Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Końskie: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Końskie
Numer ogłoszenia: 179099 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzanie operatów szacunkowych nieruchomości dla potrzeb Gminy Końskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych a) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej do 500 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 b) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 do 1000 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 c) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 1001m 2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 d) wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 15 e) wykonanie wyceny udziału w nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 2 - wycena nieruchomości do celów związanych z użytkowaniem wieczystym a) Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego - zakładana ilość operatów - 20 b) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu jej sprzedaży użytkownikowi wieczystemu - zakładana ilość operatów - 2 c) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - zakładana ilość operatów - 10 Zadanie nr 3 - wycena nieruchomości lokalowych a) wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych wraz ze sprzedażą udziałów w prawie własności/użytkowania wieczystego w działce gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 50 b) wykonanie wyceny lokalu użytkowego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych nieruchomości wraz ze sprzedażą udziałów w działce lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 10 Zadanie nr 4 - wycena nieruchomości do celu ustalenia opłaty adiacenckiej a) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania jednego urządzenia infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 5 b) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania dwóch lub więcej urządzeń infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 3 c) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości do 3 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 d) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości od 4 do 6 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 e) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości powyżej 7 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 5 - wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu a) Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkami w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 10 b) Wycena nieruchomości wraz z częściami składowymi - urządzeniami infrastruktury technicznej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 c) Wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 Zadanie nr 6 - wycena nieruchomości do ustalenia opłaty planistycznej a) wykonanie wyceny do ustalenia jednorazowej opłaty (planistycznej) z tytułu wzrostu wartości nieruchomości lub wykonanie wyceny do celów ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany - zakładana ilość operatów - 5 Zadanie nr 7 - wycena nieruchomości do celu ustalenia służebności a) wykonanie wyceny nieruchomości do celu ustalenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności - zakładana ilość operatów - 2.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, osoby które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia: osoba posiadająca uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości Podstawą oceny spełnienia warunku, o którym mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia c) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Zmiana umowy jest możliwa z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w niżej wymienionym zakresie: -ceny brutto na wykonane zamówienie publiczne jedynie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, -danych objętych fakturą, w szczególności NIP-u, adresu, nazwy lub numeru rachunku bankowego Wykonawcy w przypadku ich zmiany, -osób odpowiedzialnych za prowadzenie usługi z ramienia każdej strony w przypadku wyznaczenia przez daną stronę innej osoby jako odpowiedzialną.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 37.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1, pok. 24 ( sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wycena nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej do 500 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 b) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 do 1000 m2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 c) wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkiem/budynkami o powierzchni użytkowej powyżej 1001m 2 wraz z częściami składowymi gruntu - zakładana ilość operatów - 1 d) wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 15 e) wykonanie wyceny udziału w nieruchomości niezabudowanej - zakładana ilość operatów - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wycena nieruchomości do celów związanych z użytkowaniem wieczystym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie wyceny nieruchomości gruntowej w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego - zakładana ilość operatów - 20 b) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu jej sprzedaży użytkownikowi wieczystemu - zakładana ilość operatów - 2 c) wykonanie wyceny nieruchomości oddanej w użytkowanie wieczyste w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości - zakładana ilość operatów - 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wycena nieruchomości lokalowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny lokalu mieszkalnego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych wraz ze sprzedażą udziałów w prawie własności/użytkowania wieczystego w działce gruntu lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 50 b) wykonanie wyceny lokalu użytkowego wraz z przynależnymi pomieszczeniami oraz udziałem w częściach wspólnych nieruchomości wraz ze sprzedażą udziałów w działce lub oddaniem w użytkowanie wieczyste - zakładana ilość operatów - 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wycena nieruchomości do celu ustalenia opłaty adiacenckiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania jednego urządzenia infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 5 b) wykonanie wyceny wartości nieruchomości do ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu wybudowania dwóch lub więcej urządzeń infrastruktury technicznej - zakładana ilość operatów - 3 c) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości do 3 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 d) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości od 4 do 6 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3 e) wykonanie wyceny wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości powyżej 7 działek (wycena w jednym opracowaniu) - zakładana ilość operatów - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie wyceny nieruchomości zabudowanej budynkami w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 10 b) Wycena nieruchomości wraz z częściami składowymi - urządzeniami infrastruktury technicznej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3 c) Wykonanie wyceny nieruchomości niezabudowanej w celu ustalenia opłaty z tytułu trwałego zarządu - zakładana ilość operatów - 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wycena nieruchomości do ustalenia opłaty planistycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny do ustalenia jednorazowej opłaty (planistycznej) z tytułu wzrostu wartości nieruchomości lub wykonanie wyceny do celów ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości w wyniku uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub jego zmiany - zakładana ilość operatów - 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wycena nieruchomości do celu ustalenia służebności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie wyceny nieruchomości do celu ustalenia wynagrodzenia z tytułu ustanowienia służebności - zakładana ilość operatów - 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie
- Budowa skrzyżowań ul. Starowarszawskiej z ul. Targową oraz ul. Starowarszawskiej z ul. Warszawską i Spółdzielczą w Końskich
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonywanie wycen nieruchomości na rzecz Gminy Postomino w 2025 roku
- Wykonywanie wycen nieruchomości dla Gminy Miejskiej Głogów w 2025 roku - cześć I, II, III
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (2.2025)
- Sporządzenie mapy będącej podstawą do aktualizacji operatu ewidencyjnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.