Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-21
Warszawa: Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer ogłoszenia: 179907 - 2012; data zamieszczenia: 21.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa posiłków profilaktycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy posiłków profilaktycznych dla osób wykonujących prace porządkowe na terenie m. st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie. Część I 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 30 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) w jedno miejsce codziennie wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 1530 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków. Część II 1.Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 130 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) do maksymalnie trzech miejsc wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2.Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3.Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5.Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 1530 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków dla danej grupy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części I - 700,00 zł dla części II - 3 100,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
potwierdzenie wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Oczyszczania Miasta Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa pok. 100, 100A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Oczyszczania Miasta Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa pok. 303 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 30 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) w jedno miejsce codziennie wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2. Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3. Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5. Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 1530 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 130 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) do maksymalnie trzech miejsc wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2. Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3. Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5. Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 1530 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków dla danej grupy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.