To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-11
Gdańsk: Prace remontowe w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Słupsku i Sztumie
Numer ogłoszenia: 179093 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136454 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Trakt św. Wojciecha 137, 80-043 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 30103 52, faks 0-58 301 48 94.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w budynkach Placówek Terenowych KRUS w Słupsku i Sztumie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowych w budynkach Placówek Terenowych KRUS w podziale na 2 części:Część 1: malowanie pomieszczeń oraz remont pomieszczeń sanitarnych na I i II piętrze obiektu w Słupsku na ul. Armii Krajowej 3, Część 2: wymiana okien oraz remont elewacji budynku w Sztumie na ul. Słowackiego 1. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz przedmiary robót zawarte w Rozdziale IV SIWZ w oddzielnych plikach.Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają wyłącznie charakter pomocniczy, poglądowy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty dla poszczególnych części jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3.Wykonawca musi przedstawić w ofercie cenę ryczałtową dla poszczególnych części zamówienia, o które się ubiega przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ z załącznikami. 4.Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne.5.Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 6.Wykonawca we własnym zakresie zapewni warunki socjalne (zaplecze) i inne przewidziane prawem świadczenia dla podległych mu pracowników. 7.Wykonawca zapewni swoim pracownikom niezbędny sprzęt i wszelkie dodatkowe wyposażenie w celu zapewnienia bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 8.Materiały i urządzenia stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać wymagane atesty i certyfikaty dopuszczające do stosowania lub deklaracje zgodności: jakościowe i bezpieczeństwa. 9.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu szczegółowego kosztorysu ofertowego opiewającego na wartość oferty. Powyższy kosztorys ofertowy winien zawierać: zestawienie R robocizny i S sprzętu, zestawienie M materiałów,wskaźnik % K.p., wskaźnik % zysku, stawkę r-g,wartość kosztorysową netto, VAT, wartość kosztorysową brutto. 10.W przypadku rozbieżności opisów materiałów pomiędzy SIWZ a dostarczonymi przez Wykonawcę kosztorysami przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Ewentualne braki w wycenach pozycji robót oraz materiałów i sprzętu w kosztorysach nie stanowią podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązał się wykonać wszystkie roboty wynikające ze SIWZ w ryczałtowej cenie oferty. 11.Przed zamówieniem materiałów przewidzianych w dokumentacji Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia stosownych aprobat technicznych i certyfikatów w celu potwierdzenia możliwości zastosowania ich w realizacji obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozwiązania systemowe zastosowane w dokumentacji w razie konieczności należy realizować pod nadzorem doradcy technicznego danego systemu. 12.Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami budowlanymi oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.13.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem lub zanieczyszczeniem teren, na którym odbywać się będą prace. 14.Wykonawca zobowiązany jest do ciągłego i systematycznego utrzymania czystości terenu, na którym prowadzone są prace. 15.Zamawiający na własny koszt udostępni Wykonawcy media tj. wodę i energię elektryczną, niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Udostępnione przez Zamawiającego media mogą być przez Wykonawcę wykorzystane wyłącznie do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawca, w związku z udostępnieniem w/w mediów przez Zamawiającego, nie uwzględni kosztów ich zużycia w cenie oferty. 16.Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 17.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Prace remontowe w Placówce Terenowej KRUS w Sztumie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KAMAD" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KAMAD" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KAMAD Sp. z o.o., Mickiewicza 39, 82-400 Sztum, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78050,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 93480,00
Oferta z najniższą ceną: 93480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108240,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.