Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Piła: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej
Numer ogłoszenia: 179999 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej w następującym asortymencie: - Zadanie nr 1 - określenie lekowrażliwości u bakterii z dostawą krążków z antybiotykami z grupy A, podłoży suchych z grupy B, podłoży na płytkach z grupy C, szczepy wzorcowe do kontroli określania lekowrażliwości z grupy D. Plastikowe paski z gradientami stężeń do określania wartości MIC; - Zadanie 2 - podłoża suche z grupy A, dodatki do podłoży z grupy B; - Zadanie 3 - podłoża na płytkach i akcesoria do inkubacji hodowli bakterii bezwzględnie beztlenowych i o obniżonej zawartości CO2. - Zadanie 4 - diagnostyka manualna ziarniaków Gram dodatnich z rodzaju Staphylococcus, Enterococcus, Streptococcus; - Zadanie 5 - podłoża w butelkach, probówkach; - Zadanie 6 - testy immunochromatograficzne; - Zadanie 7 - szybkie testy dla Clostridium difficile; - Zadanie 8 - diagnostyka kiły; - Zadanie 9 - krążki diagnostyczne; - Zadanie 10 - surowice dla pałeczek Salmonella; - Zadanie 11 - odczynniki do barwienia; - Zadanie 12 - odczynniki chemiczne; - Zadanie 13 - zestawy komercyjne: - do biochemicznej identyfikacji bakterii Gram ujemnych, bakterii Gram dodatnich, bakterii bezwzględnie beztlenowych i grzybów o maksymalnie 4 godzinnej inkubacji; - określanie lekowrażliwości u grzybów i bakterii beztlenowych wartością MIC - Zadanie 14 -Dzierżawa aparatu do hodowli drobnoustrojów w płynach ustrojowych oraz dostawa podłoży..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży oświadczenie o posiadaniu świadectwa zgodności CE dopuszczającego do obrotu poszczególne pozycje oferowanego przedmiotu zamówienia lub wpisu do rejestru wyrobów medycznych oraz udostępnieniu ich na każde żądanie zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy; 2) Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy; 3) Wypełniony załącznik nr 3 - oświadczenie z art. 22 ust. 1; 4) Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24; 5) Wypełniony załącznik nr 5 - oświadczenie z art. 26 ust. 2d; 6) Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w języku polskim; 7) Oświadczenie o posiadaniu aktualnego świadectwa zgodności CE, atesty, certyfikaty dopuszczające do obrotu oferowany przedmiot zamówienia lub wpis do rejestru wyrobów medycznych, 8) materiały informacyjne uwiarygodniające podane informacje techniczne (karta produktu lub karta katalogowa, opisy , foldery), 9) pozytywna opinia Krajowego Ośrodka Referencyjnego ds. Lekowrażliwości Drobnoustrojów /KORLD/, 10) dokument producenta krążków z antybiotykami, dotyczący kryteriów akceptacji zakresów stężenia antybiotyku zawartego na krążkach wg normy DIN, 11) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy); 12) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Sprzedającego produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego, w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów c) zmiany sposobu konfekcjonowania; d) wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica
ul. Rydygiera 1
64-920 Piła
pokój D56.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2015 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica ul. Rydygiera 1 64-920 Piła kancelaria ogólna pok. D14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Określenie lekowrażliwości u bakterii z dostawą krążków z antybiotykami z grupy A, podłoży suchych z grupy B, podłoży na płytkach z grupy C, szczepy wzorcowe do kontroli określania lekowrażliwości z grupy D. Plastikowe paski z gradientami stężeń do określania wartości MIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża suche z grupy A, dodatki do podłoży z grupy B.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża na płytkach i akcesoria do inkubacji hodowli bakterii bezwzględnie beztlenowych i o obniżonej zawartości CO2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnostyka manualna ziarniaków Gram dodatnich z rodzaju Staphylococcus, Enterococcus, Streptococcus.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża w butelkach, probówkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy immunochromatograficzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szybkie testy dla Clostridium difficile.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Diagnostyka kiły.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krążki diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice dla pałeczek Salmonella.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki do barwienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki chemiczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komercyjne: - do biochemicznej identyfikacji bakterii Gram ujemnych, bakterii Gram dodatnich, bakterii bezwzględnie beztlenowych i grzybów o maksymalnie 4 godzinnej inkubacji; - określanie lekowrażliwości u grzybów i bakterii beztlenowych wartością MIC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Sukcesywna dostawa artykułów używanych w diagnostyce mikrobiologicznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa aparatu do hodowli drobnoustrojów w płynach ustrojowych oraz dostawa podłoży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5, 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 2 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 12 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 5 im. Niezapominajki w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 13 w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 19 im. Misia Uszatka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Publicznego Przedszkola nr 14 im. Wróbelka Elemelka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW DO APARATU QUANTUM BLUE READER OZNACZAJĄCEGO KALPROTEKTYNĘ I POZIOM LEKU INFLIXIMAB
- DOSTAWA KRĄŻKÓW Z ANTYBIOTYKAMI, TESTÓW DO WYKRYWANIA MECHANIZMÓW OPORNOŚCI ORAZ PASKÓW Z GRADIENTEM ANTYBIOTYKU DO OZNACZANIA MIC
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych dla Biobanku na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części
- ZP-2200-45/24 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORA ORAZ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- Dostawa wyrobów do diagnostyki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.