eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Rozbudowa i adaptacja dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej budynku Szkoły Podstawowej w Przeorsku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Tomaszów Lubelski: Rozbudowa i adaptacja dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej budynku Szkoły Podstawowej w Przeorsku.
Numer ogłoszenia: 180672 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Tomaszowie Lubelskim, ul. Słowackiego 7B, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642271, fax 084 6658903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psouutomaszow.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i adaptacja dla potrzeb Zakładu Aktywności Zawodowej budynku Szkoły Podstawowej w Przeorsku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowe parametry przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i adaptacja 1-go piętra i części piwnic budynku Szkoły Podstawowej w Przeorsku z przeznaczeniem dla Zakładu Aktywności Zawodowej Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Tomaszowie Lubelskim. Obiekt rozbudowywany i adaptowany zlokalizowany na działce nr 413 będącej w posiadaniu Gminy Tomaszów Lubelski. Miejsce lokalizacji obiektu: Przeorsk 113; 22-600 Tomaszów Lubelski. Kubatura obiektu 744,60m3. Roboty budowlane objęte przetargiem polegające na remoncie i adaptacji pomieszczeń szkoły na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej o gastronomicznym profilu produkcji, będą realizowane na pierwszym piętrze oraz w tej części piwnic, których nie zajmuje szkoła. Na piętrze budynku zlokalizowano pomieszczenia przeznaczone do wstępnej i bezpośredniej produkcji gastronomicznej, magazyny, pomieszczenia socjalne dla pracowników (szatnie, sanitariaty, stołówka, sale rehabilitacyjne, świetlica oraz pomieszczenia administracyjno-biurowe).W części piwnic będą zlokalizowane magazyny oraz pomieszczenia przeznaczone do wstępnej obróbki gastronomicznej. Projektowany dźwig ma zapewnić dostępność osób niepełnosprawnych do wszystkich kondygnacji budynku oraz zapewnić transport materiałów do produkcji oraz gotowych posiłków. Dźwig ma obsługiwać piwnicę parter, pierwsze piętro oraz poddasze. Napęd dźwigu hydrauliczny 630kg z kabiną przelotową 1100 x 1400mm. Zmianie ulegnie instalacja wod - kan, centralnego ogrzewania i instalacja elektryczna. W budynku przewiduje się również wentylacje mechaniczną. Planuje się przebudowę istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w związku z projektowaną rozbudową budynku szkoły (kolizja). Wykonanie ciągów pieszych o szerokości 1,5m i 2,5m. Miejsca postojowe dla samochodów (15szt.) i miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych (4 szt.) Podstawowe wielkości budynku Rozbudowa budynku zaprojektowana w kształcie litery L o wymiarach w rzucie poziomym 11,04 X 7,64m - dwie kondygnacje nadziemne i poddasze użytkowe. Rozbudowa budynku podpiwniczona. Dach o konstrukcji drewnianej, kryty blacha profilowaną dachówko-podobną. Dach dwuspadowy płatwiowo-kleszczowy oraz krokwiowy w części parterowej budynku. Konstrukcja budynku murowana ze stropami żelbetowymi wylewanymi na mokro. Grubość płyty stropu 15cm. Ściany nośne zewnętrzne przyziemia i piwnic warstwowe z cegły pełnej ceramicznej KL 20. Ściany wewnętrzne nośne przyziemia i piwnic z cegły pełnej ceramicznej KL 20. Ściany nośne zewnętrzne nadziemia warstwowe z cegieł KL 20. Ściany wewnętrzne nośne nadziemia murowane z cegieł KL 20. Konstrukcja szybu murowana z cegieł ceramicznych pełnych KL 20. Ścianki działowe wykonane z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji stalowej. Przewody kominowe murowane tradycyjnie z cegieł KL 20. Fundamenty: ławy i płyty fundamentowe z betonu B20. Wysokość ław 40cm. Płyta fundamentowa z betonu B20 o wysokości 25cm. Wieńce obwodowe wylewane na mokro z betonu B20. Nadproża drzwiowe i okienne prefabrykowane typu L19. Stolarka okienna z wysokoudarowego PCV. Stolarka drzwiowa zewnętrzna z aluminium na ciepłym profilu. Stolarka drzwiowa wewnętrzna aluminiowa (drzwi przedsionka) na zimnym profilu pozostałe drzwi płytowe. Parapety aglomarmurowe. Wykonanie instalacji p.poż hydrantowej zasilanej z ogólnej instalacji wodociągowej. Wykonanie instalacji ciepłej wody: ciepła woda przygotowywana będzie w elektrycznych pojemnościowych i przepływowych zasobnikach ciepłej wody. Wykonane instalacji kanalizacji sanitarnej z rur i kształtek PCV. Wykonanie instalacji zimnej wody. Wykonanie instalacji c.o. - ogrzewanie będzie grzejnikowe z istniejącej kotłowni olejowej. Szczegółowy zakres robót zawarty w załącznikach do SIWZ to jest w dokumentacji budowlanej, w przedmiarach robót oraz Specyfikacjach technicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium w wysokości 35 600zł. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5)Akceptuje warunki zawarte w niniejszej specyfikacji a w szczególności: - Zrealizuje przedmiot zamówienia z udziałem części materiałów budowlanych uzyskanych od sponsorów, które przekaże Wykonawcy Zamawiający po podpisaniu umowy i pomniejszy cenę ofertową o wartość materiałów budowlanych przekazanych przez Zamawiającego. . - Zrealizuje przedmiot zamówienia z udziałem wkładu własnego Zamawiającego w postaci wykonania części robót przez pracowników Zamawiającego i rodziców osób niepełnosprawnych pracujących pod nadzorem inwestora oraz pomniejszy cenę ofertową o wartość robót wykonanych przez pracowników Zamawiającego i rodziców. Ocena spełniania tych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona systemem zero-jedynkowym (spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3.Wykazu wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat zrealizował przynajmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę odpowiadającą swoim rodzajem Zamawiający uznaje wybudowanie lub dokonanie przebudowy budynku murowanego o kubaturze min 744,60m3. Wartość każdej wykazanej roboty nie może być mniejsza niż 700 000zł brutto. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie robót mogą być np. referencje, listy rekomendacyjne lub protokoły odbioru robót). 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca dysponował dziesięcioma pracownikami budowlanymi oraz trzema osobami posiadającymi uprawnienia budowlane. Kierownik budowy musi posiadać kwalifikacje do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie to jest uprawnienia konstrukcyjno-budowlane. Ponadto Wykonawca musi dysponować przynajmniej jedną osobą posiadającą budowlane uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych oraz przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych). 5)Dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. (Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopię uprawnień budowlanych kierownika budowy, wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem. Ponadto Wykonawca załącza kserokopię uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia budowlane instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych oraz kserokopię uprawnień budowlanych osoby posiadającej uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych. Wykonawca załącza również kserokopię aktualnych zaświadczeń wystawionych na te osoby przez odpowiedni organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej). 6) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca;. Wykonawca musi dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: 1. Samochód samowyładowczy o ładowności 5 ton - 1 szt. 2. Samochód dostawczy - 1 szt. 3. Spycharko - koparka - 1 szt. 4. Ogrodzenie do wygrodzenia placu budowy - 1 kpl. 5. Betoniarka o poj. 250 litrów - 1 szt. 6. Szalunki do wykonywania ław fundamentowych - 1 kpl. 7. Rusztowania - 1 kpl. 8. Płyta wibracyjna - 1 szt. 9. Spawarka elektryczna 250A - 1 szt. 10. Spawarka tlenowa - 1 szt. 11. Gwintownica do rur - 1 szt. 12. Młot udarowy - 1 szt. 13. Wyciągarka lub dźwig- 1 szt. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 7) Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty informację o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej na wartość nie mniejszą niż 500 000zl). 8) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. (W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest załączyć do oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000zł. Z uwagi na krótki okres realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby ubezpieczenie obejmowało cały okres przewidziany przez Zamawiającego na zrealizowanie przedmiotu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psouutomaszow.neostrada.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło Tomaszów Lubelski - ul. Słowackiego 7B, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Polskiego Stowarzyszenia na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Tomaszowie Lubelskim - ul. Słowackiego 7B, 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.