To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-08
Suwałki: Wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala
Numer ogłoszenia: 180735 - 2015; data zamieszczenia: 08.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165205 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 62, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5626406, faks 87 5626402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w okresie 24 miesięcy. 2. Zamawiający przewiduje, że ilość pościeli i bielizny szpitalnej, o której mowa w ust. 1 nie powinna przekroczyć 51 000 kg. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zasady świadczenia usługi): 1) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne wraz z dezynfekcją pościeli i bielizny szpitalnej, pokrowców na materace, kocy, poduszek oraz odzieży roboczej, ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy, ręczniki, materace, pasy bezpieczeństwa); prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2) Odbiór pościeli i bielizny brudnej i dostawa pościeli i bielizny czystej odbywać się będzie stale dwa razy w tygodniu w dni: poniedziałek i czwartek lub inne dni ustalone na bieżąco przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga aby cały asortyment przekazany do prania w danym dniu wrócił czysty w najbliższy kolejny umowny termin odbioru i dostawy np. przekazanie pościeli i bielizny brudnej w poniedziałek, a zwrot w całości w ilości wydanej pościeli i bielizny wypranej w czwartek. 4) Pościel i bielizna będzie dostarczana i odbierana w godzinach od 11.00 - do 13.00 bezpośrednio do/z odpowiedniego magazynu Zamawiającego. 5) Wyprana bielizna winna być: - sucha, czysta, nie może posiadać zacieków, plam, nie może pylić, wyprasowana, - osobno prana i pakowana odzież personelu, pościel i bielizna szpitala, - nie może być zanieczyszczona bakteriologicznie, - bielizna skażona w oznakowanych workach (czerwonych) musi być poddana dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania. 6) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty procedury (technologii) prania pościeli i bielizny szpitalnej z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał w usłudze prania środków piorąco-dezynfekujących przeznaczonych do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. 7) Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne. 8) Pościel i bielizna czysta przywożona z pralni Wykonawcy musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w worki foliowe po 10 sztuk lub w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. 9) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych, użytych materiałów. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. 11) Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 12) Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. Wszelkie szkody powstałe na wskutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. 13) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego w terminie 24 godzin rozstrzygnięcia reklamacji i usunięcia przyczyn jej zgłoszenia na własny koszt. 14) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na protokole zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny, niniejszy protokół potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz osoba upoważniona ze strony Wykonawcy. W przypadku odzieży ochronnej i roboczej sporządza się listy imienne. 15) Wykonawca na własny koszt przedstawi Zamawiającemu co najmniej raz na kwartał aktualne wyniki badań mikrobiologicznych wymazów celem stwierdzenia skuteczności prania oraz prania i dezynfekcji potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. Każdorazowo wymazy do badań będą pobierane przez Wykonawcę w magazynie bielizny czystej Zamawiającego w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo pobierania prób czystościowych z dostarczonej wypranej bielizny, przez upoważnionego pracownika na koszt Wykonawcy, w przypadkach uzasadnionej potrzeby - np. kiedy dostarczona bielizna będzie widocznie splamiona czy niedoprana lub brudna oraz jeśli wyniki bakteriologiczne będą dodatnie. 17) Wykonawca posiada i załączy do oferty: a) Opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, że pralnia w której będą świadczone usługi spełnia wymagania w zakresie prania pościeli i bielizny dla jednostek służby zdrowia. b) Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Dorado s.c., ul. Noniewicza 38B, Suwałki, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97853,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 122950,80
Oferta z najniższą ceną: 122950,80 / Oferta z najwyższą ceną: 122950,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie usługi pełnienia nadzoru autorskiego w ramach realizacji zadania pod nazwą "Budowa budynku dla Sądu Rejonowego w Suwałkach przy ul. Utrata "
- Dostawa i montaż wiat przystankowych w ramach zrównoważonej mobilności miejskiej w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Suwałk (etap I)
- Wykonanie robót budowlanych w zasobach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki
- Rozbudowa myjni autobusowej oraz budowa automatycznej portalowej myjni szczotkowej dla autobusów o długości do 18 m
- "Dokumentacja projektowa dot. budowy i rozbudowy dróg gminnych wraz z niezbędną infrastrukturą w msc. Płociczno-Osiedle".
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny szpitalnej dla Szpitala Powiatowego GAJDA - MED Sp. z o.o.
- Świadczenie usługi pralniczej na rzecz SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA ORAZ NAJMU BIELIZNY SZPITALNEJ
- Pranie z dezynfekcją bielizny i odzieży szpitalnej
- Usługa prania dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Usługa prania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.