Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Katowice: Usługa w zakresie demontażu, przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu
Numer ogłoszenia: 179463 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 132355 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie demontażu, przeniesienia sprzętu specjalistycznego z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie demontażu sprzętu specjalistycznego, jego przeniesienia z Katowic do Chorzowa oraz ponownego montażu, przyłączenia i uruchomienia, której szczegółowy opis zawiera załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności demontaż, pakowanie i przygotowanie sprzętu do transportu wraz z jego zabezpieczeniem na czas transportu oraz jego transport z następujących miejsc: 1) w zakresie części A, B oraz D: Uniwersytet Śląski, Budynek Rektoratu, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, 2) w zakresie części C: Uniwersytet Śląski, Budynek Rektoratu, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice oraz Instytut Fizyki, ul. Uniwersytecka 4, zwanych dalej dotychczasową lokalizacją, a także dostawę, rozładunek, wniesienie sprzętu oraz jego montaż, przyłączenie i uruchomienie w pomieszczeniach Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych w Chorzowie, ul. 75 Pułku Piechoty 1 (dalej: miejsca docelowe) a także inne czynności w zakresie danej części, opisane w załączniku nr 2. Szczegółowy wykaz pomieszczeń oraz sprzętu, który zostanie przeniesiony w ramach niniejszej usługi znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Montaż, przyłączenie i uruchomienie sprzętu polegać będzie na dokonaniu wszelkich czynności niezbędnych do funkcjonowania sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem tak, aby sprzęt zachował wszelkie cechy i właściwości umożliwiające jego pracę w nowym miejscu bez zmiany, w tym pogorszenia jego funkcjonalności. Jeżeli, w zakresie części B postępowania, pomimo dołożenia przez Wykonawcę należytej staranności przy realizacji usługi, nastąpi uszkodzenie sprzętu powodujące zmniejszenie jego przydatności w stosunku do stanu z chwili podpisania protokołu przekazania sprzętu lub utratę tej przydatności, Zamawiający z udziałem Wykonawcy dokona oceny wykonania usługi, z której sporządzony zostanie protokół. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że zmniejszenie lub utrata przydatności sprzętu w stosunku do jego stanu z chwili podpisania protokołu przekazania sprzętu wynika ze stanu technicznego sprzętu, jego wieku i/lub braku części zamiennych, a nie ze sposobu wykonania usługi, Wykonawca nie ponosi z tego tytułu odpowiedzialności. 5. Zamawiający wymaga, aby w zakresie części A, C oraz D demontaż, ponowny montaż, przyłączenie oraz uruchomienie sprzętu zostały przeprowadzone przez oficjalnego partnera producenta sprzętu. 6. Wymagany termin i sposób realizacji zamówienia w zakresie części A, B, C oraz D: umowa zostanie zawarta na czas nie dłuższy niż 4 miesiące od daty jej zawarcia w zakresie danej części, przy czym maksymalny czas wykonania danej usługi wynosi: 1) W zakresie części A: 6 tygodni od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 2) W zakresie części B: 4 miesiące od daty zawarcia umowy, 3) W zakresie części C oraz D: 1 tydzień od daty powiadomienia Wykonawcy o gotowości Zamawiającego, 7. Podstawą przystąpienia do realizacji przedmiotu umowy w zakresie danej części jest protokół przekazania sprzętu podpisany przez przedstawiciela Wykonawcy oraz użytkownika. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji, nie krótszej niż 3 obejmującej: w zakresie części: C, D wykonany montaż oraz uruchomienie sprzętu, w zakresie części A: nowo założone części przy ponownym montażu sprzętu. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru. 9. Zamawiający, w celu ułatwienia przygotowania oferty przetargowej, umożliwia Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczenia, w którym obecnie znajduje się sprzęt oraz gdzie zostanie zamontowany po przewiezieniu. Pomieszczenie będzie udostępniane w dni robocze w godzinach 9:00-14:00, na wniosek Wykonawcy złożony do Zamawiającego w formie pisemnej bądź faksem na adres określony w rozdziale VII ust. 11 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wyznaczy termin, w jakim będzie możliwe dokonanie wizji oraz powiadomi o tym Wykonawcę. 10. Wykonawca, realizując przedmiotowe zamówienie zobowiązany będzie do: 1) oględzin sprzętu przed demontażem, potwierdzonych wpisaniem do protokołu przekazania sprzętu informacji o stanie technicznym sprzętu w chwili oględzin, podpisanego przez użytkownika i Wykonawcę, 2) przygotowania sprzętu do demontażu i jego zdemontowania, 3) przygotowania zdemontowanego sprzętu do wyniesienia z zajmowanych pomieszczeń, w szczególności jego zabezpieczenia przed uszkodzeniem, 4) transportu sprzętu z dotychczasowej lokalizacji w miejsce docelowe pod stałym nadzorem przedstawiciela Wykonawcy, 5) montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz uruchomienia sprzętu w miejscu docelowym, 6) podjęcia innych, niezbędnych czynności wymaganych do prawidłowego uruchomienia sprzętu, w tym: czyszczenia elementów sprzętu, kalibracji, 7) zapewnienia części niezbędnych do przeprowadzenia ponownego montażu, podłączenia sprzętu do niezbędnych mediów oraz jego uruchomienia, w szczególności: kabli, przewodów wodnych, złączek, zaworów. 8) sprawdzenia poprawności działania sprzętu po dokonanym jego montażu, podłączeniu oraz uruchomieniu, 9) wykonywania przedmiotu umowy w taki sposób, aby sprzęt nie uległ uszkodzeniu, zniszczeniu, utracie lub zdekompletowaniu, 10) uporządkowania dotychczasowej lokalizacji oraz miejsca docelowego. 11. Wykonawca, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: 1) zawarcia polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej z tytułu prowadzonej działalności z zakresem ubezpieczenia zgodnym z przedmiotem zamówienia na okres realizacji umowy, o którym mowa w ust. 6 na sumę gwarancyjną co najmniej 2.000.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 2) ubezpieczenia sprzętu na czas jego transportu z jego dotychczasowego miejsca lokalizacji w miejsce nowej lokalizacji na rzecz Zamawiającego na zasadach ubezpieczenia ładunku w transporcie krajowym w pełnym zakresie, tj. z ryzykiem kradzieży i rabunku wraz z rozszerzeniem o ryzyko załadunku i rozładunku na kwotę co najmniej 2.000.000,00 PLN. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, wystarczającym będzie jedna polisa, o której mowa w pkt 1) i jedna polisa o której mowa w pkt 2). Zamawiający nie wymaga osobnej polisy dla każdej części postępowania osobno..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Część B: Demontaż, przeniesienie oraz montaż sprzętu specjalistycznego zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ WIŚNIEWSKI COMEF APARATURA NAUKOWO-BADAWCZA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ WIŚNIEWSKI COMEF APARATURA NAUKOWO-BADAWCZA
- Andrzej Wiśniewski, COMEF Aparatura Naukowo-Badawcza, ul. Gdańska 2, 40-710 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77143,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 159220,70
Oferta z najniższą ceną: 159220,70 / Oferta z najwyższą ceną: 159220,70
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Przeprowadzenie kursu z podstaw fotografii w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości" w Zespole Szkół Poligraficzno - Mechanicznych im. Armii Krajowej w Katowicach
- Przeprowadzenie szkolenia z obsługi ploterów tnących dla nauczycieli w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- DOSTAWA LEKÓW 17
- Wykonanie etażowej instalacji C.O. w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach II/2025
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.