Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Polanów: Budowa mieszkań socjalnych w Chociminie, gmina
Polanów, województwo zachodniopomorskie
Numer ogłoszenia: 180488 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polanów, ul. Wolności 4, 76-010 Polanów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3188351, 3480641, fax 094 3188387.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa mieszkań socjalnych w Chociminie, gmina Polanów, województwo zachodniopomorskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: * budowa 15 mieszkań socjalnych o całkowitej powierzchni użytkowej 1058,29m2 * kubatura budynku 3519,52 m3 * Wykonanie wewnętrznych instalacji wod-kan z montażem urządzeń 15 kpl. * Wykonanie wewnętrznych instalacji etażowych c.o. 15 kpl. * Wykonanie instalacji wewnętrznych instalacji elektrycznych 16 kpl. * Wykonanie nowego przyłącza wodociągowego 39 mb * Wykonanie nowego przyłącza kanalizacyjnego 40 mb * Wykonanie drogi dojazdowej parkingów z chodnikami dojściowymi z kostkiPolbruk 1131,0m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.41 - Mieszkania Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań Oryginalny kod CPV: 45.23.31.24 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium - 35.000,0 zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert to jest do 28 sierpnia 2008r do godz. 9.30 Wadium wniesione w pieniądzu należy przelać na konto bankowe w BS Sławno Oddział Polanów nr 19 9317 1038 3900 0996 2000 0039 z dopiskiem wadium dotyczące budowy mieszkań socjalnych w Chociminie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 cytowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. b). wykonawcy powinni wykazać się zrealizowaniem z okresu 5 lat co najmniej 2 robotami budowlanymi o podobnym charakterze, wielkości, złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia to jest : Budowa lub przebudowa budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej na nie mniej jak 10 mieszkań lub kubaturze 1500 m3 i wartości zamówienia 500.000,00 zł. c). złożenia oświadczenia o nie zaleganiu w podatkach i składkach wobec Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych; d). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe na sfinansowanie 50% ceny oferowanej; e). udzielą minimum 36-miesięcznej gwarancji; f). posiadają ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00zł; Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zgodnie z formułą spełnia nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych warunków Wykonawca załączy do oferty niżej wymienione dokumenty: 1.Formularz ofertowy z załącznikami, 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 wzór stanowi załącznik nr 1/4 do SIWZ. 3.Potwierdzona kserokopia dokumentu potwierdzającego prowadzenie działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferta w przypadku , gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna- umowę spółki jako załącznik nr. 1/10 do SIWZ 4.Wykaz 2-ch robót budowlanych o charakterze, wielkości i złożoności podobnej do charakteru zamówienia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego to do dnia4 sierpnia2008r..a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi załącznik nr1/6 do SIWZ. Należy również do każdej roboty dołączyć referencje z kopią protokołu odbioru o należytym wykonaniu. 5.Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na załączniku nr.1/7 do SIWZ Należy również dołączyć potwierdzenie posiadania uprawnień oraz zaświadczenie wydane prze Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa potwierdzającej wpis danej osoby na listę członków właściwej izby ( kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami) Dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub terminu składania ofert- to jest posiadają środki finansowe lub uzyskają kredyt do wysokości 50% ceny oferowanego kosztu budowy. Jako załącznik nr 1./14 do SIWZ. 7.Potwierdzoną kserokopię polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej na prowadzoną działalność na kwotę nie niższa niż 500.000,0 zł.Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej jako załącznik nr. 1/13 do Oferty. 8.Złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłatami wobec ZUS jako załącznik nr. 1/12 i Urzędu Skarbowego ,jako załącznik nr 1/11 do SIWZ. 9.Dowód wpłaty wadium, jako załącznik nr 1/3 do SIWZ ( oferty) 10.W przypadku składania oferty wspólnej, każdy z Wykonawców zobowiązany jest spełnić wszystkie warunki określone w rozdziale VIII i jest zobowiązany załączyć do oferty dokumenty przewidziane w rozdziale IX, pkt 2-7. Przy składaniu oferty wspólnej należy ustanowić pełnomocnika i załączyć do oferty pełnomocnictwa, oraz umowę regulującą współpracę podmiotów, 11.Zaakceptowanie projektu umowy ( po przez zaparafowanie każdej strony na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 1/8 do SWIZ, 12.Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania robót jako załącznik nr 1/15 do Oferty. 13.Kosztorys ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego 1/2 do SIWZ oraz dokumenty stanowiące do niniejsze SIWZ jako dokumenty podstawowe do sporządzenia kosztorysu ofertowego to jest: Przedmiary robót - jako element podstawowy sporządzenia kosztorysu ofertowego, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja projektowa jako element pomocniczy- stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót jako element pomocniczy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Polanowie ul. Wolności 4 76-010 Polanów pokój nr 5 - Sekretariat Burmistrza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI POLANÓW
więcej: przetargi POLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych "PSZOK"
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych w budynkach wspólnot mieszkaniowych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- DZP.26.228.2024 Umowa ramowa na roboty w branży elektrycznej w zakresie napraw głównych, bieżących konserwacji, doraźnej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznych i zabezpieczenia awarii
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- "Termomodernizacja budynku szatni na Stadionie Miejskim w Szepietowie"
- Modernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Sieciechowie- drugie postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.