Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Poznań: wymiana szyn OC na linii kolejowej nr 272 Kluczbork-Poznań tor nr 2 wraz z robotami towarzyszącymi - etap II Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Poznań, do kontaktów: Matelska Alina Grela Emilia, Al. Niepodległości 8, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6331494, fax (061) 6331406, e-mail: iriw.poznan@pkp.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.plk-poznan.pl Adres profilu nabywcy (URL): http://www.plk-sa.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: oddział spółki zarządzającej liniami kolejowymi; Inne:linie kolejowe. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana szyn OC na linii kolejowej nr 272 Kluczbork-Poznań tor nr 2 wraz z robotami towarzyszącymi - etap II. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: linia kolejowa nr 272 Kluczbork - Poznań. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymiana szyn OC na linii kolejowej nr 272 Kluczbork-Poznań tor nr 2 wraz z robotami towarzyszącymi - etap II, w tym: - szlak Słupia - Hanulin w km 41,450 - 41,681, - stacja Hanulin w km 41,715 - 42,962, - szlak Domanin - Ostrzeszów w km 50,508 - 51,215, - stacja Witaszyce w km 126,952 - 128,033, - szlak Witaszyce - Jarocin w km 128,161 - 131,538, - szlak Jarocin - Mieszków w km 133,826 - 134,067. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wymiana szyn OC na linii kolejowej nr 272 Kluczbork-Poznań tor nr 2 wraz z robotami towarzyszącymi -etap II obejmująca realizację na podstawie dokumentacji projektowej i Przedmiaru robót wszystkich prac i robót w poszczególnych branżach, tj. podstawowo: a) Wyładunek szyn nowych - 13 560 mb, b) Ciągła wymiana szyn OC na szyny 60E1 (przy użyciu szyn 210m) - 13 428 mb, c) Załadunek szyn wybudowanych ( złomowych ) pociętych autogenem na odcinki 12,5 m, z przewiezieniem na podane miejsca wyładunku, wyładunek, segregacja i ułożenie w stosy. - 13 428 mb, d) Dokręcanie wkrętów z uzupełnieniem ich w około 10% oraz pierścieni sprężystych z uzupełnieniem w około 20%, e) Mechaniczne podbijanie torów podbijarką mechaniczną - 7,035 kmt, f) Mechaniczne podbicie rozjazdów na podrozjazdnicach drewnianych podbijarką rozjazdową - 10 kpl. oraz na podrozjazdnicach strunobetonowych - 3 kpl, g) Ścinanie ław torowiska - 4 084 kmt, h) Wykonanie zgrzewów wraz z dokonaniem badań defektoskopowych - 70 szt., i) Wykonanie spawów termicznych w miejscach trudnodostępnych dla głowic zgrzewarek. - 32 szt. z dokonaniem badań defektoskopowych, j) Pojedyncza wymiana pokładów drewnianych - 380 szt., k) Pojedyncza wymiana pokładów strunobetonowych - 62 szt., l) Wykonanie styków klejono-sprężystych - bezpośrednio w torze - 32 szt. ł) Demontaż i montaż nawierzchni na 5 przejazdach - w tym na 1 przejeździe montaż nowych płyt przejazdowych (4 kpl.), m) Roboty towarzyszące niezbędne dla wykonania całości zadania - zgodnie z przedmiarem robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.09.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają Ci z Wykonawców, którzy: a) prowadzą działalność obejmującą przedmiot niniejszego zamówienia, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych, c) posiadają doświadczenie w realizacji robót budowlanych na liniach lub węzłach albo stacjach kolejowych, w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wymianę nawierzchni torowej (lub wymianę szyn) dla minimum 10 km torów kolejowych, d) dysponują sprzętem niezbędnym dla wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, w tym: - profilarką torowiska, - lokomotywą n/t (normalnotorową) spalinową, - wózkiem WM-15 z dwoma przyczepami i żurawikiem, - zgrzewarką torową z rejestratorem, - minimum 20 wagonami samowyładowczymi i minimum 10 wagonami platformami, - podbijarką torową, - podbijarką rozjazdową, - zgarniarką tłucznia, - oczyszczarką tłucznia wraz z wagonami do wysiewek, - wózkami wymiennikowymi do szyn, - ścinarką ław, - dźwigiem EDK, - stabilizatorem DGS, - naprężaczami hydraulicznymi do naciągania szyn, - zestawem do spawania szyn, - minimum 2 wciągarkami szyn, e) posiadają kwalifikacje i doświadczenie adekwatne dla robót będących przedmiotem zamówienia, tzn. kluczowy personel przewidziany do kierowania budową i robotami posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi we wszystkich realizowanych branżach, czyli w specjalności kolejowej stosownie do zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia (tj. dla linii, węzłów i stacji kolejowych oraz zabezpieczenia i sterowania ruchem kolejowym), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, a personel przewidziany dla geodezyjnej obsługi inwestycji posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, f) w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizowali roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o średniorocznej wartości nie niższej niż 50% ceny ofertowej, g) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykazują średnioroczny przychód operacyjny o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 PLN, h) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z tych Wykonawców, zwanych dalej Partnerami, musi spełniać warunek wymieniony w ppkt. b oraz h, warunek wymieniony w ppkt. c, d, e oraz f powinien być spełniony wspólnie przez wszystkich Partnerów (wystarczy spełnienie przez jednego Partnera). Warunek wymieniony w punkcie a i g musi być spełniony łącznie przez wszystkich Partnerów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie analizy dokumentów przedłożonych przez Wykonawców wraz z Ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. nr 164 z 2006r. poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wg załącznika nr 1 do Wzoru Formularza Oferty). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika L-p do wzoru Formularza Oferty zamieszczonego w SIWZ). 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca (wg załącznika I-p do Wzoru Formularza Oferty). 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika H-p do Wzoru Formularza Oferty). 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 10. Sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości, również z opinią odpowiednią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (informacje finansowe muszą być przedstawione również w formie streszczenia - wg załącznika P-p do Wzoru Formularza Oferty). 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2, 3, 4 i 5, składa dokument lub dokumenty, o których mowa w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 z 2006r. poz. 605). UWAGA: 1. Zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego winno być ważne na okres realizacji robót. 2. W przypadku ujęcia w składanych przez Wykonawców dokumentach podmiotowych (ppkt 7, 8 i 9) , danych dotyczących Podwykonawców, których Wykonawca zamierza zatrudnić, wymagane jest podanie w ofercie również nazwy Podwykonawcy. W przypadku składania Oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z tych Wykonawców składa dokumenty wymienione w podpunkcie 2, 3, 4, 5, 10 i 11. Pozostałe dokumenty powinny dotyczyć wspólnie wszystkich Partnerów, a dokumenty wymienione w podpunkcie 1, 6, 7 i 8 powinny być podpisane przez ich upełnomocnionych przedstawicieli (Pełnomocnika).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plk-poznan.pl. Opłata: 25,62 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem w ciągu 14 dni, na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego SIWZ w wersji papierowej zostanie przekazana Wykonawcy, na Jego wniosek, w terminie 5-u dni. Kosztem przesłania SIWZ będzie obciążony Wykonawca. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2007 godzina 10:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.04.2007, godzina 10:30, siedziba Zamawiającego (al. Niepodległości 8, Poznań), pokój 235 (Mała Sala Konferencyjna).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.03.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.