Ogłoszenie z dnia 2010-06-23
Śrem: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: A. Kurs operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych, B. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) oraz C. Sprzedawca magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych
Numer ogłoszenia: 180560 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie , ul. Adama Mickiewicza 56, 63-100 Śrem, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 2837059, faks 0-61 2837075 w. 40.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.srem.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: A. Kurs operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych, B. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) oraz C. Sprzedawca magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: A. Kurs operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych Kurs operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych dla grupy 10 osób bezrobotnych posiadających wykształcenie min. gimnazjalne oraz stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim umożliwiający wykonywanie w/w zawodu. Termin wykonania zamówienia: od 26.07.2010r. do 10.08.2010r. Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników uprawnień do obsługi wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz wymiany butli gazowych, będących zbiornikiem paliwa do tychże wózków. Po zakończeniu szkolenia uczestnik kursu będzie potrafił: - opisywać budowę i zasady działania wózków różnych typów w zakresie pozwalającym na ich eksploatację, - samodzielnie prowadzić wózek jezdniowy, operować ładunkiem i wykonywać operacje manewrowe osprzętem wózka, - przestrzegać obowiązujących przepisów bhp, zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zasad poruszania się po terenie zakładu, - samodzielnie wymienić butlę gazową będącą zbiornikiem paliwa do wózka. W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak: 1. Budowa i wyposażenie wózka jezdniowego. 2. Podział i charakterystyka wózków jezdniowych na typy, odmiany. 3. Czynności kierowcy w zakresie obsługi wózka jezdniowego (przed rozpoczęciem jazdy i po zakończeniu jazdy). 4. Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa. 5. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózków jezdniowych. 6. Wiadomości o dozorze technicznym. 7. Praktyczna nauka jazdy wózkiem jezdniowym: - wykonywanie manewrów wózkiem bez ładunku, - wykonywanie manewrów wózkiem z ładunkiem, - wykonywanie manewrów wózkiem na wzniesieniu z obciążeniem, - wykonywanie manewrów wózkiem z osprzętem. 8. Bezpieczna obsługa - wymiana butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia. W ramach kursu na jednego uczestnika będą przypadać około 83 godziny lekcyjne (1 godzina lekcyjna = 45 min.) szkolenia, w tym około 47 godzin zajęć teoretycznych i około 33 godziny zajęć praktycznych oraz 3 godziny przeznaczone na egzamin państwowy. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 17:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 min.). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy w szkoleniu, w trakcie których Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (np.: kawa, herbata, ciastka, kanapki). Szkolenie powinno się odbywać na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie oparte o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń oraz przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych. Kurs zakończy się egzaminem państwowym przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę, odpowiednio przystosowane do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych pomieszczenia (np. w celu praktycznej nauki - plac manewrowy, magazyn itp.), których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grupy szkoleniowej zapewniająca bezpieczeństwo i komfort nauki. Wykonawca zapewni grupie szkoleniowej podczas trwania szkolenia minimum 5 wózków jezdniowych (w tym co najmniej 1 z napędem gazowym), niezbędnych do odbycia praktycznej nauki zawodu. Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu. B. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) dla grupy 15 osób bezrobotnych, posiadających wykształcenie minimum średnie oraz znajomość podstaw obsługi komputera, których stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim umożliwia wykonywanie w/w zawodu. Termin wykonania zamówienia: od 13.09.2010r. do 14.10.2010r. Celem kursu jest przygotowanie uczestników do pracy na stanowisku magazyniera, zapoznanie uczestników z gospodarką magazynową i zastosowaniem w niej systemów komputerowych oraz obsługą wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych, będących zbiornikiem paliwa do tychże wózków. Po zakończeniu szkolenia uczestnik kursu będzie potrafił: - opisywać budowę i zasady działania wózków różnych typów w zakresie pozwalającym na ich eksploatację, - samodzielnie prowadzić wózek jezdniowy, operować ładunkiem i wykonywać operacje manewrowe osprzętem wózka, - przestrzegać obowiązujących przepisów bhp, zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego i zasad poruszania się po terenie zakładu, - samodzielnie wymienić butlę gazową będącą zbiornikiem paliwa do wózka, - obsługiwać podstawowe programy pakietu MS Office w tym arkusz kalkulacyjny, - obsługiwać minimum 2 systemy komputerowe do obsługi magazynu. W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak: 1. Obsługa komputera, w tym: ogólne informacje o komputerze i jego użytkowaniu, budowa komputera, profilaktyka antywirusowa, system operacyjny Windows, wykorzystanie aplikacji wbudowanych w system Windows, obsługa podstawowych programów pakietu Microsoft Office: (Microsoft Word - obsługa edytora tekstu; Microsoft Excel - obsługa arkusza kalkulacyjnego). 2. Gospodarka magazynowa, w tym: składniki majątku przedsiębiorstwa, obrót magazynowy, inwentaryzacja zasobów magazynowych, proces magazynowy, funkcje magazynów, zadania i odpowiedzialność materialna pracowników magazynowych, gospodarka opakowaniami, elementy zbytu, wyposażenie magazynowe. 3. Zastosowanie minimum 2 systemów komputerowych do obsługi gospodarki magazynowej, np.: system Subiekt dla Windows, Symfonia - sprzedaż, handel, Yuma - Moduł SAP VantageOne - Gospodarka Magazynowa. 4. Towaroznawstwo, w tym: organizacja zaopatrzeń, elementy towaroznawstwa, badanie jakości i zasady odbioru jakościowego towarów, gospodarka zapasami i opakowaniami, sztuka sprzedaży, reklama towaru, usługi towarzyszące i dodatkowe przy sprzedaży towarów, przyjmowanie reklamacji, skarg i wniosków, elementy psychologii i socjologii pracy. 5. Przedmioty związane z zawodem: BHP, PPOŻ, HACCP - Hazard Analysis and Critical Control Point (Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli) w handlu hurtowym i detalicznym oraz przestrzeganie zasad higieny w procesie produkcji i obrocie żywnością. 6. Obsługa wózka jezdniowego, w tym: wiadomości o dozorze technicznym, typy stosowanych wózków, budowa wózka, czynności operatora przy obsłudze wózków, czynności operatora w czasie pracy wózkami, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp i ppoż., praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków typu: nadładowne, podnośnikowe (z mechanicznym napędem podnoszenia), unoszące, program szkolenia w zakresie bezpiecznej obsługi wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych z napędem silnikowym. W ramach programu szkolenia na jednego uczestnika będzie przypadać około 170 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) szkolenia, w tym około 38 godzin zajęć teoretycznych i około 129 godzin zajęć praktycznych oraz 3 godziny przeznaczone na egzamin państwowy Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do max 16:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 min.). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy w szkoleniu, w trakcie których Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (np.: kawa, herbata, ciastka, kanapki). Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. Szkolenie będzie oparte o metody wykorzystujące zastosowanie ćwiczeń, przykładów praktycznych w celu aktywnego uczestnictwa osób szkolonych i prowadzenia oceny procesu zdobywania wiedzy w trakcie szkolenia. Szkolenie będzie prowadzone w formie wykładów teoretycznych oraz ćwiczeń praktycznych. Kurs zakończy się egzaminem przeprowadzonym przez Urząd Dozoru Technicznego. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę, odpowiednio przystosowane do prowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych pomieszczenia (np. w celu praktycznej nauki - plac manewrowy, magazyn itp.), których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grupy szkoleniowej zapewniająca bezpieczeństwo i komfort nauki. Wykonawca zapewni grupie szkoleniowej podczas trwania szkolenia: minimum 5 wózków jezdniowych (w tym co najmniej 1 z napędem gazowym), niezbędnych do odbycia praktycznej nauki zawodu oraz 15 komputerów do praktycznej obsługi komputera/komputerowych programów magazynowych. Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia oraz otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu. C. Sprzedawca magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych Sprzedawca magazynier z obsługą komputera i kas fiskalnych dla grupy 20 osób, posiadających wykształcenie minimum zawodowe. Termin wykonania zamówienia: od 26.10.2010r. do 19.11.2010r. Celem szkolenia jest przyuczenie do pracy w sklepach, magazynach gdzie prowadzona jest sprzedaż detaliczna i hurtowa oraz nauka obsługi komputera, w zakresie programów stosowanych w działalności handlowej, a także obsługa kas fiskalnych. W zakresie tematycznym szkolenia powinny się znaleźć takie elementy jak: 1. Sprzedawca: organizacja i technika sprzedaży, zasady ekspozycji towarów, charakterystyka skutecznego sprzedawcy, klient jako podmiot działań rynkowych, kształtowanie stylu firmowego, dobór i tworzenie strategii reklamowych, skuteczne negocjacje handlowe, charakterystyka towarów - towaroznawstwo, kasjer waluty polskiej, obsługa komputera i kas fiskalnych. 2. Magazynier: obowiązki magazyniera, zabezpieczenia magazynów, podział zapasów, dokumenty magazynowe, wycena majątku, odpowiedzialność materialna, postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic w przyjęciu na stan magazynu, postępowanie w przypadku stwierdzenia różnic inwentaryzacyjnych. 3. Obsługa 2 programów magazynowych np.: system Subiekt dla Windows, Symfonia - sprzedaż, handel, Yuma - Moduł SAP VantageOne - Gospodarka Magazynowa. W ramach kursu na jednego uczestnika będzie przypadać około 120 godzin lekcyjnych (1 godzina lekcyjna = 45 min.) szkolenia w tym około 42 godziny zajęć teoretycznych i około 75 godzin zajęć praktycznych oraz 3 godziny przeznaczone na egzamin. Szkolenie powinno odbywać się od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do max 15:00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego tygodnia nie może być mniejsza niż 30 godzin zegarowych (1 godzina zegarowa = 60 min.). Wyżej wymieniony czas trwania szkolenia uwzględnia przerwy w szkoleniu, w trakcie których Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia poczęstunek (np.: kawa, herbata, ciastka, kanapki). Szkolenie powinno odbywać się na terenie Śremu. W przypadku, gdyby szkolenie odbywało się poza Śremem, Wykonawca zapewni dojazd uczestników do miejsca szkolenia oraz z powrotem do Śremu. W przypadku skierowania przez Zamawiającego na szkolenie osób zarejestrowanych jako poszukujące pracy, Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć w/w osoby od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w drodze do i z miejsca szkolenia. Szkolenie będzie prowadzone przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną w zakresie kształcenia kursowego dotyczącego handlu hurtowego i detalicznego. Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi odpowiednie warunki szkolenia, takie jak: - stanowisko do wykonywania ćwiczeń praktycznych w zakresie obsługi komputera i kasy fiskalnej, z tym że: ilość komputerów musi wynosić 20 sztuk, ilość kas fiskalnych nie może być mniejsza niż 7 sztuk, - stanowiska do samodzielnej nauki wiadomości teoretycznych, - stanowisko do pracy instruktora ze słuchaczami wyposażone w pomoce dydaktyczne (plansze, eksponaty, pomoce audiowizualne itd.), Szkolenie powinno być prowadzone w formie zajęć teoretycznych i praktycznych. Celem dokonania oceny szkolenia, Wykonawca będzie prowadzić dokumentację przebiegu szkolenia: - dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności uczestnicy powinni podpisywać w każdym dniu zajęć), - rejestr wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów. Na zakończenie kursu jego uczestnicy winni wypełnić ankietę służącą do oceny szkolenia. Po zakończeniu szkolenia jego uczestnicy otrzymają stosowne zaświadczenie i/lub certyfikat o jego ukończeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć kopię zaświadczenia o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy wojewódzki urząd pracy. Zamawiający dokonana weryfikacji wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych pod kątem jego aktualności w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała w rejestrze instytucji szkoleniowych status aktywna na 2010 rok. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 10 szkoleń z zakresu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia dla grup nie mniejszych niż 10 osób. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował: potencjałem technicznym adekwatnym do przedmiotu zamówienia umożliwiającym realizację szkoleń, tj: 1) pomieszczeniami do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych, których liczba i pojemność jest adekwatna do wielkości grup szkoleniowych, 2) w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie A przedmiotu zamówienia będzie dysponował minimum 5 wózkami jezdniowymi (w tym co najmniej 1 wózek z napędem gazowym), niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia. 3) w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie B przedmiotu zamówienia będzie dysponował: minimum 5 wózkami jezdniowymi (w tym co najmniej 1 wózek z napędem gazowym) oraz 15 komputerami niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia. 4) w celu realizacji szkolenia określonego w punkcie C przedmiotu zamówienia będzie dysponował: 20 komputerami oraz minimum 7 kasami fiskalnymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji szkolenia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach umożliwiających realizację zamówienia, w tym posiadających doświadczenie zawodowe w postaci przeprowadzonych minimum 5 szkoleń grupowych z zakresu tematyki przedmiotu zamówienia w ciągu 2009 roku. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: 1) osiągnął w 2009 roku obrót w wysokości co najmniej 600 000 zł (jeżeli okres działalności jest krótszy to minimalna wysokość obrotu powinna być proporcjonalna do okresu prowadzenia działalności). Przez obrót należy rozumieć obrót w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2004r. nr 54, poz. 535 z późn. zm.). 2) posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia na kwotę co najmniej 100 000 zł. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie Wykonawcy (związane z przedmiotem zamówienia) - 30
- 3 - Certyfikat jakości usług - 10
- 4 - Dokument potwierdzający ukończenie szkolenia - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany miejsca szkolenia, które można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać pisemną zgodę od Zamawiającego, występując do niego z informacją o zmianie miejsca odbywania szkolenia. W piśmie Wykonawca zobowiązany będzie wskazać przyczyny zmiany miejsca i podać nowe miejsce odbywania zajęć. 2. Zmiany w harmonogramie realizacji szkolenia, których można będzie dokonać w przypadku wystąpienia uzasadnionych okoliczności uniemożliwiających zrealizowanie zamówienia zgodnie z załączonym do umowy harmonogramem. W związku z powyższym, Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu pisma uzasadniającego konieczność dokonania zmian wraz ze zmienionym harmonogramem realizacji szkolenia. Zamawiający winien udzielić pisemnej zgody na zmianę harmonogramu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.srem.pl bądź www.pup.srem.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 56, pokój nr 11 (I piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2010 godzina 11:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie, 63-100 Śrem, ul. Mickiewicza 56, pokój nr 13 - sekretariat, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W związku z faktem, iż szkolenia: A. Kurs operatora wózków jezdniowych z wymianą butli gazowych oraz B. Magazynier z obsługą komputera i wózków jezdniowych (z wymianą butli gazowych) są organizowane w ramach projektu Bądź gotowy dziś...do zmian współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie aktywności zawodowej osób bezrobotnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapoznania się z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dostępnymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl, 2) prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (listę obecności bezrobotni winni podpisywać w każdym dniu zajęć, dodatkowo obecność uczestników na szkoleniu powinna być potwierdzona podpisem prowadzącego szkolenie w każdym dniu szkolenia), 3) przekazania uczestnikom materiałów szkoleniowych, 4) wydania uczestnikom zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia oraz zaświadczeń kwalifikacyjnych do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego, 5) sporządzenia listy dokumentującej odebranie przez uczestników szkolenia materiałów szkoleniowych, 6) sporządzenia rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 7) oznaczenia w sposób określony w Wytycznych...: - miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, - materiałów szkoleniowych, - prezentacji multimedialnych, - list obecności, - list odbioru materiałów szkoleniowych, - zaświadczeń i/lub certyfikatów (jeżeli ze względu na odrębne przepisy na zaświadczeniach nie wolno dokonywać oznaczeń) potwierdzających udział w szkoleniu, - rejestru wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, 8) poinformowania uczestników szkolenia o fakcie współfinansowania szkolenia ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, 9) dostarczenia do Powiatowego Urzędu Pracy w Śremie oryginałów lub potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii: - list obecności, - list odbioru materiałów szkoleniowych, - fotografii dokumentujących sposób oznaczenia miejsca szkolenia i sali szkoleniowej, - egzemplarza materiałów szkoleniowych, - kserokopii wydanych zaświadczeń i/lub certyfikatów, - kserokopii rejestru wydanych zaświadczeń i lub/certyfikatów, - kosztorysu powykonawczego, - oświadczenia o tym, iż koszty zawarte w kosztorysie zostały poniesione w przedstawiony sposób, 10) zapewnienia Zamawiającemu prawa wglądu do dokumentacji związanej z realizowanym szkoleniem, w tym do dokumentów finansowych, 11) przechowywania dokumentów związanych z realizowanym szkoleniem, w tym dokumentów finansowych do dnia 31 grudnia 2020r., informowania Zamawiającego o ewentualnej zmianie miejsca archiwizacji ww. dokumentów oraz udostępniania dokumentów na prośbę Zamawiającego instytucjom kontrolującym projekt lub dostarczenia do Urzędu kserokopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚREMU
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Usługa ubezpieczenia pojazdów Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Śremie sp. z o.o.
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO TYPU E NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PSARSKIM na rok 2025
- Dostawa tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Śremie
- Rozbudowa stacji tankowania LNG/CNG w Mateuszewie
więcej: przetargi w Śremie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa urządzeń i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" - część I
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa klastra serwerów (HA) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Iłowa realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.