To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Białystok: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII)..
Numer ogłoszenia: 208637 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179861 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7479457, faks 085 7479483.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII)...
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII), tj.: Zadanie nr 1:- Białystok, ul. Skłodowskiej 13 i 15A - remont instalacji elektrycznej Zadanie nr 2:- Białystok, ul. Barszczańska16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 3: - Białystok, ul. Bema 93m 69 i 89A m 46 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Żabia 14 m 26 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 5: - Białystok, ul. Mickiewicza 34 - malowanie dachu z naprawą obróbek blacharskich Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Storczykowa 5 - wykonanie stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych Zadanie nr 7:- Białystok, ul. Sienkiewicza 26 m 33 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32, ul. Lipowa 37 m 2, ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22 - wymiana stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ( szkice, rysunki i opis robót- dot. zad. 1,2,3,45,7 i 8 ), dokumentacją projektową ( dot. zad. Nr 6 -projekt wykonawczy , przedmiar ) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 8. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 3 4) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 4 5) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6, 7) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 7, 8) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 8, 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 8
Nazwa: Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32, ul. Lipowa 37 m 2, ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22- wymiana stolarki okiennej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBELSKIE CENTRUM OKIEN URSZULA OPYDO
jakie przetargi wygrała firma
LUBELSKIE CENTRUM OKIEN URSZULA OPYDO
- Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50635,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32962,63
Oferta z najniższą ceną: 32962,63 / Oferta z najwyższą ceną: 32962,63
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- DOSTAWA OPAKOWAŃ I TESTÓW DO STERYLIZACJI
- Rozbudowa ekspozycji Epi-Centrum Nauki o nowe stanowiska edukacyjne w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym - dostawa symulatora skoków spadochronowych
- Dostawa wyposażenia teleinformatycznego i środków do konserwacji sprzętu łączności
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Przebudowa terenu rekreacyjnego na osiedlu Leśna Dolina (boisko przy ul. Jana Pawła II) w zakresie wymiany siatki ochronnej na nową oraz wymiany oświetlenia i kamer dozorujących.
- Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Białostockiego Ośrodka Kultury w 2025 roku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana pokrycia dachowego na Budynkach nr 3, 43, 44, 50 Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego dla Nerwowo i Psychicznie Chorych SPZOZ w Ciborzu
- Wykonanie remontu dachu budynku Centrum Kultury i Rekreacji w Lądku-Zdroju
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń budynku Żłobka Miejskiego w Złotoryi w ramach zadania "Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.