Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Lubliniec: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Numer ogłoszenia: 179392 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. św. Rafała Kalinowskiego , ul. Cyrana 10, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3564004, faks 034 3564192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskombatant.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz DPS Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu, ul. dr. E. Cyrana 10 dla zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: . Przedmiot zamówienia stanowi sprzedaż wraz z sukcesywną dostawą warzyw i owoców na rzecz Domu Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św Rafała Kalinowskiego z siedzibą w Lublińcu ul. dr. Emila Cyrana 10. 2. Zakres zamówienia podano w załączniku nr 2 do SIWZ. ZADANIE NR 1 1. Arbuz kg 1 kg 120 2. Banan gat. I (długość 15-18cm) kg 1 kg 200 3. Brokuły (średnica minimum 15 cm) szt 1 szt 100 4. Brukselka kg 1 kg 50 5. Brzoskwinia (1 szt. winna mieć od 120g do 150g) kg 1 kgt 80 6. Burak czerwony kg 1 kg 700 7. Cebula kg 1 kg 300 8. Cukinia kg 1 kg 150 9. Cytryna kg 1 kg 20 10. Czereśnie kg 1 kg 70 11. Czosnek szt 1 szt 20 12. Fasola sucha kg 1 kg 50 13. Fasola szparagowa kg 1 kg 250 14. Grapefruit kg 1 kg 50 15. Groch łuskany kg 1 kg 50 16. Gruszki kg 1 kg 60 17. Jabłka sortowane (średnica 7-8 cm) kg 1 kg 300 18. Jabłka kompotowe kg 1 kg 1 500 19. Kalafior (średnica minimum 20cm) szt 1 szt 400 20. Kalarepa (bulwa z zielonymi liśćmi) kg 1 kg 100 21. Kapusta biała kg 1 kg 700 22. Kapusta czerwona kg 1 kg 200 23. Kapusta kiszona kg 1 kg 800 24. Kapusta pekińska kg 1 kg 250 25. Kapusta włoska kg 1 kg 100 26. Kiwi (1 szt. winna mieć od 100g do 120g) kg 1 kg 50 27. Koperek zielony p 1p 500 28. Mandarynka kg 1 kg 70 29. Marchew konsumpcyjna gat. I kg 1 kg 1 800 30. Mieszanka owoców suszonych kg 1 kg 5 31. Nektaryna (1 szt. winna mieć od 120g do 150g) kg 1 kg 70 32. Ogórek kiszony kg 1 kg 300 33. Ogórki zielone kg 1 kg 200 34. Papryka czerwona kg 1 kg 80 35. Pieczarki kg 1 kg 200 36. Pietruszka kg 1 kg 150 37. Pietruszka zielona p 1p 800 38. Pomarańcza (1 szt. winna mieć od 150g do 200g) kg 1 kg 80 39. Pomidory (1 szt. winna mieć od 100g do 120g) kg 1 kg 600 40. Por kg 1 kg 20 41. Porzeczka kg 1 kg 50 42. Rabarbar kg 1 kg 100 43. Rzodkiewka p 1p 300 44. Rzodkiew biała kg 1 kg 200 45. Sałata zielona szt 1 szt 300 46. Seler kg 1 kg 300 47. Szpinak kg 1 kg 200 48. Szczypiorek p 1p 300 49. Śliwki kg 1 kg 130 50. Truskawki kg 1 kg 40 51. Wiśnie kg 1 kg 50 52. Winogrona kg 1 kg 70 ZADANIE NR 2 1 Ziemniaki konsumpcyjne kg 1 kg 15 000 (średnica minimum 8 cm).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1, 03.21.22.13-6, 03.22.11.00-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.13.00-9, 03.22.13.10-2, 03.22.13.40-1, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.21.11-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający ocenia ten warunek na podstawie złożonego przez Wykonawcę w postępowaniu oświadczenia stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy formularz oferty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wypełniona i podpisana przez osoby/ę upoważnione/ą do reprezentowania Wykonawcy kalkulacja ofertowa - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 3. W przypadku gdy Wykonawca upoważnia do reprezentowania w postępowaniu inną osobę stosowne pełnomocnictwo z wyszczególnieniem zakresu upoważnienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany postanowień umowy mogą nastąpić jedynie w zakresie określonym w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia zmian w umowie w przypadku: a). zmiany ustawowej stawki VAT strony przewidują możliwość zmiany wynagrodzenia o wysokość podaną w obowiązujących przepisach prawa. b) zmiany terminu realizacji umowy. c) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą: - wprowadzone nowe warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenie zamówienia uniemożliwiłoby dopuszczenie innych ofert niż ta która została pierwotnie dopuszczona, - modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskombatant.pl/strona-glowna, www.lubliniec.starostwo.bip.info.pl/index.php?idmp=335&r=o
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, pok. nr 27, w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego siedziba w Lublińcu, ul. dr E. Cyrana 10, sekretariat pok. nr 35..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 Arbuz kg 1 kg 120 Banan gat. I (długość 15-18cm) kg 1 kg 200 Brokuły (średnica minimum 15 cm) szt 1 szt 100 Brukselka kg 1 kg 50 Brzoskwinia (1 szt. winna mieć od 120g do 150g) kg 1 kgt 80 Burak czerwony kg 1 kg 700 Cebula kg 1 kg 300 Cukinia kg 1 kg 150 Cytryna kg 1 kg 20 Czereśnie kg 1 kg 70 Czosnek szt 1 szt 20 Fasola sucha kg 1 kg 50 Fasola szparagowa kg 1 kg 250 Grapefruit kg 1 kg 50 Groch łuskany kg 1 kg 50 Gruszki kg 1 kg 60 Jabłka sortowane (średnica 7-8 cm) kg 1 kg 300 Jabłka kompotowe kg 1 kg 1 500 Kalafior (średnica minimum 20cm) szt 1 szt 400 Kalarepa (bulwa z zielonymi liśćmi) kg 1 kg 100 Kapusta biała kg 1 kg 700 Kapusta czerwona kg 1 kg 200 Kapusta kiszona kg 1 kg 800 Kapusta pekińska kg 1 kg 250 Kapusta włoska kg 1 kg 100 Kiwi (1 szt. winna mieć od 100g do 120g) kg 1 kg 50 Koperek zielony p 1p 500 Mandarynka kg 1 kg 70 Marchew konsumpcyjna gat. I kg 1 kg 1 800 Mieszanka owoców suszonych kg 1 kg 5 Nektaryna (1 szt. winna mieć od 120g do 150g) kg 1 kg 70 Ogórek kiszony kg 1 kg 300 Ogórki zielone kg 1 kg 200 Papryka czerwona kg 1 kg 80 Pieczarki kg 1 kg 200 Pietruszka kg 1 kg 150 Pietruszka zielona p 1p 800 Pomarańcza (1 szt. winna mieć od 150g do 200g) kg 1 kg 80 Pomidory (1 szt. winna mieć od 100g do 120g) kg 1 kg 600 Por kg 1 kg 20 Porzeczka kg 1 kg 50 Rabarbar kg 1 kg 100 Rzodkiewka p 1p 300 Rzodkiew biała kg 1 kg 200 Sałata zielona szt 1 szt 300 Seler kg 1 kg 300 Szpinak kg 1 kg 200 Szczypiorek p 1p 300 Śliwki kg 1 kg 130 Truskawki kg 1 kg 40 Wiśnie kg 1 kg 50 Winogrona kg 1 kg 70.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.22.13-6, 03.22.11.00-7, 03.22.11.10-0, 03.22.11.12-4, 03.22.11.13-1, 03.22.11.14-8, 03.22.12.00-8, 03.22.12.12-5, 03.22.12.22-8, 03.22.12.30-7, 03.22.12.60-6, 03.22.12.70-9, 03.22.12.40-0, 03.22.13.40-1, 03.22.13.00-9, 03.22.13.10-2, 03.22.14.20-6, 03.22.14.10-3, 03.22.21.11-4, 03.22.22.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 Ziemniaki konsumpcyjne kg 1 kg 15 000 (średnica minimum 8 cm).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.20.00.00-3, 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Opracowanie dokumentacji dla projektu wieloletniego w ramach Funduszu Medycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
- Przygotowanie, dostawa i wydawanie gorących posiłków dla dzieci uczęszczających do Szkół Podstawowych w Lublińcu w okresie od września 2024r. do czerwca 2025r.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 8 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- Sukcesywna dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Romualda Traugutta w Józefowie (2 części)
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 3 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 1 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025.
- ZAKUP, DOSTAWA I ROZŁADUNEK ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W ŁEGAJNACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.