To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-28
Wieliczka: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce - Etap II
Numer ogłoszenia: 58782 - 2012; data zamieszczenia: 28.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17964 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Park Rozwoju Sp. z o.o., ul. Dembowskiego 2, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 12 289 19 24, faks 12 289 19 24.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce - Etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie nad realizacją drugiego etapu inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkół Zawodowych i Zespołu Szkół im. Brata Alojzego Kosiby w Wieliczce. Szczegółowy opis przedmiotu, nad którym prowadzony będzie nadzór zawiera projekt budowlany, wykonawczy oraz inwentaryzacja robót z etapu I, stanowiące załącznik H do SIWZ. Nadzór będzie pełniony w branżach a. konstrukcyjno-budowlanej, b. drogowej, c. instalacyjnej (tzw. sanitarnej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, d. instalacyjnej (tzw. elektrycznej) w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, e. telekomunikacyjnej oraz pełnienie funkcji koordynatora inspektorów nadzoru poszczególnych branż w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1) posiadanie dokładnej znajomości Dokumentacji Projektowej, Umowy o roboty budowlane, Inwentaryzacji powykonawczej I etapu oraz zapoznawanie się na bieżąco w czasie realizacji Inwestycji z projektami zamiennymi i przedstawienie opinii o kompletności i stopniu skoordynowania między branżami tych projektów, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący nieuzasadnionej przerwy w realizacji robót przez Wykonawcę Inwestycji, 3) zorganizowanie i prowadzenie procesu przekazania Terenu Budowy, 4) uzgodnienie z Wykonawcą Inwestycji procedur (wzory druków i obieg dokumentów) jakie będą obowiązywać podczas prowadzenia procesu inwestycji, 5) kontrola obiegu dokumentacji technicznej i dokumentacji budowy, 6) sprawowanie kontroli nad prawidłowym wykonywaniem robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z Umową o roboty budowlane, Dokumentacją Projektową wraz z ewentualnymi projektami zamiennymi, warunkami pozwoleń na budowę i zgłoszeń oraz przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej, 7) weryfikowanie i zatwierdzanie Wykonawcy Inwestycji wszelkich źródeł pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich koniecznych dla nich prób i testów, 8) wnioskowanie o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz, 9) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno-bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu, urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą Inwestycji, dokumentacji projektowej i STWIORB, 10) kontrola sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowanie miejsc składowania po zakończeniu robót, 11) przeprowadzenie kontroli Wykonawcy Inwestycji w celu sprawdzenia czy stosowane urządzenia pomiarowe i sprzęt laboratoryjny Wykonawcy posiada ważna legalizację, zostały prawidłowo wykalibrowane i odpowiadają wymogom norm określających procedurę badań, uczestniczy w badaniach prowadzonych w Laboratorium przez Wykonawcę w czasie trwania budowy, 12) uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez Zamawiającego, Inspektora Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzenie realizacji ustaleń i decyzji podjętych w czasie tych kontroli, 13) udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją lub rękojmią, 14) potwierdzenie dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń, narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w umowie, dokumentacji projektowej i STWiORB, przepisach bhp i p.poż., 15) wydawanie poleceń Wykonawcy Inwestycji do realizacji robót lub podjęcia niezbędnych kroków, koniecznych aby uniknąć luz zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii, mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub majątku i powiadomienie o tym Zamawiającego, 16) uczestniczenie przy przeprowadzaniu wszelkich prób, pomiarów i sprawdzeń wykonywanych w związku z realizowana inwestycją 17) przyjmowanie, opiniowanie wniosków Wykonawcy Inwestuycji w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania zamówień dodatkowych, sporządzanie protokołu konieczności na zamówienia dodatkowe, 18) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowo gromadzenia atestów na materiały, orzeczeń o jakości materiałów, protokołów sprawdzenia instalacji itp. innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 19) sporządzanie listy ewentualnych usterek i wyznaczanie czasu niezbędnego do ich usunięcia, 20) skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu 2 kompletów dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi, 21) sprawdzenie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego, sporządzonego przez Wykonawcę Inwestycji oraz przedłożenie go Zamawiającemu, 22) dokonanie wraz z Zamawiającym odbioru usunięcia usterek, sporządzenie raportu usunięcia usterek, przedstawienie Zamawiającemu i Wykonawcy Inwestycji potwierdzenia zakończenia robót, 23) przygotowanie opinii technicznej z realizowanego zadania inwestycyjnego, udział w przekazaniu wykonanych robót wraz z wymaganą dokumentacją poszczególnym Administratorom Sieci na warunkach określonych przez nich w trakcie uzgadniania dokumentacji, 24) pomoc przy rozliczeniu umowy w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, 25) uczestnictwo w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Inwestycji do Zamawiającego w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, 26) sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych urządzeń, wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, egzekwowanie od Wykonawcy Inwestycji i jego podwykonawców przedstawienia dowodów dopuszczenia wyrobów i urządzeń technicznych do stosowania w budownictwie, 27) wydawanie Kierownikowi Budowy lub Kierownikom Robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, 28) żądanie od Kierownika Budowy lub Kierownika Robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 29) potwierdzanie Zamawiającemu stanu zaawansowania robót, zakończenia etapów robót, stanowiących przedmiot odbioru i ich gotowości do odbioru, 30) dokonywanie w imieniu Zamawiającego częściowych i końcowych odbiorów Inwestycji, na zasadach przewidzianych w Umowie o roboty budowlane, oraz zgodnie z wymaganiami technicznymi i normami technicznymi, 31) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywania ich do użytku, 32) potwierdzenie obmiaru robót co do ilości i jakości wykonanych robót, 33) kontrola rzeczowego zaawansowania robót pod kątem zgodności z Harmonogramem Terminowo - Rzeczowo - Finansowym Inwestycji, określonym w Umowie o roboty budowlane i wszelkich okoliczności, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu wykonania robót, 34) udział w naradach koordynacyjnych, odbywających zgodnie z Umową o roboty budowlane, 35) uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu dokumentacji powykonawczej Zamawiającemu, 36) składanie na żądanie Zamawiającego okresowych sprawozdań pisemnych dotyczących przebiegu robót wraz z dołączoną w razie potrzeby dokumentacją fotograficzną, 37) informowanie o konieczności wykonania robót zamiennych, dodatkowych i rozwiązań zamiennych, 38) przedstawianie Zamawiającemu propozycji wykonania robót zamiennych lub rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w Dokumentacji Projektowej, mających na celu usprawnienie realizacji inwestycji i obniżenia kosztów, jednakże bez zmniejszenia wartości technicznej, użytkowej i estetycznej inwestycji, 39) opiniowanie konieczności wykonywania robót zamiennych lub rozwiązań zamiennych przedstawionych przez Wykonawcę Inwestycji w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, 40) opiniowanie projektów aneksów do Umowy o roboty budowlane, 41) sporządzenie w porozumieniu z Wykonawcą Inwestycji wzorów protokołów odbioru robót, 42) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na prawidłową i terminową realizację Inwestycji, w szczególności o wszelkich przypadkach naruszania przez Wykonawcę Inwestycji postanowień Umowy o roboty budowlane, 43) bieżąca aktualizacja Dokumentacji Projektowej celem uwzględnienia w Dokumentacji Projektowej wszelkich zmian, naniesionych w toku wykonywania Inwestycji, w szczególności dokonanych przez Wykonawcę, Wykonawcę Inwestycji i osoby wykonujące nadzór autorski, oraz udostępnienia aktualnej Dokumentacji Projektowej Zamawiającemu na każdorazowe żądanie Zamawiającego, 44) przekazanie Zamawiającemu - po Wykonaniu Inwestycji - na podstawie pisemnego protokołu przekazania - kompletu aktualnej Dokumentacji Projektowej z uwzględnieniem wszelkich zmian, naniesionych w toku wykonywania Inwestycji, w szczególności dokonanych przez Wykonawcę, Wykonawcę Inwestycji i osoby wykonujące nadzór autorski, oraz wszelkiej innej otrzymanej od Zamawiającego lub Wykonawcy Inwestycji dokumentacji, 45) wykonywanie wszelkich zadań przewidzianych przez przepisy prawa budowlanego dla nadzoru inwestorskiego, nie wymienionych powyżej. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie wyznaczonym przez Zamawiającego udzielać będzie konsultacji Zamawiającemu podczas Procedury Wyboru Wykonawcy Inwestycji. Wykonawca w szczególności: 1) uczestniczyć będzie w procesie oceny ofert, pomagając Zamawiającemu w szczególności przy ocenie: a) wymaganego potencjału osobowego, b) oceny przedstawionych rozwiązań równoważnych, c) prawidłowości wypełnienia Harmonogramu Terminowo-Rzeczowo-Finansowego. 2) Świadczyć będzie pomoc Zamawiającemu, podczas ewentualnych postępowań odwoławczych od rozstrzygnięć Zamawiającego co do wyboru Wykonawcy Inwestycji lub innych elementów Procedury Wyboru Wykonawcy Inwestycji. Wykonawca działać będzie jako przedstawiciel Zamawiającego wobec autorów dokumentacji projektowej. Wykonawca będzie w szczególności: 1) uczestniczył z głosem doradczym w procesie zawierania umów z osobami wykonującymi nadzór autorski, 2) wzywał na teren budowy autorów dokumentacji projektowej w stosownych branżach, celem wykonywania nadzoru autorskiego w przypadku: a) konieczności wyjaśnienia wątpliwości odnośnie dokumentacji projektowej, b) konieczności stwierdzania zgodności robót budowlanych z dokumentacją projektową, c) konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych na wniosek Zamawiającego, 3) wzywał autorów dokumentacji projektowej do usunięcia dostrzeżonych w przedmiotowej dokumentacji usterek w oparciu o uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi, 4) współpracował z osobami wykonującymi nadzór autorski, 5) monitorował wszelkie zmiany wprowadzone w dokumentacji projektowej, 6) potwierdzał długość pobytu osób pełniących nadzór autorski na terenie budowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.99.99 - 71.52.99.99 71.53.00.00 - Doradcze usługi budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GP INWESTIM Sp. z o.o., Siercza 386, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 243902,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 146370,00
Oferta z najniższą ceną: 76745,00 / Oferta z najwyższą ceną: 441570,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2025 roku
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń magazynowych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- "Dostawa drewna: część II - impregnowana tarcica i drewno kantowe, podkłady wąskotorowe"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- "Wykonanie otworu wentylacyjnego z podłużni Grubenthal na poz. IV do poprzeczni Lilienbach na poz. III w Kopalni Soli "Wieliczka"".
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Kredyt inwestycyjny długoterminowy.
- "Pomoc techniczna - Wsparcie instytucjonalne dla Spółki" realizowany w ramach Projektu "Oczyszczanie ścieków na Podhalu".
- nadzór nad wdrażaniem projektu.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.