To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Legionowo: Usługa - organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Numer ogłoszenia: 179762 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 23613 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie, Aleja 3 Maja 28, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 774 08 66, faks 22 774 08 66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa - organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie w ramach projektu Złap swój sukces! współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu realizowanego przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Legionowie pt. Złap swój sukces! w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.Zamówienie będzie realizowane w formie usług w 8 (ośmiu) wymienionych poniżej zakresach tematycznych, z których każdy stanowi odrębne zadanie według wymogów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres 1 - Ogrodnik terenów zielonych - dla max. 5 osób. Zakres 2 - Opiekun osoby starszej - dla max. 6 osób. Zakres 3 - Kucharz małej gastronomii - dla max. 13 osób. Zakres 4 - Fryzjer - dla max. 7 osób. Zakres 5 - Stylizacja paznokci - dla max. 5 osób. Zakres 6 - Pracownik administracyjno-biurowy - dla max. 13 osób. Zakres 7 - Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - dla max. 8 osób. Zakres 8 - Pracownik ochrony fizycznej osób i mienia I stopnia - dla max. 5 osób. 3.Miejsce odbywania kursu: miasto Legionowo, powiat legionowski, woj. mazowieckie. W przypadku zajęć odbywających się poza terenem miasta Legionowo, powiat legionowski, woj. mazowieckie Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia codziennego bezpośredniego dowozu z Legionowa do miejsca szkolenia i z powrotem. Koszt ewentualnego dowozu ponosi Wykonawca. 4.Oferent powinien posiadać zgodę na realizacje kursów w danym zakresie, a program i czas trwania kursu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu odbycia zajęć praktycznych zgodnych z kierunkiem realizowanego kursu. 6.Zajęcia zostaną przeprowadzone w pomieszczeniach z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką, dostosowanych do prowadzenia zajęć szkoleniowych oraz zapewnionym zapleczem sanitarnym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP w tym zakresie. Pomieszczenie do prowadzenia zajęć szkoleniowych powinny być dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, powinno być wyposażona w sprzęt dydaktyczny, niezbędny do prowadzenia zajęć. 7.Zajęcia mają być prowadzone w formie wykładów, ćwiczeń i warsztatów. Na zajęciach należy wykorzystać materiały dydaktyczne typu podręczniki lub skrypty tematyczne, foliogramy lub prezentacje multimedialne, oprogramowanie komputerowe dotyczące zakresu szkolenia oraz sprzęt i narzędzia niezbędne do zajęć praktycznych. 8.Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia zajęć w formie kształcenia na odległość. 9.Wykonawca zobowiązuje się zapewnić profesjonalną kadrę gwarantującą prawidłową organizację i przeprowadzenie kursu. 10.Wykonawca przeprowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa badania lekarskie w celu uzyskania przez poszczególnych uczestników kursu orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do odbycia kursu, a także - jeżeli specyfika kursu tego wymaga - badania sanitarno-epidemiologiczne. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań lekarskich. UWAGA: W przypadku kursu Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej -Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia dla uczestników kursu badania sanitarno - epidemiologiczne obowiązkowo. Wykonawca pokrywa koszty przeprowadzenia wymaganych badań. 11.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu osprzęt i odzież ochronną, jeżeli konieczność taka wynika z obowiązujących przepisów bhp. 12.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom kursu bezpiecznych i higienicznych warunków w trakcie realizacji kursu. 13.Wszelkie stosowane w trakcie zajęć praktycznych materiały, preparaty używane przez uczestników kursu muszą posiadać stosowne atesty dopuszczające je do obrotu na terenie Polski. 14.Wykonawca ubezpieczy uczestników na czas trwania szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). 15.Każdy kurs powinien zakończyć się oceną nabytych umiejętności lub jeżeli istnieją takie wymogi egzaminem. Wykonawca sporządzi protokół z oceny nabytych umiejętności lub egzaminu kończącego kurs. 16.Wykonawca wyda uczestnikom kursu zaświadczenia ukończenia kursu, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31, poz. 216). 17.Każdy z uczestników musi otrzymać, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu nie podlegające zwrotowi niezbędne materiały dydaktyczne na własność: podręcznik lub skrypt tematyczny notatnik i długopis. Jeden komplet materiałów Wykonawca przekaże Zamawiającemu do celów dokumentacyjnych. 18.Kurs powinien mieć opiekuna wskazanego przez Wykonawcę, czyli osobę odpowiedzialną za organizację szkolenia, wskazaną do kontaktu z uczestnikami szkolenia oraz Zamawiającym. 19.Przed przystąpieniem do realizacji kursu/kursów Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy program zajęć do akceptacji. 20.Kurs/kursy powinien być realizowany w dni robocze powszednie od poniedziałku do piątku, z pominięciem sobót, niedziel i świąt, w oparciu o plan nauczania obejmujący co najmniej 25 godzin zegarowych na każdego uczestnika kursu w tygodniu. UWAGA: Szczegółowe harmonogramy zajęć Zamawiający ustali w porozumieniu z Wykonawcą po podpisaniu umowy. 21.Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia dydaktyczne liczące 45 minut oraz przerwę, licząca 15 minut; długość przerwy może być ustalana w sposób elastyczny. 22.Zajęcia powinny być zorganizowane w godzinach 8.00 - 18.00 i nie powinny przekraczać 8 godzin zegarowych w ciągu jednego dnia szkolenia włącznie z ewentualnym dowozu z Legionowa do miejsca szkolenia i z powrotem w przypadku zajęć odbywających się poza terenem miasta Legionowo, powiat legionowski, woj. mazowieckie. 23.Wykonawca zapewni uczestnikom kursu/kursów catering w dniach zajęć teoretycznych i praktycznych w ilości odpowiadającej ilości osób biorących udziału w kursie. Catering obejmuje jeden gorący posiłek tj: zupę, drugie danie i napój oraz kawę, herbatę, zimne napoje i ciasteczka - dostępne w trakcie przerw. Dostawa posiłków powinna się odbywać przy zachowaniu podstawowych norm sanitarnych i BHP. Posiłki zapewnione przez Wykonawcę powinny być świeże, zdrowe, sycące. 24.Wykonawca w ramach usługi zobowiązany jest ponadto do: 1)informowania przed każdymi zajęciami uczestników o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 2)niezwłocznego informowania Zamawiającego o nieobecności któregokolwiek uczestnika, przerwaniu lub rezygnacji przez uczestnika z kursu oraz innych sytuacjach mających wpływ na prawidłowy przebieg kursu i realizację umowy, 3)przygotowania i wydania uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczeń informujących o uczestnictwie w kursie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, oznakowanych zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowywania projektów w ramach POKL 2007-2013. Treść zaświadczenia zostanie uzgodniona z Zamawiającym, 4)prowadzenia dokumentacji zajęć w tym przekazanych przez Zamawiającego: dziennika zajęć, list obecności uczestników kursu, list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu, listy potwierdzającej odbiór materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, list potwierdzającej odbiór zaświadczeń o ukończeniu kursu 5)przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej po przeprowadzonym kursie - wzór ankiety stanowi załącznik nr 10, 6)prowadzenia zajęć zgodnie z przepisami bhp w tym zakresie, 7)do promocji projektu poprzez oznaczenie miejsc zajęć, środków i materiałów dydaktycznych oraz wszelkich opracowanych na potrzebę prawidłowej realizacji zadania materiałów logo Unii Europejskiej - Europejski Fundusz Społeczny, logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności oraz logo Ośrodka Pomocy Społecznej w Legionowie jako realizatora projektu zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i zachowaniem warunków określonych we wzorze umowy. 25.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby uczestników poszczególnych kursów wyłącznie z powodu zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć lub w przypadku uzasadnionej rezygnacji uczestnika i braku możliwości zastąpienia innym uczestnikiem. W takim wypadku, Wykonawcy będzie przysługiwać tylko wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób i nie będzie on zgłaszać z tego tytułu żadnych roszczeń do Zamawiającego. 26.Zamawiający dopuszcza możliwość - po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego i uzyskaniu jego zgody - zmiany osób przeprowadzających kurs. W takim przypadku Wykonawca powinien dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie przez te osoby warunków określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 27.Wykonawca zapewni możliwość wglądu przez Zamawiającego do prowadzonej w ramach zajęć dokumentacji oraz umożliwi Zamawiającemu wizytację zajęć (bez uzgodnienia z Wykonawcą terminu wizytacji) w tym wykonania dokumentacji fotograficznej na potrzeby dokumentacyjne projektu. 28.Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą nastąpi po ukończeniu kursu przez wszystkich wskazanych przez Zamawiającego uczestników, wypełnienia postanowień umowy i przekazania Zamawiającemu w ciągu 5 dni, licząc od dnia zakończenia szkolenia całej wymaganej dokumentacji w tym: - dziennika zajęć, - ankiet ewaluacyjnych uczestników kursu, - list obecności uczestników kursu, - list potwierdzających korzystanie uczestników kursu z cateringu, - listy potwierdzającej odbiór przez uczestników kursu materiałów dydaktycznych i pismienniczych, - kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem orzeczeń o których mowa w § 3 ust.10 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, - kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem sporządzonych ocen nabytych umiejętności lub w przypadku kursu kończącego się egzaminem protokołu egzaminacyjnego o któryc mowa w § 3 ust.15 SIWZ, - kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń o których mowa w § 3 ust.16 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór, - kopii, poświadczonych za zgodność z oryginałem zaświadczeń o których mowa w § 3 ust.24 pkt.3 SIWZ wraz z imienną listą potwierdzającą ich odbiór.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Złap swój sukces! współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Numer i nazwa Priorytetu: VII. Promocja integracji społecznej Numer i nazwa Działania: 7.2. Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej Numer i nazwa Poddziałania: 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Ogrodnik terenów zielonych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- WSI WARSZAWSKA, ul. Nocznickiego 29, 01-918 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9450,00
Oferta z najniższą ceną: 9450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44550,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Opiekun osoby starszej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12630,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9828,00
Oferta z najniższą ceną: 9828,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75732,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Kucharz małej gastronomii
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"INNOVO" INNOWACJE W BIZNESIE SP. Z O.O.
- INNOVO Innowacje w Biznesie Sp. z o.o., ul. 3-go Maja 13, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25695,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24375,00
Oferta z najniższą ceną: 24375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 238615,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Fryzjer
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14616,00
Oferta z najniższą ceną: 14616,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21113,40
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Stylizacja paznokci
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
O.K. OŚRODEK KURSÓW EDMUND KWIDZIŃSKI
- O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński, ul. Sobieskiego 217, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8940,00
Oferta z najniższą ceną: 8940,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46475,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Pracownik administracyjno-biurowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
WIELKOPOLSKA AKADEMIA NAUKI I ROZWOJU SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski, ul. Przełęcz 51, 60-115 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17160,00
Oferta z najniższą ceną: 16237,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195637,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sprzedawca z obsługa kasy fiskalnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRO EUROPA STANISŁAW FIJAŁKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRO EUROPA STANISŁAW FIJAŁKOWSKI
- Centrum Kształcenia Zawodowego i Języków Obcych PRO EUROPA Stanisław Fijałkowski, ul. Szeroka 7/11 lok. 17, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10568,00
Oferta z najniższą ceną: 10568,00 / Oferta z najwyższą ceną: 95200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych
- Wykonanie modernizacji trzech pomieszczeń łazienek w budynku mieszkalnym przy ul. POW 8 w Legionowie
- Zielona transformacja ul. marsz J. Piłsudskiego w Legionowie Etap I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej parku rekreacyjnego na terenie dz. nr ew.335/1 obr. 65 w Legionowie
- Zakup ambulansu typu B wraz z wyposażeniem
- Wykonanie dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy przejść dla pieszych w drogach powiatowych.
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.