eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDOSTAWA OKŁADEK NA SUPLEMENT - 8.500SZT.



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Katowice: DOSTAWA OKŁADEK NA SUPLEMENT - 8.500SZT.
Numer ogłoszenia: 180118 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OKŁADEK NA SUPLEMENT - 8.500SZT..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zamawiającego okładek na suplement.
Opis przedmiotu zamówienia stanowiła załącznik nr 2 do SIWZ.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do rozładowania i złożenia okładek w magazynie USL przy ul. Bankowej 11.
Zamówienie realizowane będzie do dnia 30.09.2009r. sukcesywnie, partiami, do czasu wyczerpania całości zamówienia, na podstawie zamówień wynikających z bieżących potrzeba Zamawiającego.
Zamówienia mogą być składane faksem, telefonicznie lub pisemnie.
Każdorazowe zamówienie określi ilość zamawianych okładek.
Termin realizacji poszczególnych zamówień ma wynosić nie więcej niż 3 dni robocze od daty otrzymania zamówienia.
Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie dopuszczał możliwości realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.85.21.00 - Okładki na akta .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83725.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół i Biur
    GRAFPAPIER - CEZAS, ul. Ogrodowa 45, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83725.00
  • Oferta z najniższą ceną: 83725.00 oferta z najwyższą ceną: 97070.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.