Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Szczecin: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin i na terenie lasów miejskich (w podziale na części)
Numer ogłoszenia: 179321 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 484 82 94, faks 091 484 80 55.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowy zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin i na terenie lasów miejskich (w podziale na części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin i na terenie lasów miejskich - w podziale na części: CZĘŚĆ I: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin CZĘŚĆ II: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich CPV 71330000-0 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - część I: 1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin, określone w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) awarie oraz pozostałe prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych i krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ i prac, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ, - część II: 1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich, określone w załączniku nr 11 do SIWZ, 2) awarie oraz pozostałe prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 12 do SIWZ, a które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ. 3.Obiekty objęte przedmiotem zamówienia: 1)część I: kraty na urządzeniach wodno-melioracyjnych wyszczególnionych w załączniku nr 13 do SIWZ, a także: - cieki wodne, - zbiorniki wodne, - zbiorniki retencyjne (w tym suche), - rowy, - przepusty, - piaskowniki. 2)część II: urządzenia wodno-melioracyjne na terenie lasów miejskich wyszczególnione w załączniku nr 14 do SIWZ. 4.Wykonawca zobowiązuje się być w gotowości i przystępować do realizacji przedmiotu zamówienia, zwłaszcza w zakresie awarii, przez całą dobę. W przypadku awarii - stawka roboczogodziny za prace wykonywane od godz. 15.00 do godz. 7.00 będzie wynosiła 150 % stawki roboczogodziny brutto wynikającej z oferty cenowej. 5.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością i na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług oraz zgodnie z załącznikami do SIWZ, a także zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w tym m. in. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zmianami)..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających: do 50 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie główne usługi. Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu lub wykonaniu eksploatacji lub stałej konserwacji urządzeń wodno - melioracyjnych, w tym wykonanie umocnień liniowych kiszką faszynową na odcinku o długości min. 100 m oraz wykonanie umocnień przy pomocy gabionów (kosze, materace) na odcinku o długości min. 100 m, przez ciągły okres co najmniej 6 miesięcy, do dnia składania ofert oraz o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, w tym okresie. - część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonuje lub wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną główną usługę. Za główną usługę Zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu lub wykonaniu eksploatacji lub stałej konserwacji urządzeń wodno - melioracyjnych, przez ciągły okres co najmniej 6 miesięcy, do dnia składania ofert, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto, w tym okresie. W przypadku, gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku została wyrażona w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (datą wszczęcia postępowania jest data zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej). W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania ww. warunku, co oznacza możność wykazania tych samych głównych usług, przy uwzględnieniu okresu realizacji usługi i wartości, ustalonych w opisie sposobu dokonywania oceny spełniania warunku dla poszczególnych części.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: - część I: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a)osobą do nadzorowania prac - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej i posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu robót melioracyjnych lub hydrotechnicznych. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. - część II: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponuje lub będzie dysponować co najmniej: a)osobą do nadzorowania prac - posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności hydrotechnicznej lub wodno-melioracyjnej lub konstrukcyjno - budowlanej i posiadającą doświadczenie w nadzorowaniu robót melioracyjnych lub hydrotechnicznych. Zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego spełniania ww. warunku, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany wykazać dysponowanie osobami odrębnie dla każdej części, na którą składa ofertę (ta sama osoba nie może zostać wykazana w dwóch częściach).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową wraz z tabelą dot. części I - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3)oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, pok. 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: 1)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2016 r., jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia. 5. Wykonawca udzieli 18 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonane umocnienia brzegowe, licząc od dnia odbioru końcowego tych prac..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I:Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część I: 1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin, określone w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) awarie oraz pozostałe prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych i krat na urządzeniach wodno-melioracyjnych na terenie Gminy Miasto Szczecin, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 10 do SIWZ i prac, które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 9 do SIWZ,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II: Konserwacja, eksploatacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - część II: 1) prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich, określone w załączniku nr 11 do SIWZ, 2) awarie oraz pozostałe prace konserwacyjne i eksploatacyjne, mające na celu utrzymanie w stałej sprawności technicznej urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie lasów miejskich, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 12 do SIWZ, a które nie zostały wyszczególnione w załączniku nr 11 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemami informatycznymi na potrzeby ZBILK w Szczecinie
- Dostawę artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia Sportowego w Szczecinie w podziale na części.
- Obsługa, naprawy bieżące i konserwacje pompowni wód opadowych i roztopowych w roku 2025 w Szczecinie
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Morskiego w Szczecinie w 2025 roku.
- Usługi polegające na zapewnieniu pensjonatu, utrzymaniu i karmieniu koni służbowych wraz z podstawową opieką weterynaryjną oraz zoohigieczną oraz wynajem pomieszczeń dla policjantów jeźdźców
- Wymiana drzwi wejściowych stalowych do budynków przy ul. Piłsudskiego 24a oficyna lewa i 24b oficyna II w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej na przebudowę, rozbudowę i projekt wnętrz części noclegowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Przebudowa zbiornika wodnego na działce nr 73/1 w miejscowości Trębice Dolne, gm. Paprotnia
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
więcej: Różne usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.