Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-16
Opole: Zadanie nr1:Świadczenie usług w zakresie ochrony maszynowni jazowych i sterowni jazu klapowego na Kanale Ulgi w Opolu Zadanie nr2:Świadczenie usług w zakresie ochrony terenu wraz z obiektami budowlanymi w Opolu przy ul. Kochanowskiego 9
Numer ogłoszenia: 180369 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odc. opolski z s. w Opolu , ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4544021, 4544080, faks 077 4537424.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr1:Świadczenie usług w zakresie ochrony maszynowni jazowych i sterowni jazu klapowego na Kanale Ulgi w Opolu Zadanie nr2:Świadczenie usług w zakresie ochrony terenu wraz z obiektami budowlanymi w Opolu przy ul. Kochanowskiego 9.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zadania nr 1 stanowi:.Strzeżenie budowli jazowych w godzinach od 1500 do 700 tj. 16 godzin x 363 dni = 5 808 godzin.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za szkody wynikłe z niewłaściwego wykonywania ochrony, zobowiązując się do realizacji zlecenia z należną starannością.Zakres zadania nr 2 stanowi:.Strzeżenie terenu wraz z 8 budynkami:-w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 1500 do 700 tj. 16 godzin x 254dni = 4064 godzin,- w soboty, niedziele i święta - całą dobę tj. 24 godziny x 109 dni = 2616 godzin. .Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną i prawną za szkody wynikłe z niewłaściwego wykonywania ochrony, zobowiązując się do realizacji zlecenia z należną starannością..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 07.01.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z ustawą spełniają warunki zawarte w SIWZ, a dla potwierdzenia spełnienia tych warunków przedstawiają dokumenty zgodne z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnienia nie spełnienia.Opis warunków udziału w postępowaniu:1.Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku:1.1.Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z pkt 12 lit. a stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ.1.2.Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony.1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.1.5.Dokumenty i sposób oceny spełnienia warunków oraz forma składania dokumentów, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.3, 1.4 wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) lit. a), b), c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3)Dokument, o którym jest mowa w pkt 1) lit. a) i c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.4)Dokumenty, o których jest mowa w pkt 1) lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt 1.1 oraz 1.2, 1.3, 1.4 lub 1.5. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;2.1.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj.:Wykonawca musi wykazać, że w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata wykonał usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ochraniał obiekty na otwartym terenie ( co najmniej 1 zadanie )2.2. Dysponowanie narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Wykonawca oświadcza, że posiada środki łączności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia środków łączności.2.3.Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: Wykonawca oświadcza, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:2.1.1. Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt 12 lit. b formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ;2.1.2. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 2.1.3. Załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazane usługi zostały wykonane należycie ( np.: protokół odbioru, referencje ).2.2.1. Oświadczenie o dysponowaniu w pełni sprawnym potencjałem technicznym, niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia środkami łączności, zgodnie z pkt 13 lit. b formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ;2.3.1. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadaniu pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób do wykonania zamówienia,zgodnie z pkt 12 lit. b formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ;3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1.Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 300.000 zł. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku:3.1.1.Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z pkt 12 lit. c formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ;3.1.2.Oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę minimum 300.000 zł. zgodnie z pkt 13 lit. a formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ 4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunku:4.1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, zgodnie z pkt 12 lit. d formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 01 niniejszej SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia:1.1.O posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2. O posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia;1.3. O znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;1.4. O niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych;2. Dokumenty:2.1.Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony, zgodnie z pkt. 1.2. rozdz. IV niniejszej SIWZ;. 2.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z pkt. 1.3. rozdz. IV niniejszej SIWZ;2.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, zgodnie z pkt. 1.4. rozdz. IV niniejszej SIWZ;2.4.Wykaz wykonanych usług, zgodnie z pkt. 2.1.2. rozdz. IV niniejszej SIWZ;2.5.Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie, zgodnie z pkt. 2.1.3. rozdz. IV niniejszej SIWZ; 3.Dokumenty ( od nr 2.1. do 2.3. oraz 2.5.) winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokument nr 2.4. winien być przedstawiony w formie oryginału.4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu, ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu, ul. Odrowążów 2, 45-089 Opole, pok. nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Świadczenie powszechnych usług pocztowych
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowych
- Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości dla KOWR OT w Opolu zlecanych sukcesywnie przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, z prawem opcji - 4 zadania częściowe.
- Sukcesywna dostaw materiałów ortopedycznych
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.