Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Tomaszów Mazowiecki: Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych
Numer ogłoszenia: 179083 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim, ul. I. Mościckiego 40/42, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 044 7244163, fax 044 7244163.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów biurowych i piśmienniczych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 164 z 2006r., poz. 1163 ze zm.), 2. Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006r., Nr 164, poz.1163 ze zm.), 3. Spełniają wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o treść dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty. 2. Wypełniony formularz cenowy. 3. Wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie spełnienia wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 164 z 2006r., poz.1163 ze zm.), oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 164 z 2006r., poz.1163 ze zm.), załącznik nr 1 do części III SIWZ. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do części III SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do części III SIWZ. 7. W przypadku prowadzenia działalności przez Wykonawcę w formie spółki cywilnej oprócz odpisu z właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej niezbędne jest dołączenie do oferty aktualnej umowy spółki cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub/files/15189/AmsS96Tyrt5.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ul. Prez.I.Mościckiego 40/42, 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 18A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tomaszowie Mazowieckim ul. Prez.I.Mościckiego 40/42, 97-200 Tomaszów Maz. pokój nr 18A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa defibrylatora dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem oraz licencji dostępowych i oprogramowania biurowego
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
- Usługa weterynaryjna zwierząt w 2025 roku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dot. modernizacji instalacji elektrycznej TCZ z uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynku przy ul. Majowej 15 na potrzeby Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.