To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Warszawa: Dostawa posiłków profilaktycznych
Numer ogłoszenia: 233111 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 179907 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa posiłków profilaktycznych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie dotyczy dostawy posiłków profilaktycznych dla osób wykonujących prace porządkowe na terenie m. st. Warszawy. Zamówienie podzielone jest na dwie części, z których każda stanowi odrębne zadanie. Część I 1. Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 30 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) w jedno miejsce codziennie wskazane przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2. Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3. Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5. Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15:30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków. Część II 1. Dostarczanie i wydawanie gorących posiłków profilaktycznych dla grupy do 130 osób (zatrudnionych przy pracach porządkowych na terenie m.st. Warszawy) do maksymalnie trzech miejsc wskazanych przez Zamawiającego w granicach administracyjnych m.st. Warszawy. 2. Wartość kaloryczną oraz energetyczną każdego posiłku określa rozporządzenie Rady Ministrów z dn. 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków (Dz.U. nr 60 poz. 279). 3. Wymagane menu zostało opisane w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać i wydawać gorące posiłki profilaktyczne w jednorazowych pojemnikach, zapakowane w termosach cateringowych zapewniających utrzymanie ciepła. Wykonawca dostarczy również komplet sztućców do każdego posiłku, i nawilżone chusteczki higieniczne w ilości równej liczbie posiłków. 5. Posiłki będą dostarczane w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 9.30 - 11.00. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego dnia poprzedniego do godz. 15:30 na numer telefonu Wykonawcy, z podaniem ilości zamawianych porcji i określeniem miejsca dostarczenia posiłków dla danej grupy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LOCARIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"LOCARIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LOCARIS sp. z o.o., ul. Annopol 4B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23937,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16198,38
Oferta z najniższą ceną: 16198,38 / Oferta z najwyższą ceną: 29192,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LOCARIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"LOCARIS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LOCARIS sp. z o.o., ul. Annopol 4B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 103727,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 70192,98
Oferta z najniższą ceną: 70192,98 / Oferta z najwyższą ceną: 116769,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej w Małkowicach w 2025 r.
- Usługa cateringu- przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Bożkowie
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Cianowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Smardzowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddziałów przedszkolnych i uczniów klas I - VIII Szkoły Podstawowej w Szczodrkowicach na zasadach cateringowych w roku 2025
- Zakup i dostawa wyżywienia w formie cateringu dla dzieci z oddz. przedszkolnych i uczniów klas I - VIII S P im. Stulecia Odzyskania Niepodległości Polski w Minodze na zasadach cateringowych w 2025r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.