eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-20

Lublin: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM
Numer ogłoszenia: 35856 - 2009; data zamieszczenia: 20.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Lublin , Pl. Łokietka 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4663000, faks 081 4663001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i instalacja mebli na potrzeby UM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: wykonanie i montaż mebli biurowych we wskazanych przez Zamawiającego budynkach Urzędu miasta Lublin- II części: 1.1.Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej: - Biurko prawe 1600/800/760 1 szt., - Biurko lewe 1600/800/760 4 szt., - Biurko komp. z półką 1000/800/760 1 szt., - Biurko pomocnicze lewe 1200/600/680 1 szt., - Biurko pomocnicze prawe 1200/600/680 3 szt., - Stół konferencyjny 1600/800/760 4 szt., - Końcówka 800/400/760 4 szt., - Stolik 700/700/580 1 szt., - Witryna przeszklona 800/440/1865 5 szt., - Szafa ubraniowa 800/440/1865 3 szt., - Regał otwarty 800/440/1865 1 szt., - Szafka 800/440/825 1 szt. 1.2.Część II - meble biurowe z płyty laminowanej: - Biurko kształtowe lewe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko kształt. Prawe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko 1200/600/760 4 szt., - Biurko komputerowe 1400/700/760 4 szt., - Biurko 1100/600/760 17 szt., - Biurko komputerowe 800/600/760 17 szt., - Łącznik narożny 90st.600/600/760 17 szt., - Nadstawka na monitor 350/300/160 17 szt., - Kontener 4-szufladowy 440/600/760 10 szt., - Kontener 3-szufladowy 440/470/613 27 szt., - Szafa ubraniowa 800/400/1850 14 szt., - Szafa aktowa 800/400/1850 25 szt., - Szafa aktowa półotwarta 800/400/1850 10 szt., - Regał otwarty 800/400/1850 25 szt., - Regał otwarty 700/330/2200 24 szt., - Regał otwarty 700/330/2630 25 szt., - Szafka 800/400/760 12 szt., - Szafka 400/400/760 1 szt., - Nadstawka do regału otwartego 800/400/750 2 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 800/400/750 17 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 700/360/700 3 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 720/360/700 3 szt., - Szafa aktowa 400/400/1850 3 szt., - Stół konf. 1800/1000/760 2 szt., - Stolik 1200/600/600 2 szt., - Szafka 1200/350/800 1 szt., - Przystawka 1/2koła 1200/600/760 1 szt., - Stolik 800/800/600 6 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie ma wymogu wpłacenia wadium przez wykonawców.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1.Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2.Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych potwierdzające, że wykonawca: 1.1.1.posiada uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 1.1.2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a)dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub b)dysponuje potencjałem technicznym oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, lub c)dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego, lub d)przedkłada w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.1.3.znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.1.4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój 4, po dokonaniu wpłaty 7,00 zł w budynku UM przy ul. Wieniawskiej 14 lub za zaliczeniem pocztowym (7,00 zł + koszt przesyłki).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.1.W zakresie przedmiotu zamówienia: - P. Dariusz Koproń - Wydział Organizacji Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 108, telefon (081) 466-1204, - P. Antoni Fałkowski - Wydział Organizacji Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 108, telefon (081) 466-1240, 1.2.W zakresie procedury: P. Grzegorz Tomczyk - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 4, telefon (081) 466-3016.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - meble biurowe w okleinie naturalnej: - Biurko prawe 1600/800/760 1 szt., - Biurko lewe 1600/800/760 4 szt., - Biurko komp. z półką 1000/800/760 1 szt., - Biurko pomocnicze lewe 1200/600/680 1 szt., - Biurko pomocnicze prawe 1200/600/680 3 szt., - Stół konferencyjny 1600/800/760 4 szt., - Końcówka 800/400/760 4 szt., - Stolik 700/700/580 1 szt., - Witryna przeszklona 800/440/1865 5 szt., - Szafa ubraniowa 800/440/1865 3 szt., - Regał otwarty 800/440/1865 1 szt., - Szafka 800/440/825 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II - meble biurowe z płyty laminowanej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - meble biurowe z płyty laminowanej: - Biurko kształtowe lewe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko kształt. Prawe 1500/1100/600/760 6 szt., - Biurko 1200/600/760 4 szt., - Biurko komputerowe 1400/700/760 4 szt., - Biurko 1100/600/760 17 szt., - Biurko komputerowe 800/600/760 17 szt., - Łącznik narożny 90st.600/600/760 17 szt., - Nadstawka na monitor 350/300/160 17 szt., - Kontener 4-szufladowy 440/600/760 10 szt., - Kontener 3-szufladowy 440/470/613 27 szt., - Szafa ubraniowa 800/400/1850 14 szt., - Szafa aktowa 800/400/1850 25 szt., - Szafa aktowa półotwarta 800/400/1850 10 szt., - Regał otwarty 800/400/1850 25 szt., - Regał otwarty 700/330/2200 24 szt., - Regał otwarty 700/330/2630 25 szt., - Szafka 800/400/760 12 szt., - Szafka 400/400/760 1 szt., - Nadstawka do regału otwartego 800/400/750 2 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 800/400/750 17 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 700/360/700 3 szt., - Nadstawka do szafy aktowej 720/360/700 3 szt., - Szafa aktowa 400/400/1850 3 szt., - Stół konf. 1800/1000/760 2 szt., - Stolik 1200/600/600 2 szt., - Szafka 1200/350/800 1 szt., - Przystawka 1/2koła 1200/600/760 1 szt., - Stolik 800/800/600 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.