Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Katowice: PN 7/08 REMONT IX PIĘTRA
Numer ogłoszenia: 179280 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Apelacyjna w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2531000, fax 032 2531150.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 7/08 REMONT IX PIĘTRA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac ogólno remontowych i elektrycznych obejmujących swoim zakresem min. położenie paneli, płytek podłogowych oraz wykładziny dywanowej, wykonanie gładzi szpachlowej na ścianach i sufitach wraz z ich pomalowaniem, pomalowanie framug okiennych od strony wewnętrznej, wymiana drzwi do pokoi oraz ubikacji z poszerzeniem otworów drzwiowych, demontaż i montaż niektórych ścianek działowych, demontaż umywalek i baterii z zaślepieniem otworów, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych, wykonanie lamperii z tynku mineralnego, wykonanie prac elektrycznych instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych, wymiana istniejących opraw oświetleniowych, wymiana wewnętrznych podokienników z płyt drewnopochodnych wraz z zabudową grzejników, wykonanie wszelkich niezbędnych prac towarzyszących i porządkowych. Dokładny zakres prac znajduje się w załączonym do Specyfikacji projekcie budowlanym obejmującym prace remontowo budowlane oraz opisie technicznym prac elektrycznych. Prace wykonywane będą w dwudziestu pomieszczeniach biurowych, dwóch korytarzach, dwóch sanitariatach oraz holu windowym o łącznej powierzchni około 530 m2 w budynku Prokuratury Apelacyjnej w Katowicach, ul. Wita Stwosza 31 (kondygnacja IX).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 84.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie: 1. Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie prac będących przedmiotem zamówienia. 4. Wykonawcy nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 24 UPzp. 5. Wykonawcy, którzy udzielą gwarancji na wykonane prace remontowe na okres 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6. Wykonawcy, którzy dostarczą wymagane dokumenty zgodnie ze spisem zawartym w punkcie VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę na formularzu ofertowym lub według formularza ofertowego (zachowując jego układ graficzny i treść), w jednym egzemplarzu, sporządzoną czytelnym pismem w języku polskim. 2. Do oferty załączyć należy kalkulację ceny ofertowej w postaci kosztorysu ofertowego opracowanego metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu. Cena ofertowa powinna wynikać z kalkulacji opracowanej na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w Art. 22 ust. 1 UPzp oraz nie podleganie pod wykluczenia zapisane w Art. 24 UPzp /. 4. Wzór umowy parafowany na każdej stronie przez osobę/y/ podpisującą/e/ ofertę. 5.Stosowne pełnomocnictwa do podpisania oferty w przypadku, gdy członkowie zarządu jako mocodawcy wyznaczają pracownika do wykonania czynności w ich imieniu o ile pełnomocnictwo nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty (np. z odpisu z rejestru handlowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) . 6.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dokument wystawiony lub potwierdzony przez stosowny urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz personelu kierowniczego, technicznego oraz realizującego prace, który będzie brał udział w wykonaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności. 8.Dokumenty stwierdzające, że personel kierowniczy uczestniczący w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia/kwalifikacje w formie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego, z potwierdzeniem obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. 9.Wykaz robót wykonanych (tzn. zakończonych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, obejmujący wykonanie trzech realizacji w skład których wchodzą prace ogólno remontowe i elektryczne odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym: jedna robota o wartości co najmniej 300 tysięcy zł. brutto oraz 2 roboty o wartości co najmniej 150 tysięcy zł. brutto każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania a także potwierdzeniem (np. w formie listów referencyjnych), że roboty zostały wykonane należycie. 10.Wskazanie części zamówienia, jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wita Stwosza 31 40-042 Katowice, pok. 320 lub 317, piętro III..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w pokoju 320 lub 317 na piętrze III. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem przesyłki pocztowej decyduje termin wpływu do biura podawczego P.A..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.