Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Wieliczka: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce - Etap II
Numer ogłoszenia: 17964 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o. , ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkrozwoju.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce - Etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją drugiego etapu inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Szczegółowy opis przedmiotu, nad którym prowadzony będzie nadzór zawiera projekt budowlany, wykonawczy oraz inwentaryzacja robót z etapu I, stanowiące załącznik H do SIWZ. Nadzór będzie pełniony w branżach a. konstrukcyjno-budowlanej, b. drogowej, c. instalacyjnej (tzw. sanitarnej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d. instalacyjnej (tzw. elektrycznej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e. telekomunikacyjnej oraz pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru poszczególnych branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1) posiadanie dokładnej znajomości Dokumentacji Projektowej, Umowy o roboty budowlane, Inwentaryzacji powykonawczej I etapu oraz zapoznawanie się na bieżąco w czasie realizacji Inwestycji z projektami zamiennymi i przedstawienie opinii o kompletności i stopniu skoordynowania między branżami tych projektów, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę Inwestycji, 3) zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania Terenu Budowy, 4) uzgodnienie z Wykonawcą Inwestycji procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas prowadzenia procesu inwestycji, 5) kontrola obiegu dokumentacji technicznej i dokumentacji budowy, 6) sprawowanie kontroli nad prawidłowym wykonywaniem robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z Umową o roboty budowlane, Dokumentacją Projektową wraz z ewentualnymi projektami zamiennymi, warunkami pozwoleń na budowę i zgłoszeń oraz przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, 7) weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy Inwestycji wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich koniecznych dla nich prób i testów, 8) wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą Inwestycji, dokumentacji projektowej i STWIORB, 10) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót, 11) przeprowadzenie kontroli Wykonawcy Inwestycji w celu sprawdzenia czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny Wykonawcy posiada ważna legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczy w badaniach prowadzonych w Laboratorium przez Wykonawcę w czasie trwania budowy, 12) uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych w czasie tych kontroli, 13) udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją lub rękojmią, 14) potwierdzenie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń, narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i STWiORB, przepisach bhp i p.poż., 15) wydawanie poleceń Wykonawcy Inwestycji do realizacji robót lub podjęcia niezbędnych kroków, koniecznych aby uniknąć luz zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii, mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub majątku i powiadomienie o tym Zamawiającego, 16) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń wykonywanych w związku z realizowana inwestycją 17) przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy Inwestuycji w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, sporządzanie protokołu konieczności na zamówienia dodatkowe, 18) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowo gromadzenia atestów na materiały, orzeczeń o jakości materiałów, protokołów sprawdzenia instalacji itp. innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 19) sporządzanie listy ewentualnych usterek i wyznaczanie czasu niezbędnego do ich usunięcia, 20) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi, 21) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, sporządzonego przez Wykonawcę Inwestycji oraz przedłożenie go Zamawiającemu, 22) dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy Inwestycji potwierdzenia zakończenia robót, 23) przygotowanie opinii technicznej z realizowanego zadania inwestycyjnego, udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym Administratorom Sieci na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji, 24) pomoc przy rozliczeniu umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 25) uczestnictwo w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Inwestycji do Zamawiającego w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, 26) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych urządzeń, wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, egzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji i jego podwykonawców przedstawienia dowodów dopuszczenia wyrobów i urządzeń technicznych do stosowania w budownictwie, 27) wydawanie Kierownikowi Budowy lub Kierownikom Robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 28) żądanie od Kierownika Budowy lub Kierownika Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 29) potwierdzanie Zamawiającemu stanu zaawansowania robót, zakończenia etapów robót, stanowiących przedmiot odbioru i ich gotowości do odbioru, 30) dokonywanie w imieniu Zamawiającego częściowych i końcowych odbiorów Inwestycji, na zasadach przewidzianych w Umowie o roboty budowlane, oraz zgodnie z wymaganiami technicznymi i normami technicznymi, 31) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytku, 32) potwierdzenie obmiaru robót co do ilości i jakości wykonanych robót, 33) kontrola rzeczowego zaawansowania robót pod kątem zgodności z Harmonogramem Terminowo - Rzeczowo - Finansowym Inwestycji, określonym w Umowie o roboty budowlane i wszelkich okoliczności, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 34) udział w naradach koordynacyjnych, odbywających zgodnie z Umową o roboty budowlane, 35) uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu, 36) składanie na żądanie Zamawiającego okresowych sprawozdań pisemnych dotyczących przebiegu robót wraz z dołączoną w razie potrzeby dokumentacją fotograficzną, 37) informowanie o konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i rozwiązań zamiennych, 38) przedstawianie Zamawiającemu propozycji wykonania robót zamiennych lub rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji Projektowej, mających na celu usprawnienie realizacji inwestycji i obniżenia kosztów, jednakże bez zmniejszenia wartości technicznej, użytkowej i estetycznej inwestycji, 39) opiniowanie konieczności wykonywania robót zamiennych lub rozwiązań zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, 40) opiniowanie projektów aneksów do Umowy o roboty budowlane, 41) sporządzenie w porozumieniu z Wykonawcą Inwestycji wzorów protokołów odbioru robót, 42) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Inwestycji, w szczególności o wszelkich przypadkach naruszania przez Wykonawcę Inwestycji postanowień Umowy o roboty budowlane, 43) bieżąca aktualizacja Dokumentacji Projektowej celem uwzględnienia w Dokumentacji Projektowej wszelkich zmian, naniesionych w toku wykonywania Inwestycji, w szczególności dokonanych przez Wykonawcę, Wykonawcę Inwestycji i osoby wykonujące nadzór autorski, oraz udostępnienia aktualnej Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu na każdorazowe żądanie Zamawiającego, 44) przekazanie Zamawiającemu - po Wykonaniu Inwestycji - na podstawie pisemnego protokołu przekazania - kompletu aktualnej Dokumentacji Projektowej z uwzględnieniem wszelkich zmian, naniesionych w toku wykonywania Inwestycji, w szczególności dokonanych przez Wykonawcę, Wykonawcę Inwestycji i osoby wykonujące nadzór autorski, oraz wszelkiej innej otrzymanej od Zamawiającego lub Wykonawcy Inwestycji dokumentacji, 45) wykonywanie wszelkich zadań przewidzianych przez przepisy prawa budowlanego dla nadzoru inwestorskiego, nie wymienionych powyżej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego udzielać będzie konsultacji Zamawiającemu podczas Procedury Wyboru Wykonawcy Inwestycji. Wykonawca w szczególności: 1) uczestniczyć będzie w procesie oceny ofert, pomagając Zamawiającemu w szczególności przy ocenie: a) wymaganego potencjału osobowego, b) oceny przedstawionych rozwiązań równoważnych, c) prawidłowości wypełnienia Harmonogramu Terminowo-Rzeczowo-Finansowego. 2) Świadczyć będzie pomoc Zamawiającemu, podczas ewentualnych postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć Zamawiającego co do wyboru Wykonawcy Inwestycji lub innych elementów Procedury Wyboru Wykonawcy Inwestycji. Wykonawca działać będzie jako przedstawiciel Zamawiającego wobec autorów dokumentacji projektowej. Wykonawca będzie w szczególności: 1) uczestniczył z głosem doradczym w procesie zawierania umów z osobami wykonującymi nadzór autorski, 2) wzywał na teren budowy autorów dokumentacji projektowej w stosownych branżach, celem wykonywania nadzoru autorskiego w przypadku: a) konieczności wyjaśnienia wątpliwości odnośnie dokumentacji projektowej, b) konieczności stwierdzania zgodności robót budowlanych z dokumentacją projektową, c) konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych na wniosek Zamawiającego, 3) wzywał autorów dokumentacji projektowej do usunięcia dostrzeżonych w przedmiotowej dokumentacji usterek w oparciu o uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi, 4) współpracował z osobami wykonującymi nadzór autorski, 5) monitorował wszelkie zmiany wprowadzone w dokumentacji projektowej, 6) potwierdzał długość pobytu osób pełniących nadzór autorski na terenie budowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.99.99 - 71.52.99.99 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie pełnili usługę polegającą na sprawowaniu nadzoru wielobranżowego nad co najmniej 2 budowami obiektów dwukondygnacyjnych o powierzchni nie mniejszej niż 5000 m2. Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do wystawienia protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują po 1 osobie posiadającej uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie branż: a. Konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b. Instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, c. Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, d. Drogowej, e. Telekomunikacyjnej i posiadają minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w zakresie ww. branż.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy. 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w przypadku: a. konieczności zmiany osób prowadzących nadzór, b. zmiany wynagrodzenia ze względu na zmianę stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkrozwoju.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2012 godzina 08:45, miejsce: ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, pok. nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Gminy Wieliczka w roku 2025
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2025 roku
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Kredyt inwestycyjny długoterminowy.
- "Pomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu".
- nadzór nad wdrażaniem projektu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.