Gminę Piaski-Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach w ramach projektu pt. Program aktywizacji zawodowej w gminie Piaski - Teraz Ja adresowany do osób bezrobotnych współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1Przedmiotem zamówienia są następujące szkolenia: 1.Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych 3 osoby, 2.Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III i ładowarki jednonaczyniowej 2 osoby, 3.Pracownik administracyjno - biurowy 1 osoba 4.Kurs kosmetyczny z wizażem twarzy oraz z wizażem i stylizacją paznokci 1 osoba 5.Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera 2 osoby 6.Kierowca wózków widłowych (wszystkie typy wózków) z wymianą butli LPG - 1 osoba 7.Magazynier - pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, obsługą wózków widłowych (wszystkie typy wózków) oraz wymianą butli LPG -1 osoba 8.Kelner - barman 1 osoba 9.Technolog robót wykończeniowych - nowoczesne techniki wykańczania wnętrz z elementami instalatorstwa sanitarnego 1 osoba 10.Fryzjer - stylista 3 osoby 11.Kurs fotografii 1 osoba 12.Kurs florystyczny z elementami decoupage oraz z obsługą kas fiskalnych i znajomością sprzedaży 2 osoba 13.Palacz kotłów i pieców C.O -1 osoba 1.2Wymagana ilości godzin kursu: szkolenia mają zawierać średnio 120 h, wyjątek stanowi kurs fotografii - minimum 50 h i kurs palacza kotłów i pieców C.O. - minimum 40 h po 45 minut. 1.3Do przeprowadzenia kursów stacjonarnych Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć, we własnym zakresie, lokal który powinien znajdować się w odległości do 30 km od Piask. Lokal ma spełniać wymogi BHP. 1.4Wykonawca ma obowiązek zapewnić środek transportu i w całości pokryć koszty przejazdu uczestników szkolenia z Piask do wskazanej miejscowości i z powrotem, albo w przypadku dojazdu uczestnika na szkolenie środkami transportu publicznego pokryć koszt takiego dojazdu do wskazanej miejscowości i z powrotem. 1.5Godzina kursu = 45 minut. 1.6Organizator kursu zapewnia: materiały szkoleniowe (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektu), egzamin wewnętrzny i wydanie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia. 1.7Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia badań w zakresie medycyny pracy dla uczestników szkoleń. 1.8Liczbę godzin dziennie trwania kursu ustala wykonawca - jednakże nie mniej niż 4 godziny dziennie - nie więcej niż 8 godzin dziennie. 1.9Wykonawca ustala ramowy harmonogram zajęć. 1.10Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestników szkoleń. 1.11Na zakończenie kursu Wykonawca zobowiązany jest wystawić, każdemu z uczestników dokument potwierdzający odbycie szkolenia - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach poza szkolnych. 1.12Wykonawca ma obowiązek, w przypadku wygrania przetargu, przechowywać należycie zabezpieczoną wszelką dokumentację związaną z realizowanym zamówieniem przez okres pełnych 10 lat. 1.13Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest do podania ilości godzin kursu objętego ofertą z uwzględnieniem wymaganej minimalnej ilości godzin (podanych w punkcie 1.2 SIWZ). Zaproponowanie w ofercie kursu w ilości godzin mniejszej od wymaganej minimalnej ilości godzin, będzie skutkowało odrzuceniem oferty (zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2) z uwagi na fakt jej niezgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.14Zaświadczenia, certyfikaty, materiały szkoleniowe, program szkolenia - powinny być oznakowane zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007 - 2013. 1.15Zajęcia w ramach kursu zrealizują nauczyciele Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 1.16W przypadku zlecenia organizacji i realizacji kursu, Wykonawca będzie prowadził dokumentację szkolenia, tj. imienne listy obecności z każdego dnia szkolenia, imienne listy potwierdzające poczęstunek, dzienniki zajęć, imienne listy odbioru materiałów szkoleniowych, protokoły z egzaminów. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów kursu. 1.17Kucharz małej gastronomii z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych. Zorganizowany kurs małej gastronomii z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ma na celu zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie zasad żywienia i technologii kulinarnych, podniesienie umiejętności w zakresie technologii gastronomicznej, zapoznanie z podstawowymi zasadami organizacji przyjęć i imprez okolicznościowych. Program kursu winien obejmować minimum następujący zakres tematyczny: podstawy żywienia człowieka; wyposażenie techniczne; technologia gastronomiczna z towaroznawstwem; organizacja przyjęć okolicznościowych; wybrane zagadnienia minimum sanitarnego; technologia gastronomiczna; zajęcia praktyczne ze szczególnym uwzględnieniem sporządzania potraw na przyjęcia okolicznościowe i inne imprezy specjalne i organizacją imprez; naukę obsługi systemu gastronomiczno - kelnerskiego POS Insignia. Każdemu uczestnikowi szkolenia zostanie zapewniona: odzież ochronna - fartuch. Cena ofertowa kursu kucharz małej gastronomi z elementami cateringu i organizacją przyjęć okolicznościowych ma zawierać koszt wyrobienia książeczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 1.18Operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III i ładowarki jednonaczyniowej. Uczestnik szkolenia w trakcie trwania kursu operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III i ładowarki jednonaczyniowej powinien nabyć umiejętności praktyczne i wiedzę teoretyczną przygotowujące do otrzymania uprawnienia operatora koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III i ładowarki jednonaczyniowej. Podczas zajęć na kursie omawiane powinny zostać następujące zagadnienia: użytkowanie eksploatacyjne; dokumentacja techniczna; BHP przy obsłudze koparek - ładowarek; podstawy elektrotechniki; silniki spalinowe; elementy hydrauliki; budowa koparek - ładowarek; technologia robót. Część składową kursu stanowić winny zajęcia praktyczne. Cena ofertowa kursu ma zawierać również koszty wyposażenia uczestnika w środki ochrony osobistej właściwe dla kursu operator koparko - ładowarki wszystkie typy klasa III i ładowarki jednonaczyniowej. 1.19Pracownik administracyjno - biurowy. Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy w charakterze pracownika biurowego oraz zdobycie podstawowej wiedzy z zakresu: zasad funkcjonowania biura i organizacji pracy biurowej oraz praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura. Celem kształcenia będzie zapoznanie z organizacją pracy biura, przepływem informacji w zarządzaniu biurem, zasadami efektywnej komunikacji, kultury zawodu, zagadnieniami prawnymi i prawem pracy oraz zapoznanie z obsługą urządzeń biurowych, jak również z modułem praktycznej obsługi komputera (Word, Excel, Outlook, Internet, obsługa programów graficznych corel graf i programu fotoshop). Program szkolenia powinien zawierać następujące zagadnienia: organizacja pracy biurowej; przepływ informacji w zarządzaniu biurem; zasady efektywnej komunikacji; kultura zawodu; zagadnienia prawne prawo - pracy; moduł obsługi urządzeń biurowych; moduł praktycznej obsługi komputera. 1.20Kurs kosmetyczny z wizażem twarzy oraz z wizażem i stylizacją paznokci. Celem kursu jest profesjonalne przygotowanie kursanta do pracy w salonach kosmetycznych, w gabinetach odnowy biologicznej, w ośrodkach Spa&Wellness lub zakładach kosmetycznych. Minimum programowe kursu kosmetycznego z wizażem twarzy oraz z wizażem i stylizacją paznokci to: zasady funkcjonowania i organizacja Salonu Kosmetycznego; pielęgnacja skóry twarzy; wyrabianie masek kosmetycznych; pełna diagnostyka kosmetyczna; higieniczne oczyszczanie skóry; preparaty kosmetyczne - podział i ich praktyczne zastosowanie; kosmetyka zachowawcza, poradnictwo; pielęgnowanie i upiększanie oprawy oczu, henna; podstawowe zagadnienia masażu kosmetycznego; zabiegi regeneracji kosmetycznej: nawilżające, odżywcze, hydromasaż; specjalistyczne techniki aplikacji preparatów; podstawy ziołolecznictwa w Kosmetyce; właściwości mięśni twarzy, szyi, dekoltu; pielęgnacja dłoni i stóp; manicure i pedicure biologiczny; manicure francuski; masaż dłoni i stóp; depilacja; zabiegi z zakresu odnowy biologicznej, antycellulitowe, parafinowe; pielęgnacja biustu i dekoltu, w tym zabiegi liftingujące; kompleksowe planowanie, wykonywanie, łączenie zabiegów; schorzenia skóry; lecznicze oczyszczanie skóry, lecznicze złuszczanie naskórka; pokaz przekłuwania uszu i piercingu; aromaterapia w formie nawilżania; analiza kolorystyczna; przygotowanie skóry do makijażu; akcesoria i kosmetyki; makijaż i stylizacja (makijaż dzienny, makijaż ślubny, makijaż wieczorowy, aplikacje dodatków, makijaż kobiety dojrzałej); stylizacja paznokci - różne rodzaje elementów zdobiących paznokcie oraz techniki ich nakładania, wykonywanie popularnych wzorów na paznokciach; mile widziana tematyka z zakresu zdobienia ciała (tatuaże z henny). Wykonawca winien zapewnić uczestnikom materiały zużywalne do zajęć praktycznych (kosmetyki). Cena ofertowa ma zawierać koszt wyposażenia w przybory potrzebne do nauki zawodu tj. kuferek w skład którego powinny wchodzić następujące przybory: mini frezarka, pilnik banan, pilnik prosty, pilnik szeroki, blok polerski, lampa UV, szablony do formowania paznokci, kieliszek do liquidu, patyczki drewniane, zestaw pędzli do nakładania akrylu-żelu i zdobień, gilotyna, cążki, nożyczki do paznokci, nożyczki do skórek, radełko do usuwania skórek, pędzel do nakładania podkładu, pędzel do pudru, pędzel do różu, pędzel -wachlarz do wykończenia makijażu, aplikatory do cieni z gąbki piankowej, szczoteczka do rzęs, szczoteczka do brwi i grzebyczek do rozczesywania rzęs, pędzel do brwi, pędzel do cieni, liner, pędzel do rozcierania kresek, pędzel do ust, gąbki do podkładu, pufka do nakładania pudru sypkiego, gąbeczka o średnich porach, gąbeczka o drobnych porach. 1.21Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i komputera. Szkolenie sprzedawca z obsługa kas fiskalnych i komputera powinno przygotować kursanta do pracy z klientem w branży handlowej. Zakres tematyczny szkolenia winien zawierać zajęcia z zakresu: podstaw obsługi komputera; obsługi programów komputerowych SUBIEKT, WF-MAG, PC MARKET; obsługi kas fiskalnych; obsługi programu OFFICE; ewidencji magazynowej i dokumentów kasowych; prawnych aspektów sprzedaży; negocjacji handlowych; prezentacji towarów i usług. Cena ofertowa kursu ma również obejmować koszt wyrobienia książeczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 1.22Kierowca wózków widłowych (wszystkie typy wózków) z wymianą butli LPG. Szkolenie powinno umożliwić kursantowi zdobycie umiejętności związanych z obsługą wózków widłowych i wymianą butli LPG. Program kursu powinien obejmować między innymi następującą tematykę nauczania: typy stosowanych wózków jezdniowych; budowa wózka; czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; czynności kierowcy w czasie pracy wózkami; wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; wiadomości z zakresu bhp; praktyczna nauka jazdy; bezpieczna obsługa-wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia; wiadomości o dozorze technicznym. Każdemu uczestnikowi szkolenia zostanie zapewniona: odzież ochronna. 1.23Magazynier - pracownik hurtowni i magazynu z obsługą komputera, obsługą wózków widłowych (wszystkie typy wózków) oraz wymianą butli LPG. Szkolenie powinno przygotować kursanta do pracy w zawodzie pracownik hurtowni i magazynu oraz powinno umożliwić zdobycie umiejętności związanych z obsługą wózków widłowych i wymianą butli LPG. Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować między innymi: podstawowe zasady podatku VAT; kulturę zawodu; odpowiedzialność materialną i organizację pracy; gospodarkę magazynową; obsługę komputera; komputerowe zarządzanie obrotem; typy stosowanych wózków jezdniowych; budowa wózka; czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami; czynności kierowcy w czasie pracy wózkami; wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa; wiadomości z zakresu bhp; praktyczna nauka jazdy; bezpieczna obsługa-wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia; wiadomości o dozorze technicznym. 1.24Kelner - barman. Celem kursu jest przygotowanie osoby do profesjonalnego wykonywania pracy w zawodzie kelner - barman. Program kursu powinien obejmować zarówno zajęcia teoretyczne jak i praktyczne w zakresie umożliwiającym zdobycie następującej wiedzy i umiejętności: działalność usługowa nowoczesnej gastronomii; technologia gastronomiczna z zasadami żywienia; obsługa konsumenta; organizacja i technika pracy w barze, podstawy miksologii; przygotowywanie napoi alkoholowych i bezalkoholowych; efektowne serwowanie potraw i drinków; umiejętność noszenia tac kelnerskich jak i barmańskich; organizowanie przyjęć okolicznościowych oraz przygotowywanie sal na różnego rodzaju imprezy, podstawy obsługi kas fiskalnych; naukę obsługi systemu gastronomiczno - kelnerskiego POS Insignia. Cena ofertowa kursu ma zawierać koszt wyrobienia książeczki zdrowia dla celów sanitarno - epidemiologicznych. 1.25Technolog robót wykończeniowych - nowoczesne techniki wykańczania wnętrz z elementami instalatorstwa sanitarnego. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do wykonywania budowlanych prac wykończeniowych. Merytorycznie i praktycznie program kursu technolog robót wykończeniowych - nowoczesne techniki wykańczania wnętrz z elementami instalatorstwa sanitarnego winien uwzględniać m.in. podstawy następujących zagadnień: organizacja miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż oraz ochrony środowiska; nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu ustalenia kosztorysu robót; rozliczenia robocizny; zarys konstrukcji budynku; materiałoznawstwo budowlane; roboty okładzinowe ścienne; roboty tynkarskie i gładzie szpachlowe; roboty stolarskie w tym montaż ścianek z płyt GK; roboty podłogowe; roboty malarskie i dekoracyjne; montaż elementów wyposażenia sanitarnego; montaż sufitów podwieszanych i inne. Cena ofertowa kursu ma zawierać również koszty wyposażenia uczestnika w środki ochrony osobistej właściwe dla kursu technolog robót wykończeniowych - nowoczesne techniki wykańczania wnętrz z elementami instalatorstwa sanitarnego. 1.26Fryzjer - stylista. Kurs fryzjer - stylista ma umożliwić zdobycie doświadczenia z zakresu strzyżeń i stylizacji włosów. Program kursu powinien obejmować następujące zagadnienia: organizacja salonu fryzjerskiego (organizacja stanowiska pracy, narzędzia i przybory, aparaty i preparaty fryzjerskie, przepisy BHP); anatomia i fizjologia włosów (budowa skóry głowy i włosów, rozpoznawanie zmian skórnych, funkcje skóry głowy i włosów); pielęgnacja i stylizacja fryzur (zabiegi pielęgnacyjne, ondulacja fenowa, loki płaskie, loki spiralne, plisowanie, ondulacja żelazkowa, upięcia dzienne, upięcia wieczorowe i okolicznościowe); projektowanie fryzur (dobór fryzur do kształtu twarzy i sylwetki); strzyżenie włosów (strzyżenie na tępo i pióro, cieniowanie, palcowanie, degażowanie, efilowanie - slicing, bad cutting, chanel cutting, chipping, deep chipping, texturowanie, konturowanie, personalizacja); psychologiczne aspekty obsługi klienta. Cena ofertowa kursu fryzjer - stylista ma zawierać koszt wyposażenia uczestnika w przybory potrzebne do nauki zawodu - kufer fryzjerski wraz z podstawowym wyposażeniem tj. komplet nożyczek, grzebienie - 3 sztuki (7,5 mm, 8mm, 8,25 mm), szczotki profesjonalne do modelowania włosów - 2 sztuki, pelerynę, fartuch, myjkę, suszarkę z jonizatorem (co najmniej 1100 wat), prostownicę, wałki, kołeczki do trwałej ondulacji, 24 klamry plastikowe do upinania włosów i 1 sztuka etui do przechowywania narzędzi fryzjerskich, nożyczek, grzebieni, klamer, itp. pozwalające na przechowanie 18 elementów. 1.27Kurs fotografii. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie kursanta do wykonywania pracy w zawodzie fotograf. Program kursu powinien obejmować między innymi następującą tematykę nauczania: rodzaje aparatów; aparat i jego działanie; zasady fotografowania (czas i przesłona, zasada trójpodziału kadru); głębia ostrości; balans bieli i pomiar światła; tryby fotografowania: M, P, Av, Tv; zastosowanie technik panoramowania w fotografii sportowej i ulicznej; zastosowanie technik fotografii panoramicznej w przemyśle; techniki oraz sprzęt potrzebny do wykonania zdjęć nocnych; budowa podstawowego atelier fotograficznego oraz sprzęt niezbędny do wykonania portretu; obróbka pliku JPG (kontrast, jasność, nasycenie, kadrowanie); archiwizacja i wysyłka zdjęć; obróbka pliku RAW; program PS (podstawowe czynności); archiwizacja i wysyłka zdjęć; obróbka pliku RAW; retusz cyfrowy; selective color; bicolor; tworzenie ramek, usuwanie skaz, korekta. Kurs praktyczny powinien zawierać zajęcia w terenie lub atelier: portret w warunkach światła zastanego lub studio - zależnie od warunków pogodowych, architektura miejska i krajobraz); zajęcia w terenie lub atelier fotograficznym (dwa spotkania: portret studyjny lub sesja fashion-glamour, panoramowanie, zdjęcia panoramiczne, portret nocny zastosowanie układów bezprzewodowych). Kurs obejmować powinien następujące typy fotografii: a) fotografia reporterska - zdjęcia jedno i wieloplanowe; głębia ostrości w reportażu; sposoby kamuflażu miejskiego, kompozycja pojedynczego zdjęcia, kompozycja eseju fotograficznego - zagadnienia związane z kompozycją w fotografii reporterskiej, sposoby łączenia zdjęć w opowieści fotograficzne, sposoby prezentacji zdjęć (Internet, wystawy, publikacje) i photocast), Zagadnienia prawne dot. fotografii reporterskiej oraz ingerencji grafiki komputerowej - omówienie prawa do wizerunku i podstawy prawa autorskiego; b) fotografia reportażowa a fotografia prasowa; zagadnienie fotoedytora; c) fotografia ślubna - omówienia sprzętu potrzebnego do wykonywania fotografii ślubnej; techniki fotografowania wykorzystywane podczas wykonywania zdjęć ślubnych; przebieg ślubu oraz dostosowanie technik fotografowania do momentów uroczystości; fotografia ślubna w aspekcie portretu i reportażu; d) fotografia studyjna - omówienie poszczególnych elementów wyposażenia; sprzęt dodatkowy: wyzwalacze, światłomierze, statywy, blendy i namioty, omówienie rodzajów światła oraz wykonanie zdjęć z wykorzystaniem tych rodzajów oświetlenia, rola światła głównego i dopełniającego. Ilość źródeł światła; zdjęcia glamour (zagadnienia stylizacja i wizaż); portretw entnurage`u - a studio (o scenografii); tła studyjne; wybór sprzętu fotograficznego do fotografii portretowej. 1.28Kurs florystyczny z elementami decoupage oraz z obsługą kas fiskalnych i znajomością sprzedaży. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie kursantów do wykonywania zawodu florysty z elementami decoupage oraz z obsługą kas fiskalnych i znajomością sprzedaży. Program kursu winien obejmować następującą tematykę: wprowadzenie do bukieciarstwa i florystyki; teoria barw i kompozycji (zagadnienia normalizacji we florystyce, kolor i perspektywa); florystyczne zasady kompozycyjne (porządek we florystyce, styl kompozycji, linie w kompozycji, punkt w kompozycji, sposób rozmieszczenia elementów w kompozycji, proporcje); narzędzia florysty - materiałoznawstwo (narzędzia i urządzenia florystyczne, środki techniczne, materiały dekoracyjne, organizacja stanowiska pracy); botanika - wprowadzenie (systematyka i nazewnictwo roślin wyższych, morfologiczna budowa rośliny, elementy fizjologii roślin); materiał roślinny (przedłużanie trwałości kwiatów ciętych, zielone dodatki w bukieciarstwie, faza zakupu kwiatów do kompozycji, przygotowanie roślin do zastosowania w kompozycjach); florystyka okolicznościowa (nauka wykonywania kokard ozdobnych i dostosowanie ich do kompozycji, rodzaje technik układania kwiatów, cechy dobrych bukietów, dekoracja jednego kwiatu, wiązanki skrętne i równoległe, bukiety w stylu dekoracyjnym, bukiety w stylu formalno - liniowym); sztuka układania kwiatów w naczyniach (kompozycje w naczyniach klasyczne i nowoczesne); dekoracja kwiatów doniczkowych (dobór odpowiednich akcesoriów do dekoracji kwiatów doniczkowych, dekoracja kwiatów doniczkowych); artystyczne pakowanie prezentów (zasady dekorowania prezentów, rodzaje i dobór odpowiednich materiałów, dekorowanie butelki, torebki, pudełka); dekoracje stołów (cechy dobrej dekoracji stołu, dobór naczyń i kwiatów, rozmieszczenie kompozycji na stole, dodatkowe elementy wystroju stołu - świece); florystyka ślubna (historia bukietu ślubnego, dobór bukietu ślubnego, techniki wykonywania bukietów ślubnych, wiązanka ślubna typu biedermeier, wiązanka spływająca - angielska, przypinki i korsarze); florystyka żałobna (dobór materiałów do kompozycji pogrzebowych, nauka wiązania szarfy, wiązanka pogrzebowa, wiązanka pogrzebowa we florecie, wiązanka pogrzebowa na podkładzie); podstawowy proces w technice decoupage; obsługa kas fiskalnych; techniki sprzedaży; sprzedaż, obsługa klienta i udzielanie porad dotyczących roślin ciętych, kwiatów doniczkowych i dekoracji florystycznych. Część praktyczna kursu powinna zostać zorganizowana w kwiaciarni. Ewentualną odzież ochronną zapewnia dla uczestnika szkolenia Wykonawca. Wszelkie niezbędne materiały oraz narzędzia zapewnia dla uczestników szkolenia Wykonawca. 1.29Kurs palacza kotłów i pieców c.o. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie słuchaczy do obsługi kotłów wodnych niskotemperaturowych i parowych niskociśnieniowych. Program kursu obejmuje następujące zagadnienia: przepisy ogólne i wybrane zagadnienia, przepisy o dozorze technicznym, organizacja pracy przy urządzeniach cieplnych, obowiązki palacza pieców CO, wybrane wiadomości z techniki cieplnej, armatura i materiały, schemat kotłowni CO, woda w gospodarce cieplnej, kotły parowe i wodne - ogólne wiadomości, eksploatacja kotłów, sieci i instalacje cieplne, przemysłowe urządzenia pary i gorącej wody, paliwa stałe, paliwa ciekłe, konserwacja kotłów i pieców CO, aparatura kontrolno pomiarowa, BHP przy urządzeniach cieplnych i na stanowisku palacza CO, ochrona p.poż, ratownictwo medyczne. Ewentualną odzież ochronną dla uczestnika szkolenia zapewnia Wykonawca. 1.30W trakcie przeprowadzania kursów zawodowych organizator kursu zapewnia: obiad składający się z jednego ciepłego dania. Posiłek dla każdego uczestnika szkolenia na każdy pojedynczy dzień szkoleniowy powinien zawierać: ziemniaki pieczone lub frytki lub ryż lub purre z ziemniaków do wyboru ok. 200 g, mięso lub ryba - do wyboru potrawa mięsna lub rybna o porcji 150 g, surówkę o porcji 150 g, napoju (soku lub kompotu) o pojemności 200 ml. Wykonawca zapewni także uczestnikom dwie przerwy kawowe w ramach których każdy uczestnik będzie mieć zapewnione: ciasta minimum 3 różne rodzaje (herbatniki, czekoladowe, z galaretką, wafelki, itp.) - 150 gram na osobę, kawę rozpuszczalną (w saszetkach) 2 saszetki na osobę, herbatę w saszetkach (minimum trzy różne rodzaje w torebkach ze sznureczkiem) - 3 saszetki, śmietankę do kawy (kubeczki 10 ml) - 2 sztuki na jednego uczestnika, cukier (saszetka 5 g) - 4 sztuki na osobę. 1.31Szczegółowy terminarz szkoleń będzie na bieżąco ustalany przez Zamawiającego z Wykonawcą..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - wykonał co najmniej 3 usługi szkoleniowe - odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach ul. Lubelska 80 21-050 Piaski,sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Piaskach ul. Lubelska 80 21-050 Piaski,sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet: VII. Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie: 7.1.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.