eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawy urządzeń informatycznychdrukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-082/2011

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Warszawa: Dostawy urządzeń informatycznych: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-082/2011
Numer ogłoszenia: 179539 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127677 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warszawski Uniwersytet Medyczny, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5720366, faks 022 5720377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy urządzeń informatycznych: drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych w podziale na pakiety. Znak sprawy AEZ/S-082/2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy: urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki do etykiet, drukarki atramentowej, skanera, zestawu komputera stacjonarnego i komputerów przenośnych (Pakiety 1, 4-11) oraz dostawy wraz z instalacją i szkoleniem w zakresie obsługi (Pakiety 2, 3) w podziale na pakiety dla Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały określone w Formularzach wymaganych warunków technicznych, o których mowa w części II SIWZ. W celu ułatwienia Wykonawcom przygotowanie oferty, Zamawiający poniżej wskazał na przykładowe produkty spełniające stawiane wymagania, opisane w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1 - 2.11): Pakiet 1: Panasonic MB 300; Pakiet 2: Canon 2520; Pakiet 3: Canon 2520; Pakiet 4: OKI MC561DN; Pakiet 5: Dymo LaberWriter 450; Pakiet 6: HP h470; Pakiet 7: Pentax DS Mobile 600; Pakiet 8: Fujitsu siemens T900; Pakiet 9: Toshiba Portege-R700; Pakiet 10:Apple MacBook 11,6; Pakiet 11:Dell Inspiron All In One Jednocześnie Zamawiający informuje, że wypełniając ustawowy obowiązek, dopuszcza składanie ofert na równoważne produkty pod warunkiem, że będą one spełniać minimalne wymagania techniczne określone w ww. załącznikach. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą: dostawy przedmiotu zamówienia do: Pakiet 1, 4-11: Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa Pakiet 2: Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM, ul. Nowogrodzka 59; 02-006 Warszawa Pakiet 3: 1 szt.: Katedry i Zakładu Farmakologii Doświadczalnej i Klinicznej WUM, Krakowskie Przedmieście 26/28; 00-927 Warszawa 1 szt.: Kliniki Kardiologii Wieku Dziecięcego i Pediatrii Ogólnej WUM, ul. Marszałkowska 24; 00-576 Warszawa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 8   

Nazwa: Pakiet 8 - Dostawa komputera przenośnego (laptopa)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JMS Serwis Sp. z o.o., ul. Podwale 75, 50-449 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9490,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8019,60

  • Oferta z najniższą ceną: 8019,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8019,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.