eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętrzynWyposażenie budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Kętrzyn: Wyposażenie budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie
Numer ogłoszenia: 180309 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie , ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, faks 089 750 37 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia budynku nr 20 na potrzeby Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie. 2. Opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 3. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych na jeden lub więcej zestawów: 3.1. Zestaw nr 1 - Meble (załącznik nr 1a) 3.2. Zestaw nr 2 - Sprzęt gospodarczy (załącznik nr 1b) 3.3. Zestaw nr 3 - Sprzęt czyszczący (załącznik nr 1c) 3.4. Zestaw nr 4 - Wyposażenie i sprzęt PPOŻ (załącznik nr 1d).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00 - Biurka 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.12.00 - Stoły 39.14.13.00 - Szafy 39.14.31.20 - Meble do sypialni, inne niż łóżka i kanapy 39.13.10.00 - Regały biurowe 39.14.31.22 - Komody 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 30.19.21.70 - Tablice ogłoszeń 39.53.20.00 - Maty 31.52.30.00 - Podświetlane znaki i szyldy 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.83.17.00 - Automatyczne dozowniki mydła 39.71.23.00 - Aparaty do suszenia rąk 39.71.34.10 - Maszyny do czyszczenia podłóg 39.71.34.30 - Odkurzacze 35.11.10.00 - Sprzęt gaśniczy 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 22.47.00.00 - Instrukcje .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 09.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa niżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda: 1. Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest zobowiązany do przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument o którym mowa w punkcie 3. powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Dokumenty, o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.). Jeżeli dokument składa się z kilku stron to zaleca się, aby każda z nich była poświadczona za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Jawna - pokój 103 Warmińsko - Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej lub przesłać na adres: W-MOSG, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MEBLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 1 - MEBLE 1. Biurko - 3 szt. 2. Biurko pod komputer - 3 szt. 3. Dostawka do biurka - 3 szt. 4. Stół kancelaryjny - 3 szt. 5. Szafa ubraniowa trzydrzwiowa (komendant) - 3 szt. 6. Szafka przyłóżkowa drewniana (komendant) - 3 szt. 7. Regał gabinetowy (komendant) - 3 szt. 8. Półka (komendant) - 3 szt. 9. Biurko pod komputer - 22 szt. 10. Biurko - 40 szt. 11. Stół kancelaryjny - 5 szt. 12. Stolik okolicznościowy - 5 szt. 13. Stół konferencyjny - 1 kpl. 14. Szafa ubraniowa trzydrzwiowa - 21 szt. 15. Komoda - 4 szt. 16. Szafka kuchenna pod zlewozmywak - 1 szt. 17. Szafka kuchenna wisząca z suszarką - 1 szt. 18. Szafka przyłóżkowa drewniana - 75 szt. 19. Regał gabinetowy - 6 szt. 20. Półka - 77 szt. 21. Stół kasynowy - 30 szt. 22. Krzesło obrotowe - 24 szt. 23. Zestaw siedzisk czteroosobowych na belce - 12 szt. 24. Tablica informacyjna (korek) - 19 szt. 25. Tapczan - 71 szt. 26. Fotel obrotowy na kółkach - 7 szt. 27. Regał biblioteczny - 3 szt. 28. Krzesło (tapicerowane) - 130 szt. 29. Wieszak stojący - 10 szt. 30. Wieszak ścienny - 30 szt. 31. Szafa metalowa ubraniowa BHP - 2 szt. 32. Lampa stojąca - 3 szt. 33. Roleta verticale - 52 szt. 34. Regał magazynowy - 14 szt. 35. Karnisz - 9 szt. 36. Gablota na klucze - 1 szt. 37. Szafa stalowa na akta certyfikowana kl. A - 4 szt. 38. Przenośna mównica z kolumną - 1 szt. 39. Łóżko sypialniane (apartament) - 3 szt. 40. Materac + ochraniacz na materac (apartament) - 3 kpl. 41. Szafka przyłóżkowa (apartament) - 6 szt. 42. Szafa ubraniowa dwudrzwiowa (apartament) - 3 szt. 43. Zegar ścienny (apartament) - 3 szt. 44. Wieszak stojący (apartament) - 3 szt. 45. Wieszak ścienny na ubrania (apartament) - 3 szt. 46. Szafka na buty (apartament) - 3 szt. 47. Stolik okolicznościowy, szklany (apartament) - 3 szt. 48. Sofa (apartament) - 3 szt. 49. Fotel (apartament) - 3 szt. 50. Komoda (apartament) - 3 szt. 51. Regał z szybą (apartament) - 3 szt. 52. Lustro duże ścienne (apartament) - 3 szt. 53. Stolik pod sprzęt RTV (apartament) - 3 szt. 54. Szafka łazienkowa wisząca z półkami (apartament) - 3 szt. 55. Szafka kuchenna pod zlewozmywak (apartament) - 3 szt. 56. Szafka kuchenna stojąca z półkami (apartament) - 3 szt. 57. Szafka kuchenna stojąca z szufladami (apartament) - 3 szt. 58. Szafka kuchenna z suszarką (apartament) - 3 szt. 59. Szafka kuchenna wisząca z półkami (apartament) - 3 szt. 60. Szafka kuchenna wisząca jednodrzwiowa (apartament) - 3 szt. 61. Lada kuchenna (apartament) - 3 szt. 62. Krzesło barowe - 6 szt. 63. Stojak do rzutnika - 1 szt. 64. Szafka depozytowa - 5 szt. 65. Tablica magnetyczna - 1 szt. 66. Tablica informacyjna - 4 szt. 67. Tabliczki przydrzwiowe - 50 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.20-3, 39.13.10.00-9, 39.14.31.22-7, 39.14.10.00-2, 39.11.20.00-0, 39.11.30.00-7, 30.19.21.70-3, 39.14.31.10-0, 39.11.31.00-8, 39.13.60.00-4, 39.15.00.00-8, 31.52.12.00-6, 39.51.54.40-1, 39.14.11.00-3, 44.11.58.10-0, 44.42.10.00-7, 37.41.41.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SPRZĘT GOSPODARCZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 2 - SPRZĘT GOSPODARCZY 1. Wycieraczka plastikowa mała - 31 szt. 2. Wycieraczka plastikowa duża - 2 szt. 3. Zegar ścienny - 9 szt. 4. Godło z ramką - 7 szt. 5. Pojemnik na śmieci, metalowy (chrom) - 50 szt. 6. Apteczka pierwszej pomocy - 1 szt. 7. Dozownik do mydła w płynie (chrom) - 36 szt. 8. Elektryczna suszarka do rąk - 35 szt. 9. Lustro ścienne - 10 szt. 10. Lustro duże ścienne - 3 szt. 11. Lustro ścienne z półką szklaną - 30 szt. 12. Przedłużacz 5 gniazdkowy z bezpiecznikiem (wyłącznikiem) o długości 3 m - 40 szt. 13. Lampka biurowa (z żarówką energooszczędną) - 29 szt. 14. Wieszak na ręcznik - 35 szt. 15. Wieszak na ręcznik (chrom) - 3 szt. 16. Uchwyt na papier toaletowy (chrom) - 38 szt. 17. Szczotka do WC (chrom) - 38 szt. 18. Wózek roll - mop - 3 szt. 19. Metalowa szafka na klucze - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.53.20.00-0, 31.52.30.00-8, 34.92.84.80-6, 39.83.17.00-3, 39.71.23.00-9, 31.22.48.10-3, 31.52.11.00-5, 39.14.40.00-3, 42.96.83.00-2, 39.22.43.10-4, 39.22.43.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SPRZĘT CZYSZCZĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 3 - SPRZĘT CZYSZCZĄCY 1. Polerka - 3 szt. 2. Odkurzacz - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.34.10-0, 39.71.34.30-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYPOSAŻENIE I SPRZĘT PPOŻ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw nr 4 - WYPOSAŻENIE I SPRZĘT PPOŻ 1. Gaśnica proszkowa sześciokilogramowa przeznaczona do gaszenia pożarów grupy A, B i C z wieszakiem GP-6Xabc - 8 szt. 2. Urządzenie gaśnicze UGS-2x z wieszakiem - 1 szt. 3. Znak ewakuacyjny Wyjście ewakuacyjne płyta sztywna świecąca 20x40 cm z przylepcami - 2 szt. 4. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na prawo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 1 szt. 5. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w górę na lewo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 1 szt. 6. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w prawo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 5 szt. 7. Znak ewakuacyjny Kierunek do wyjścia drogi ewakuacyjnej schodami w dół w lewo płyta sztywna świecąca 15x30 cm z przylepcami - 5 szt. 8. Znak ewakuacyjny Kierunek drogi ewakuacyjnej Płyta sztywna świecąca 10x30 cm z przylepcami - 18 szt. 9. Znak ewakuacyjny Drzwi ewakuacyjne - lewe Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 4 szt. 10. Znak ewakuacyjny Drzwi ewakuacyjne -prawe Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 4 szt. 11. Znak ogólny ppoż Gaśnica Płyta sztywna świecąca 15x15 cm z przylepcami - 9 szt. 12. Znak Palenie tytoniu zabronione Płyta sztywna świecąca 20x40 cm z przylepcami - 2 szt. 13. Instrukcja ogólna przeciwpożarowa Płyta sztywna nieświecąca 24,5x35 cm z przylepcami - 5 szt. 14. Instrukcja postępowania na wypadek pożaru Płyta sztywna nieświecąca 24,5x35 cm z przylepcami - 5 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.10.00-5, 44.42.34.00-5, 22.47.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.