To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Lublin: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM.
Numer ogłoszenia: 180566 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35856 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie i montaż mebli biurowych we wskazanych przez Zamawiającego budynkach Urzędu miasta Lublin- II części: 1.1.Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej: - Biurko prawe 1600/800/760 1 szt., - Biurko lewe 1600/800/760 4 szt., - Biurko komp. z półką 1000/800/760 1 szt., - Biurko pomocnicze lewe 1200/600/680 1 szt., - Biurko pomocnicze prawe 1200/600/680 3 szt., - Stół konferencyjny 1600/800/760 4 szt., - Końcówka 800/400/760 4 szt., - Stolik 700/700/580 1 szt., - Witryna przeszklona 800/440/1865 5 szt., - Szafa ubraniowa 800/440/1865 3 szt., - Regał otwarty 800/440/1865 1 szt., - Szafka 800/440/825 1 szt. 1.2.Część II - meble biurowe z płyty laminowanej: - Biurko kształtowe lewe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko kształt. Prawe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko 1200/600/760 4 szt., - Biurko komputerowe 1400/700/760 4 szt., - Biurko 1100/600/760 17 szt., - Biurko komputerowe 800/600/760 17 szt., - Łącznik narożny 90st.600/600/760 17 szt., - Nadstawka na monitor 350/300/160 17 szt., - Kontener 4-szufladowy 440/600/760 10 szt., - Kontener 3-szufladowy 440/470/613 27 szt., - Szafa ubraniowa 800/400/1850 14 szt., - Szafa aktowa 800/400/1850 25 szt., - Szafa aktowa półotwarta 800/400/1850 10 szt., - Regał otwarty 800/400/1850 25 szt., - Regał otwarty 700/330/2200 24 szt., - Regał otwarty 700/330/2630 25 szt., - Szafka 800/400/760 12 szt., - Szafka 400/400/760 1 szt., - Nadstawka do regału otwartego 800/400/750 2 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 800/400/750 17 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 700/360/700 3 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 720/360/700 3 szt., - Szafa aktowa 400/400/1850 3 szt., - Stół konf. 1800/1000/760 2 szt., - Stolik 1200/600/600 2 szt., - Szafka 1200/350/800 1 szt., - Przystawka 1/2koła 1200/600/760 1 szt., - Stolik 800/800/600 6 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62131.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRAN - SOFT A. I G. CHAŁUPCZAK SPÓŁKA JAWNA
- Gran-Soft A. i G. Chałupczak Spółka Jawna, ul. Polonijna 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28861.00
- Oferta z najniższą ceną: 25804.10 oferta z najwyższą ceną: 41092.25
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II - meble biurowe z płyty laminowanej.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 33.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "MEBLOTEX" Piotr Sułek
- Piotr Sułek Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblotex, ul. Kopalniana 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33270.00
- Oferta z najniższą ceną: 32679.39 oferta z najwyższą ceną: 96212.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z systemem komputerowym do obsługi centralnej sterylizatorni
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Dostawa odczynników, kalibr., kontroli, płynów do wyk ozn. cytometrycznych wraz z dzierżawą cytometru na 24 m-ce na użytek Centrum Immun. oraz Pr. Cytometrii Przepł. Od. Hematologii i Transpl. Szpiku
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do kompleksowej analizy moczu
- Usługa kompleksowego sprzątania obiektów biurowych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie Lublinie.
- Dostawa odczynników i pożywek dla Zakładu Diagnostyki Mikrobiologicznej.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa i montaż mebli w pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii.
- Dostarczenie i montaż mebli na wyposażenie Auli im. Profesora Andrzeja Bałandy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu
- Sukcesywna dostawa mebli część 2
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia do budynku biurowego Nadleśnictwa Potrzebowice
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Dostawa fabrycznie nowych mebli biurowych dla Instytutu Zarządzania do budynku Domu Studenta SGH Nr 3 "Grosik" w Warszawie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.