Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Kraków: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A
Numer ogłoszenia: 179444 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Krakowie , ul. Wł. Łokietka 20, 30-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2992-100, faks 12 2992-200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynkach zlokalizowanych w: Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 i Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1.A. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego. CZĘŚĆ 1.B. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). W przypadku ofert częściowych zgodnie z pkt. III.1. SIWZ warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - 3 000,00 zł - w przypadku części 1A (Kraków, ul. Władysława Łokietka 20) - 3 000,00 zł - w przypadku części 1B (Tarnów przy Al. Solidarności 5-9 A)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenie działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu robót dołączonego do oferty oraz załączonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykaz robót należy dołączyć do oferty wraz z referencjami - załącznik nr 5 do SIWZ. Za roboty budowlane odpowiadające wartością i rodzajem robocie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty (dla jednej roboty) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostaną uznani Wykonawcy, którzy wyznaczą osobę odpowiedzialną i nadzorującą roboty wykonywane na obiekcie - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Wykonawca musi udokumentować (załączyć do oferty) opłaconą aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wyznaczenie osoby odpowiedzialnej i nadzorującej roboty wykonywane na obiekcie - załącznik nr 6 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - ul. Władysława Łokietka 20, Kraków w godz. 8:00 - 14:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - ul. Władysława Łokietka 20, Kraków, pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.A.Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Krakowie przy ul. Władysława Łokietka 20 polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2A do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczenia odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 1.B. Remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych Urzędu Kontroli Skarbowej w Krakowie w budynku zlokalizowanym w Tarnowie przy Al. Solidarności 5-9 A polegający na wymianie wykładziny podłogowej dywanowej na wykładzinę podłogową PCV heterogeniczną oraz malowaniu pomieszczeń biurowych w zakresie szczegółowo określonym w Przedmiarze robót - stanowiącym załącznik Nr 2B do SIWZ. Zamawiający wymaga zabezpieczenia terenu prowadzenia remontu, w tym zabezpieczenia pomieszczeń nie remontowanych przed przedostawaniem się zanieczyszczeń, zabezpieczenia istniejących elementów wykończenia, instalacji i wyposażenia przed uszkodzeniami, zabezpieczeniu odpowiednich warunków BHP, utrzymaniu stałej czystości, utylizację i składowanie odpadów, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz naprawy ewentualnych uszkodzeń. Zabezpieczenie miejsca robót w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne przemieszczania się pracowników Zamawiającego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.44.21.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- 4WOG-1200.2712.104.2024 Roboty budowlane: Naprawa systemu wentylacji w budynku nr 6 Bytom.
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
więcej: Kładzenie i wykładanie podłóg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.