eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRemont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych wKrakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Kraków: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A
Numer ogłoszenia: 179444 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie , ul. Wł. Łokietka 20, 30-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992-100, faks 12 2992-200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1.A. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. CZĘŚĆ 1.B. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). W przypadku ofert częściowych zgodnie z pkt. III.1. SIWZ warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - 3 000,00 zł - w przypadku części 1A (Kraków, ul. Władysława Łokietka 20) - 3 000,00 zł - w przypadku części 1B (Tarnów przy Al. Solidarności 5-9 A)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu robót dołączonego do oferty oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót należy dołączyć do oferty wraz z referencjami - załącznik nr 5 do SIWZ. Za roboty budowlane odpowiadające wartością i rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty (dla jednej roboty) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczeń

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wyznaczą osobę odpowiedzialną i nadzorującą roboty wykonywane na obiekcie - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Wykonawca musi udokumentować (załączyć do oferty) opłaconą aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wyznaczenie osoby odpowiedzialnej i nadzorującej roboty wykonywane na obiekcie - załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Władysława Łokietka 20, Kraków w godz. 8:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - ul. Władysława Łokietka 20, Kraków, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.A.Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 1.B. Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.