eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Lublin: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM.
Numer ogłoszenia: 180566 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35856 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin, Pl. Łokietka 1, Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie i montaż mebli biurowych we wskazanych przez Zamawiającego budynkach Urzędu miasta Lublin- II części: 1.1.Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej: - Biurko prawe 1600/800/760 1 szt., - Biurko lewe 1600/800/760 4 szt., - Biurko komp. z półką 1000/800/760 1 szt., - Biurko pomocnicze lewe 1200/600/680 1 szt., - Biurko pomocnicze prawe 1200/600/680 3 szt., - Stół konferencyjny 1600/800/760 4 szt., - Końcówka 800/400/760 4 szt., - Stolik 700/700/580 1 szt., - Witryna przeszklona 800/440/1865 5 szt., - Szafa ubraniowa 800/440/1865 3 szt., - Regał otwarty 800/440/1865 1 szt., - Szafka 800/440/825 1 szt. 1.2.Część II - meble biurowe z płyty laminowanej: - Biurko kształtowe lewe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko kształt. Prawe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko 1200/600/760 4 szt., - Biurko komputerowe 1400/700/760 4 szt., - Biurko 1100/600/760 17 szt., - Biurko komputerowe 800/600/760 17 szt., - Łącznik narożny 90st.600/600/760 17 szt., - Nadstawka na monitor 350/300/160 17 szt., - Kontener 4-szufladowy 440/600/760 10 szt., - Kontener 3-szufladowy 440/470/613 27 szt., - Szafa ubraniowa 800/400/1850 14 szt., - Szafa aktowa 800/400/1850 25 szt., - Szafa aktowa półotwarta 800/400/1850 10 szt., - Regał otwarty 800/400/1850 25 szt., - Regał otwarty 700/330/2200 24 szt., - Regał otwarty 700/330/2630 25 szt., - Szafka 800/400/760 12 szt., - Szafka 400/400/760 1 szt., - Nadstawka do regału otwartego 800/400/750 2 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 800/400/750 17 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 700/360/700 3 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 720/360/700 3 szt., - Szafa aktowa 400/400/1850 3 szt., - Stół konf. 1800/1000/760 2 szt., - Stolik 1200/600/600 2 szt., - Szafka 1200/350/800 1 szt., - Przystawka 1/2koła 1200/600/760 1 szt., - Stolik 800/800/600 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62131.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gran-Soft A. i G. Chałupczak Spółka Jawna, ul. Polonijna 1, 30-668 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 28861.00
  • Oferta z najniższą ceną: 25804.10 oferta z najwyższą ceną: 41092.25
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - meble biurowe z płyty laminowanej.

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 33.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Piotr Sułek Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblotex, ul. Kopalniana 3, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 33270.00
  • Oferta z najniższą ceną: 32679.39 oferta z najwyższą ceną: 96212.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.