Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII).
Numer ogłoszenia: 179861 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego , ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII), tj.: Zadanie nr 1:- Białystok, ul. Skłodowskiej 13 i 15A - remont instalacji elektrycznej Zadanie nr 2:- Białystok, ul. Barszczańska16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 3: - Białystok, ul. Bema 93m 69 i 89A m 46 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Żabia 14 m 26 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 5: - Białystok, ul. Mickiewicza 34 - malowanie dachu z naprawą obróbek blacharskich Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Storczykowa 5 - wykonanie stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych Zadanie nr 7:- Białystok, ul. Sienkiewicza 26 m 33 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32, ul. Lipowa 37 m 2, ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22 - wymiana stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ( szkice, rysunki i opis robót- dot. zad. 1,2,3,45,7 i 8 ), dokumentacją projektową ( dot. zad. Nr 6 -projekt wykonawczy , przedmiar ) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 8. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 3 4) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 4 5) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6, 7) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 7, 8) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 8, 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-0, 45.26.19.00-3, 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (zał. nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów: 1) wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp). Uwaga! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Treść pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonywane, w tym jakiego okresu dotyczy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokument określony w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 2, tj.: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 1, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone w rozdziale VI SIWZ pkt 2 ppkt 1, oświadczenie z art. 26 ust. 2d ustawy Pzp określonego w rozdziale VI SIWZ pkt 6 ppkt 4 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 3) na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - w przypadku gdy podmiot trzeci udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia, 4) na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy Pzp wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp albo informację o tym, że nie należy do tej grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ (przepis art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Pzp stosuje).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu, o których mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy następujących przypadkach: a) wystąpienia zamówień dodatkowych, których wykonanie wiąże się z koniecznością wydłużenia czasu realizacji zamówienia - warunki określono szczegółowo w § 5, b) działaniem siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar), c) wystąpienie szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, d) przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, 2) zmiany wysokości wynagrodzenia, którym mowa w § 4 ust. 1: a) poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia oraz robót zamiennych - warunki określono szczegółowo w § 6, b) w przypadku zmiany stawki VAT, 3) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 4) zamawiający może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 11 ust. 2, 5) wykonawca może dokonać zmiany swojego przedstawiciela wykazanych w § 11 ust. 1, 6) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 2, jest zgoda na jej dokonanie wyrażona przez obie strony oraz złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, pokój 111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1:- Białystok, ul. Skłodowskiej 13 i 15A - remont instalacji elektrycznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1:- Białystok, ul. Skłodowskiej 13 i 15A - remont instalacji elektrycznej 1. Opis przedmiotu zamówienia -zał. 1.1 2. Przedmiar robót (Br. elektryczna)- zał. 1.2 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Elektryczna)-zał. 1.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.11.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2:- Białystok, ul. Barszczańska16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 - wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2:- Białystok, ul. Barszczańska16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 - wymiana stolarki okiennej 1. Opis przedmiotu zamówienia- zał. 1.1 2. Szkic okna ul. Barszczańska 16 m 1- 2 szt i szkic okna ul. Klepacka 6 m 40 )-zał. 1.2 3. Przedmiary robót (br. budowlana ul. Barszczańska 16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 )- zał. 1.3 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana ul. Barszczańska 16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 ) - zał. 1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3:- Białystok, ul. Bema 93m 69 i 89A m 46 - wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3:- Białystok, ul. Bema 93m 69 i Bema 89A m 46 - wymiana stolarki okiennej 1. Opis przedmiotu zamówienia- zał. 1.1 2. Szkic okna ul. Bema 93 m 69 i szkic okna Bema 89A m 46 )- zał. 1.2 3. Przedmiary robót (br. budowlana ul. Bema 93 m 69 i ul. Bema 89A m 46 ) zał. 1.3 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana ul. Bema 93 m 69 i ul. Bema 89A m 46 )- zał. 1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4:- Białystok, ul. Żabia 14 m 26 - wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Żabia 14 m 26- wymiana stolarki okiennej 1. Opis przedmiotu zamówienia - zał.1.1 2. Szkic okna -zał.1.2 3. Przedmiar robót-zał.1.3 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana) -zał.1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5:- Białystok, ul. Mickiewicza 34 - malowanie dachu z naprawą obróbek blacharskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5:- Białystok, ul. Mickiewicza 34 - malowanie dachu z naprawą obróbek blacharskich 1. Opis przedmiotu zamówienia- zał.1.1 2. Przedmiar robót - zał.1.2 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana) - zał.1.3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.26.19.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Storczykowa 5- wykonanie stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Storczykowa 5- wykonanie stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych 1. Opis przedmiotu zamówienia- zał.1.1 2. Projekt wykonawczy na roboty budowlane polegające na budowie stalowej pochylni dla niepełnosprawnych wraz z utwardzeniem powierzchni gruntu -zał. 1.2 2. Przedmiar robót - zał.1.3 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana) - zał.1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7: - Białystok, ul. Sienkiewicza 26 m 33 - wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: - Białystok, ul. Sienkiewicza 26 m 33- wymiana stolarki okiennej 1. Opis przedmiotu zamówienia- zał. 1.1 2. szkic okna- zał.1.2 3. Przedmiar robót - zał.1.3 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana) - zał. 1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32, ul. Lipowa 37 m 2, ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22 - wymiana stolarki okiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32 , ul. Lipowa 37 m 2 , ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22 - wymiana stolarki okiennej 1. Opis przedmiotu zamówienia -zał. 1.1 2. szkic okien ( w budynkach jw.)- zał.1.2 3. Przedmiar robót -zał. 1.3 4. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (Br. Budowlana)- zał. 1.4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.00-5, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziałów działek w podziale na 5 części
- Modernizacja instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 1 w Białymstoku, ul. Strażacka 25
- Remont drogi powiatowej Nr 1448B na odcinku Podozierany - granica Gminy Michałowo (Gm. Gródek)
- Stała i kompleksowa obsługa prawna świadczona na rzecz Oddziału Terenowego KOWR w Białymstoku w latach 2025 - 2026
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności interpersonalnych dla pracowników Oddziału ZUS w Białymstoku
- Modernizacja i adaptacja instalacji wentylacyjnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zew. pochylni, montaż platform schodowych dla os. niepełnosprawnych, oznaczenie schodów FON, remont i malowanie pomieszczeń i klatki schodowej w szkole podst. im. Boh. Bukowskich w Buku.
- Modernizacja głównej siedziby Biblioteki przy ul. Długiej
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Dostosowanie budynku ZPO w Bobrownikach
- Roboty budowlane w UMWP: 1) Remont połaci dachowej od strony wschodniej budynku przy ul. Okopowej 21/27 w Gdańsku", 2) Modernizacja pomieszczeń parteru w budynku przy ul. Augustyńskiego 2 w Gdańsku
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.