Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-06-05
Bia³ystok: Dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku - Dzp-39/D/2009
Numer og³oszenia: 179350 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Bia³ymstoku , ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku - Dzp-39/D/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli tj. fotele obrotowe, szafy na dokumenty, rega³y, biurka, krzes³a, sto³y, fotel rozk³adany, tapczany z nadstawk±, szafy ubraniowe, aneksy kuchenne, wieszaki, itp. w ilo¶ciach i wymaganiach zgodnie z za³. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 tys. euro..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe 39.11.20.00 - Krzes³a 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.11.30.00 - Ró¿ne siedziska i krzes³a 39.13.41.00 - Sto³y komputerowe .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 uPzp, a w szczególno¶ci: 1) posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci okre¶lonej przedmiotem zamówienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ, 2) posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zamówienia, odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, 3) znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, okre¶lonej jako mo¿liwo¶æ dysponowania lub dostêpu do ¶rodków finansowych wystarczaj±cych do realizacji zamówienia bez udzielania zaliczki, 4) nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. Sposób oceny spe³niania warunków: Ocena spe³niania warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach, o których mowa w pkt 6 SIWZ, do³±czonych do oferty wg formu³y spe³nia - nie spe³nia. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia wymienione warunki. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów bêdzie mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert, chyba ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentów z³o¿onych przez Wykonawcê na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawców w okre¶lonym przez siebie terminie do z³o¿enia wyja¶nieñ. Z³o¿one na wezwanie Zamawiaj±cego o¶wiadczenia i dokumenty powinny potwierdzaæ spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, nie pó¼niej ni¿ w dniu, w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¦WIADCZENIA: 1) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki okre¶lone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 4 do SIWZ), 2) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp (wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 5 do SIWZ), DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp, Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia: - aktualnego odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiaj±cego warunku posiadania przez Wykonawcê niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawienia pisemnego zobowi±zania innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiaj±cy ¿±da: - wykazu wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie - wg za³±czonego wzoru druku - za³. nr 7do SIWZ. Uwaga: Zamawiaj±cy uzna za dostawê odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± przedmiotowi zamówienia, dostawê wykonan± dla jednego zleceniodawcy, polegaj±c± na dostawie mebli o warto¶ci nie mniejszej ni¿: dla zadania 1: 10 000,00 PLN; dla zadania 2: 50 000,00 PLN; dla zadania 3: 20 000,00 PLN; a w przypadku sk³adania oferty na kilka zadañ, na kwotê odpowiadaj±c± maksymalnej warto¶ci tego zadania, którego warto¶æ jest najwy¿sza, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e zamówienia te zosta³y zrealizowane nale¿ycie. 3) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6 DOKUMENTY ppkt 1 sk³ada dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 4) Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów potwierdzaj±cych odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 5) Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 6) Wykonawca sk³ada wszystkie dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, t³umaczenie musi byæ po¶wiadczone przez Wykonawcê..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.uwb.edu.pl/zp/.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet w Bia³ymstoku, Dzia³ Zamówieñ Publicznych ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro V, p. 503..
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Bia³ymstoku, Kancelaria Ogólna, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 14, 15-097 Bia³ystok, piêtro X, p. 1008..
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i monta¿ mebli dla Wydzia³u Informatyki i Matematyki Uniwersytetu w Bia³ymstoku przy ul. Sosnowej 64 w Bia³ymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ mebli dla Wydzia³u Informatyki i Matematyki Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach: rega³y - 20 szt., sto³y - 12 szt., biurka - 2 szt., krzes³a stacjonarne - 24 szt., krzes³a obrotowe - 3 szt., szafy - 1 szt., sto³y szkolne - 13 szt., krzes³a szkolne - 25 szt. - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w za³. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 tysiêcy euro..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.11.30.00-7, 39.13.21.00-7, 39.13.41.00-1, 39.13.40.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i monta¿ mebli dla budynku Uniwersytetu w Bia³ymstoku przy ul. Pogodnej 65 w Bia³ymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ mebli dla budynku Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach: biurko - 1 szt., szafki - 5 szt., szafy - 10 szt., krzes³a obrotowe - 2 szt., krzes³a stacjonarne - 88 szt., rega³y - 2 szt., fotel rozk³adany - 1 szt., tapczany - 42 szt., sto³y - 39 szt., aneksy kuchenne - 24 szt., wieszaki - 24 szt., obudowy zlewów - 2 szt.. - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w za³. nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 tysiêcy euro..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.11.11.00-4, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i monta¿ mebli dla administracji centralnej Uniwersytetu w Bia³ymstoku (Dzia³ Spraw Socjalnych oraz Dzia³ Administracyjno - Gospodarczy) przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie 14 w Bia³ymstoku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa i monta¿ mebli dla administracji centralnej (Dzia³ Spraw Socjalnych oraz Dzia³ Administracyjno - Gospodarczy) Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach: szafki nocne - 10 szt., fotele obrotowe - 3 szt., biurko - 1 szt., - zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w za³. nr 1 do SIWZ .Opis przedmiotu zamówienia. Zakres zamówienia poni¿ej 206 000 euro..
- 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Szko³y Podstawowej Nr 50 z Oddzia³ami Integracyjnymi im. ¦wiêtej Jadwigi Królowej Polski w Bia³ymstoku
- Us³uga druku i kolporta¿u gazety miejskiej Bialystok.pl
- Us³uga ochrony osób i mienia w budynku S±du Apelacyjnego w Bia³ymstoku
- Ochrona osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej w GDDKiA O/Bia³ystok ul. Zwyciêstwa 2, 15-703 Bia³ystok oraz Wydziale Technologii - Laboratorium Drogowym ul.Zambrowska 2, 16-001 Kleosin
- Dostawa materia³ów do operacji naczyniowych
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach krajowych administrowanych przez Generaln± Dyrekcjê Dróg Krajowych i Autostrad Oddzia³ w Bia³ymstoku w latach 2025 - 2028 w podziale na 5 czê¶ci
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-135/24 Dostawa z wniesieniem foteli biurowych i krzese³ na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu z podzia³em na 3 czê¶ci.
- Dostawa materia³ów, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szko³a marzeñ"
- Sprzeda¿ wraz z dostarczeniem fotela do pracy przy komputerze
- WYPOSA¯ENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kszta³cenia zawodowego przysz³o¶ci± Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego oraz robót dla zadania "Modernizacja i wyposa¿enie sal dydaktycznych oraz bezpiecznego miejsca do samodzielnej nauki biblioteki WNM w Katowicach".
- Dostawa wyposa¿enia i mebli, sprzêtu i pomocy dydaktycznych niezbêdnego do realizacji dzia³añ w ramach projektu pn.: "RAZEM w GÓRÊ - projekt edukacyjny dla szkó³ wiejskich gminy Debrzno"
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.